common white girl TAG - too much info

Moja BFF i ja smo ranije imale običaj da se tripujemo da smo jutjuberke. Tako smo zajedno snimale videe na našim telefonima dok nam ne crkne memorija, pa moramo sve da brišemo ako hoćemo ikada ponovo da ih upalimo. Ni mrtve to ne bi objavile na yt ( ni tada, ni sada ), ali nam je svo to snimanje bilo prezabavno. 
Tako smo radile sve moguće tagove na internetu makar jedanput. E sad, pošto je to bilo godinama unazad, ne sećam se pitanja niti jednog taga, tako da će ovo biti onako - iz prve ruke. 

1.Omiljeno piće iz Starbaksa? 
Okej, ja lično mislim da su ovakva pitanja jednostavno tu samo da bi nas, koji nemamo Starbaks u zemlji, ubilo u pojam. 



2.Koliko ti dugo treba da se spremiš ujutru? 
Kada kasnim u školu, dvadesetak minuta. Inače krenem da se spremam makar sat vremena ranije, samo jer mi je interesantno. 

3.Koliko selfija napraviš u toku dana? 
Više miliona, ali obrišem par stotina hiljada. 
Šalim se. Iako ima takvih dana. Uglavnom zavisi da li imam neki novi horor makeup koji hoću da islikam, ili idem negde, pa hoću da se slikam, ono, kad sam se vec sredila, ili tako nešto. 



4.Koliko imaš instagram followera i koliko slika? 
Da se to proveriti. ( taking phone ) 174 followera i 24 slika. 

5.Da li ikada kažeš LOL ili OMG naglas? 
Ne kažem tipa 'Ou em dži', već bukvalno kako se piše, baš kada je nešto bukvalno omg, ali LOL mislim da nikad nisam rekla.



6.Da li nosiš neki odevni komad više od jedanput? 
Ma kakvo je to pitanje. Naravno da ne. Užas. Imam para na bacanje, tako da svaki dan kupujem novu odeću. 
Bullshit.
Stalno nosim odeću koju sam već nosila, samo je ključ u tome kako kombinovati. Zašto bi iko samo jednom obukao neku majicu i onda bacio? 

7.Da li si rasista? 
Ne, ne i ne. Ne razumem ljude koji su rasiste. Ili koji su homofobični ili tako nešto. Zašto? Svako ima svoj život i ja to poštujem. Da li je zasita bitno ko je kakve boje kože i na kom govornom području? 



8.Koliko tvitova imaš? 
Ne mnogo. Uglavnom ne koristim twitter za tvitovanje, već da bih pratila glumce iz serija i jutjubere.

9.Instagram, twitter ili  tumblr? 
Instagram, jer na njemu uglavnom provodim najviše vremena. Iako s vremena na vreme čekiram twitter. Ali tumblr ne koristim. Više sam za We heart it ili Pinterest. 

10.Koji su ti omiljeni jutjuberi? 
Od domaćih... pa ne bih rekla da su mi omiljeni, ali volim da pogledam kada izbace novi video ili uključim da mi u pozadini tandrče dok radim nešto drugo. Ali volim da gledam Vinu, Zorannah, Emiliju Milojević, Mogu ja to sama itd. A od stranih omiljene su mi Noodlerella, Zoella, Jbunzie i Bethany Mota ( ali u periodu od 2012-2014.)



12. Koliko često sređuješ nokte? 
Nikada nisam stavljala veštačke ili tako nešto, jer znam da bi odmah otpali, kakva sam smotana, ili bih, u najboljem slučaju, nekom iskopala oko. Ali volim da su mi uglavnom nalakirani. I to bi u 90% slučajeva bio crni lak. Moj zaštitni znak, bikvalno. Najzanimljivije mi je kako ljudi reaguju kada namažem neku drugu boju. Inače volim i nail artove, kada nemam šta  pametnije da radim.



13.Da li si shopingholičarka? 
Omakne mi se s vremena na vreme. 

14.Koliko puta si gledala 'Mean girls'? 
Ono, nula? 

15.Da li imaš mnogo odeće? 
Zavisi šta ljudi podrazumevaju pod 'mnogo'. Čini mi se da imam dovoljno, iako volim da kupujem još s vremena na vreme. 

16.Da li slikaš svoju hranu pre nego što je pojedeš? 
Nije kao da ću da slikam babin grašak i sarme, ali kada idem u neki restoran... mada iskreno, češće slikam piće nego hranu. Više je fotogenično.



17.Da li svakog dana nosiš šminku? 
Ne. U principu, šminkam se samo zato što mi je beskrajno zabavno. 

18.Kakve su ti ocene u školi? 
Tokom cele osnovne sam bila odlična, ali u šestom i sedmom nisam bila 5.0. Zato sam zapucala u osmom da ću da završim 5.0, jer sam, debil tek sad, skontala da mi treba za prijemni, a čudo jedno je šta devojka može da uradi kada se zainati. 

19.Kako obično stilizuješ kosu? 
Ehhh. Ja sam osoba koja ima u galeriji folder 'kosa' sa ( looking phone ) 82 slike. Ali još nisam ubedila mamu da mi da da se ofarbam u zeleno, tako da puste želje i prirodna boja. Zato makar mogu da isprobavam sve moguće i nemoguće frizure. Tako da zavisi od dana, kako ću da stilizujem kosu. 



20.Da li uvek izgledaš pristojno? 
Ako pod pristojno podrazumevate 'ni bliu Majli Sarjus sa šljokicama na dupetu' onda da. Izgledam pristojno. Ali, nije mi problem da izađem napolje u pidžami, XXL majici u kojoj spavam, patofnama u obliku medveda i sa žbunom na glavi. Iako ne idem dalje od komšiluka takva, ne patim od toga da izgledam savršeno u svakom trenutku. 

Uhhh. Ovo će biti poduži post. Pa, kako bilo, nadam se da vam je moj prvi javni TAG bio zanimljiv. 
Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Mnogo mi se sviđa ovaj tag. I u većini pitanja bi isto odgovorila haha. Super je post! I imas divan blog!



    novi post
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Baš super pitanja ,i baš si me nasmijala sa odgovorima xd,dosta smo slične ;) <3!
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Pitanja su baš zanimljiva,a s odgovorima si me baš nasmijala ! Slične smo ! <3 :)
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Većinom bih i ja odgovorila isto ;)
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, baš sam uživala čitajuci! 💕💕

    Zapratila sam te i sreċno u pisanju! 💕💕💕

    ОдговориИзбриши
  6. Baš si nekako opušteno napisala ovaj post i to mi je presuper. Super post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Super post. Zapratila sam te,ako zelis uzvrati da se podržavamo u ovom blogosvijetu♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post, veoma zanimljiv tag.
    Mozda ga i uradim!
    Novi post --> M- fashionaddict
    Uclani se ako ti se svidja. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bilo mi je stvarno zabavno da ga radim, tako da neces pogresiti hah. Idem odmah da pogledam post :))

      Избриши
  9. Ovi gifovi su jako dobri haha, mnogo mi se dopadaju! :)
    Ja pratim Zoranu i obozavam je! :)
    Slazem se sa tobom vezano za odecu, pa necu je obuci samo jednom i baciti.
    Zanimljiv post!

    Pogledaj moj blog, postani clan ako zelis:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ❤ Zorana je meni nekako toliko zena zmaj i potpuno zanimljiva. Pratim je od cini mi se kraja 2014. i dalje mi je superr.

      Избриши
  10. Jao Božee ovo kao da sam ja pisala, bukvalno xD Kad si već pomenula kosu, kako ti zvuči da plavuša sa kosom do ramena uradi crvene pramenove? To mi pade na pamet sad, hahaha.
    Uzvrati praćenje. ♥

    Misseslandy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zvuci mi kao ideja godine! Realno, mislim da bih dusu prodala za takvu kosu, ili mozda sa roze pramenovima? Hahah
      Uzvraticuu ❤

      Избриши
  11. Vooolim ovaj tag *_*
    Voljela bih da i mi imamo Starbucks pa da netko već jednom uspije dati odgovor na prvo pitanje haha. Inače mi se dopadaju tvoji odgovori, uživala sam u čitanju :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaaam, jelda??? Ali Starbaksa jos nema... hvala ti inace ❤ svraticuu :)

      Избриши
  12. Zaista divan post, mnogo interesantan a i verujem mnogo koristan jer smo te upoznali bolje! Prvi put sam na tvom blogu i zaista mi se svidja, zapratila sam te, pa ako ti se svidi moj blog, zaprati i ti mene ♥

    https://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Yeahh, i'd like that ❤ thank you so much btw, ur so lovley

    ОдговориИзбриши
  14. Super post!Jako smo slične koliko vidim:).

    Pratim te,molim te uzvrati:
    ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Poslednje pitanje.... ja.... Znaci, desavalo mi se u osnovnoj da bukvalno dodjem u pidzami jer nemam pojma gde se nalazim, a skola mi je preko puta kuce.... xD

    Na mom blogu je novi post Kako biti lokalna seljanka na letnjem raspustu, pa obavezno pogledaj. :) I zaprati me, i ja sam tebe.
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahhaha, da je meni skola bila blize, 100% bih i ja uradila tako nesto pre ili kasnije..
      Vec te pratimm <33 Pogledacu post :))

      Избриши
  16. Vrlo zanimljiva ispovest. haha Odgovori su zanimljivi i na neke bih dala sličan odgovor. Gifovi su mi presemšni i baš su fora. Ja bih da se farbam u ružičastu ili ljubičastu. xD Super post draga Nina. :)

    xoxo, Staša

    https://luxulent.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  17. Odlican odabir za TAG post jako mi je drag, na dosta toga bi dala slican odgovor ❤Novi post ➡ http://hisandherway.blogspot

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'