Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Da mi je neko pričao ovo rekla bih mu da lagano prekine da kenja, tako da vas ne krivim ako mi uopšte ne poverujete. Iskreno, ne znam ni koliko ja verujem sledećoj priči, tako da šta vam to govori?


Nisam sigurna koliko verujem u paranormalne stvari. Kada sam bila mala, baš sam bila hardcore believer i stvarno i iskreno sam verovala da postoji nešto nadrealno. A sada... ne znam. Ne mogu da kažem ni da verujem, ni da ne. Mislim da moju situaciju nabolje opisuje sledeća rečenica: 


(Btw: ova priča nema veze sa vanzemaljcima)

Dakle šta se desilo: 

Pre neki dan smo moja bff i ja gledale videe Šeina Dosona (najpoznatije teorije zavere na yt) i naišle na neki video gde on sa nekim likovima igra kripi igrice. Video možete da pogledate OVDE. Oni su u tom videu igrali dve igrice, ali ona o kojoj pričamo ovde je njima druga po redu.
Igrica se zove Cat Scratch ('ogrebotina mačke', u bukvalnom prevodu).

E sad, kako se igra igrica
Jedna osoba sedne na pod u turski sed, a druga joj stavi glavu u krilo. Ukoliko ima više od dve osobe, ostale sednu u krug oko njih. I sad, prva osoba krene da osobi koja joj leži u krilu pravi kružne pokrete rukom po temenu, sve vreme dok priča priču. 
Priča glasi ovako: 


I posle toga, kada prva osoba završi priču, na leđima druge osobe, koja je ležala, treba da se pojave ogrebotine, kao od kandže mačke. 
Ako me niste razumeli, OVDE su originalna pravila za igru.

Nastavak - šta se dalje dešavalo: 

Dakle moja bff i ja smo igrale tu igru, iz zebancije pravo da vam kažem, jer prvo, znale smo da ništa neće da se desi, drugo, bilo nam je stvarno dosadno. Iako nam je bilo čudno jer je u Šeinovom videu uspelo, a on odaje ustisak osobe koja je uvek iskrena u svojim videima. 


I odlučile smo da probamo na meni, naravno, jer čim Nina čuje da postoji mogućnost da te opsedaju duhovi mačaka, to je totalno nešto što mi spada u zabavno popodne. 
Prvo smo naravno proverile moja leđa, da nema neke ogrebotine, samo što, kao što sam napisala, mislile smo da od toga nema ništa, pa nismo slikale. U svakom slučaju, krenemo mi tako, odradimo sektaški ritual, šta li je, i ajde da vidimo šta je ispalo. Ljudi moji. Ovo su bila moja leđa: 


Kao što vidite, ovde ima tačno tri crvena otiska. Bukvalno kao ogrebotine. A 100% smo sigurne da toga nije bilo pre igrice. 
E sad, čovek bi pomislio da smo dokazale šta smo htele i da ćemo da batalimo sve, jer se sa ovakvim stvarima ne treba zezati, ali mi smo tako lepo pozvale moju kumu, komšiku, da proverimo i na njoj. 

Ovo su njena leđa pre. Dakle, nije bilo ničega. I da, ovaj put smo se setile da slikamo. 
A onda dole imate video šta se desilo posle. 
***Bio je uključen blur na telefonu (SLUČAJNO, nemojte da me spalite), tako da je malo zamućeno, ali vidi se tanka, crvena linija, ako se malo zabuljiš. Svakako se uživo videla mnogo bolje. 


Ovo je zvanično bila najjezivija stvar koju smo mogle da uradimo, ali eto, to su debilke. Izvinjavam se zbog kreštanja u videu, nisam znala da ću da pišem post o ovom. Mada isekla sam deo sa vrištanjem, tako da su vaše uši izbegle najgore.


Probale smo još jednom, na mojoj bff, ali zadnji put nije uspelo. Tako da, ako pokušavate ovo, probajte više puta, jer i Šeinu nije uspelo iz prvog. 
E sad, šta se desilo? 
-Ja iskreno, nemam pojma. Ne znam kako je ovo uopšte moguće. Zato sam na početku pisala o paranormalnim stvarima. Nisam sigurna koliko verujem u sve to, ali na kraju krajeva, mislim da ne postoji logično objašnjenje šta se desilo. PA DA L' JE MOGUĆE DA SU NAS OGREBALI DUHOVI MAČAKA?

Pišite mi šta mislite o ovome u komentarima, i ako probate, pišite da li je i vama uspelo, čisto da se osećam bolje jer nisam sama ukleta. 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Ni ja ne vjerujem baš u takve stvari, ali sam se naježila dok sam ovo čitala! U mojoj glavi se stvorilo nekoliko teorija kako je došlo do toga. Uglavnom, ovu igru sigurno neću igrati :D

    Sjećate me se? : moonstears

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah ne krivim te sto neces. Mislim da ni ja necu ponavljati posle svega 😂

      Избриши
  2. Okej, znači ovo je previše kripi 😱 I još imaš dokaze, čoveče. Inače, k'o što sam ti rekla malopre, ja ovo moraaaaam ovo da probam i jedva čekam, pravo da ti kažem 😂 Super post ❤️

    Novi post je na blogu: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eee javi obavezno kako je prosloo. Ali ono, da ne bude da te nisam upozorila, mozda ce da te posle proganjaju macke 😂

      Избриши
  3. well i do not believe these games so please no not play agin,thanks for sharing & keep posting dear..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    ОдговориИзбриши
  4. Znači,još samo mi je ovo falilo! Ne samo što sam danima opsednuta emisijama o vanzemaljcima na H2 već sad moram da ubedim sestru da probamo ovo! Svakako,odličan post!❤
    Visit my blog: Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahah javi kako je prosloo. Ali, kao sto sam rekla Ani, da ne bude da te nisam upozorila, mozda te proganjaju macke posle 😂

      Избриши
  5. Predobar post! Inače, drago mi je da još neko gleda Shanea, on mi je omiljeni strani jutjuber i obožavam njegove creepy videe. Mogu da zamislm kako vam je bilo kad ste videle ogrebotine, jako creepy!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogoo ❤ On je omiljeni jutjuber moje bff, tako da definitivno nisi jedina hahah. A inace smo se precepile kad smo videle, sta da ti kazem.😂😂

      Избриши
  6. Mnogo volim Shane, ali ovakvo nešto nikada ne bih imala hrabrosti uraditi, jer vjerujem u neke natprirodne sile. Ovo je stvatno nevjerovatno i previše creepy. Odličan post zaista

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je stvarno bilo zanimljivo ovo da probam, jer sam mislila da nista nece da se desi. Ali sine... desilo se 😂😂 Ne znam da li bih probala opet, iskrena da budem. Hvala ti na komentaruu ❤❤😊

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu