Beograd (!!!) - Prvi put putujem sama af (!) u drugi grad

Auuuu. To putovanje je ustvari prošlo stvarno dobro. Mislim, ono, karta u jednom pravcu i kuliranje tri sata works for me, ALI ( uvek ga ima ), malo sam omašila stanicu, tj. sišla na pogrešnoj, u sred Nedođije, na drugom kraju grada. Tetka, koja je trebala da me sačeka, je htela da mi izvadi dušu posle toga.
No, kao što se da primetiti, i dalje sam živa. 
Tako da je to prilično dobro. 


Što se samog puta tiče, prošao je mirno. Jer sam uglavnom tokom puta u fazonu 'Slušalice u uši i ćao'. Osim na ekskurzijama, ali da se ne lažemo. Na eksovima je najoblji period u busu i hotelu noću. 
U svakom drugom slučaju 'Slušalice u uš...' shvatili ste. Provela sam ceo put gledajući 'Teen Wolf' i slušajući prastare pesme, jer ne mogu da se navučem ni na šta novo. 


Eeee sad, bitnija stvar. 
Da li ste ikada probali 'Bubble tea'


Pravo da vam kažem, nisam ni ja najsigurnija šta je to ustvari. Pitala sam onog tipa na štandu, ali su me omeli svi ti dodaci i ukusi oko njega, pa nisam mnogo pratila šta mi je pričao.
Sve u svemu, svodi se na čaj ( ledeni, vruć, sa mlekom, koliko sam skontala, postoje razne kombinacije ) koji u sebi ima želaste kuglice, jedva nešto veće od graška. 


E sad, zanimljiva stvar kod celog pića je ustvari u tim kuglicama. Kada ih zagrizeš, one se rasprsnu i ispuste neku slatkastu tečnost. 
I ono kad skontaš da je mnogo zanimljivije da se pije, nego da se objašnjava. 
Kako bilo, ja sam ga probala u Beogradu, u Ušču, na, čini mi se, drugom spratu. Štand se zove 'Bubble Factory', mada ga je nemoguće promašiti. I da, košta oko 200, 300 dinara.


U duhu hrane, nastavljamo sa Azijskim specijalitetom ili čim god, koji sam probala u 'Asian Food-u'. 
Pohovani sladoled!

Da bi ova slika dobro ispala, malo sam krala dekoraciju sa polica na zidovima, pa su me one radnice gledale kao poremećenu osobu, ali Bože moj. #DoItForInsta
U svakom slučaju, ovo slatkasto čudo je savršeno. I ubitačno teško za jesti, ali kada se probije ova pohovana korica, unutra je sladoled sa bukvalno celim jagodama. Što je prilično super. 

Primetićete da ovde NEĆE da bude slika znamenitosti i tih stvari, jer su dosadne, a ja slikam samo stvari koje su mi zanimljive. 


Što bi bila veš mašina sa slušalicama. 
Ipak, nisam mogla da odolim da ne slikam nešto što je spektakl samo po sebi. Što bi rekla moja strina 'Ovo naše čudo svira, svetli i pravi poplave.'



Ova fontana je najgenijalnija stvar ikada. Počevši od toga da menja boje. I svira. Ludilo! U pitanju je fontana na Slaviji, oko koje je kružni tok. I preporučujem vam da je posetite noću. Danju je samo fontana, ali noću postaje čist brutalizam. 


Da li ste ikada gledali one Mir - Jam serije na RTS-u? Kao, recimo 'Ranjeni orao' ili 'Nepobedivo srce'? Radnja u tim serijama je smeštena uglavnom pedesetih i šezdesetih godina dvadesetog veka. E ja sam se osećala da sam kao u nekoj takvoj seriji, dok sam bila u Skadarliji.


Kaldrma i starinske kafane su stvarno nešto što prikazuje Srbiju u jednom veseljačkom svetlu. U svakoj bašti je bila muzika uživo, svi su pevali i veselili se dok su jeli prečenje ili tako nešto karakteristično za nas. Zato mi se dopala atmosfera. Jer smo to mi. Srbi. Gostoljubivi veseljaci. 


Nekako je svako mesto u Skadarliji priča za sebe. Te su to cvetne terase, te drvene kafanice, štandovi sa rakijom, onako za usput. Šta da vam kažem, stvarno zanimljivo mesto. 


Žao mi je što nisam slikala Lido i Zemunski kej. Međutim, moram da vam kažem da tamo nesmete propustiti mesto gde se okupljaju labudovi na keju, dugačko šetalište i kafu u nekom od kafića na splavovima. 
To stvarno vredi videti. 

U Beograd dolazim od kad znam za sebe, sudeći da mi je razna rodbina ovde. Međutim nikada nisam ovoliko uživala kao prošlog leta i sada. Ali nisam stigla da obiđem toliko stvari ( bitno da sam provela 12 sati u Delti i 5 u Ušću, za ostalo ima vremena ), tako da će me ovaj grad videti uskoro opet. 


Ovo je rečenica iz knjige koju sam ponela na put. Međutim, ja se ne osećam tako. Beograd nije moj grad. Ali ima on ono nešto. Nešto sa čim sam odrasla, čemu ću uvek rado da se vratim. 

Pa, do sledećeg puta. 
N.

Коментари

  1. Woow! Zaista mi je drago da si provela lijepo vrijeme u Beogradu, zaista se čini kao prekrasan grad što i jest *-*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман12. јул 2017. 07:46

    Jako lep post, draga. Proveli si se zaista jako divno.

    laAdda | Wednesday Cooking - Macarons

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi je drago što si se lijepo provela. Post je predivan kao i fotke, baš sam uživala! :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post,volim ovakve o putovanjima,baš sam uživala čitajući...
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Predobro je! Do sada nikada nisam sama putovala, ali nadam se da hoću. Hahah, moram ti reći da bih se i ja isto izgubila i sišla u potpuno pogrešnom pravcu i na potpuno pogrešnoj stanici☺

    teen-scorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahah makar nisam jedinaa 😝😂 Probaj nekad da putujes samaa. Ume da bude zabavnoo 😂

      Избриши
  6. Drago mi je da ti je bilo lepo :) Tek sada sam video tvoj blog i zaista lepo pišeš, zapratio sam te.

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Draga vidim da si uživala jako mi je drago !
    Follow for follow ?
    Novi post https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ОдговориИзбриши
  8. Mnogo mi je drago da si se lepo provela! Ja trebam putovati isto uskoro sama u Kruševac što je 3 sata putovanja i isto ću proći slušalice u uši i ćao hahah! Iskreno jedva čekam da putujem sama,jer mnogo volim da putujem! Mada prošli put nisam bila uopšte raspoložena za putovanje bilo mi je hladno jer sam u 7 putovala a u busu je bila klima i smrzla sam se pa sam bila malo ljuta na samu sebe hah! Ali sada znam definitivno ću sledeći put obući pantalone ili farmerice,ili trenerku jer neću više ići u šorcu hah!
    Objavila sam novi post,pa bi volela kada bi ušla i pročitala. Ukoliko želiš možeš mi ostaviti komentar jer me zanima da li ti se svideo post! Hvala!♥ Link posta - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/verujveruj-i-veruj.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah ja kad sam putovala sad sam se toliko skuvala u onom busu jer NIJE BILO klime. Tkd ne znam da li je gore moje ili tvoje hahah 😂 inace, pogledacuuu obavezno. Obozavam tvoje postovee

      Избриши
  9. Dopadaju mi se tvoje slike, jako. Nadam se da cu sto prije do Beograda da i sama probam ono neko miks pice haha. Drago mi je da si se lijepo provela i odlican post!

    https://migsuniverse.blogspot.hr/ Nove smo, ovo je nas prvi post. Ako budes htjepa, procitaj. Hvala unaprijed. <3
    Follow for follow?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za ovo za slike hahah Bas mislila da su u ovom postu malo nahh. Procitacuuu i zapraticu vass 😊😊

      Избриши
  10. Super post! Sanjacu taj Bubble tea! Zvuci preukusno!
    Zapratila sam te pa ako zelis uzvrati: http://janead.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahha veruj mi, i ja ga sanjam od kad sam ga probalaa 💩 hvala tii ❤ zapraticu tee :))

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'