Sve je počelo sa slikom

U mojoj omiljenoj seriji (svih vremena - od 2013. ) ima epizoda kada se likovi prisećaju kako su, uz 'Star Wars - triologiju' zamišljali kako će im život izgledati za tri godine. To je vremenom postala tradicija, koja je trajala godinama ( i s obzirom na način na koji se završila serija, stvarno se nadam da i dalje traje ).



Kada sam smlaćena, smorena i ukratko se osećam kao korišćeni džoger, ulazim na jednu sveopšte cenjenu aplikaciju 'We heart it'. Tako sam sada kopala po njoj u potrazi za inspiracijom i naišla na sliku koja me je prvo podsetila na tu epizodu, a onda u meni izazvala lavinu misli.


Tri meseca od sada.
Zvuči kao dug period. Svakako kao onaj za koji može da se izdešava hiljadu i jedna stvar. 
Za tri meseca možeš proputovati svet, izdati knjigu, snimiti film, upoznati nove ljude, spasiti stara prijateljstva, uradtiti nešto sa svojim životom. Samo da sada i odmah doneseš odluku koja će sve promeniti. 
Da li će moj život biti promenjen za tri meseca? 
Đavolski hoće. 
Krečem u srednju školu, što je dovoljan anafilaktički ( al' zamalo ) šok samo po sebi. Danas je 17. jul. Kakve će stvari da budu 17. oktobra? Kako ću se snaći u novoj školi? Gde će da bude ovaj blog? Šta sa mojim prijateljima? Hoću li upoznati nove i zaboraviti na sve šugave stvari koje su se desile ovog juna? 
Nemam pojma. 


Iako ima stvari na koje ne mogu da utičem, sem možda na promenu mog stava prema njima, tako što sedim i razmišljam, ima onih koje samo čekaju. Od mene zavisi kako će moj život izgledati za tri meseca. 
Od tebe zavisi da li ćeš ti za tri meseca biti zahvalan sebi zato što si baš danas uradio ono čega si se plašio, jer si mislio da ćeš da fejluješ. 



Znate kako kažu 'Sutra je novi dan'? 
Možda to i jeste tako. 
Ipak, zašto tvoj dan ne bi bio danas? Šta ako baš danas bude tvoj dan D? Danas uradi to, za šta nikada nisi imao hrabrosti. Ne čekaj ništa i nikoga. Nemoj protraćiti život. 


And the game is on. 

Do sledećeg puta. 
N.

Коментари

  1. Vrlo inspirativan post, popravila si mi dan! Treba provesti svaki dan najbolje što možemo ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Definitivno se slažem sa ovim citatom, ko zna što ćemo biti i gdje za 3 mjeseca, jedno znam, a to je da i ja krećem u srednju :D Sretno dalje!!
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Toliko si mi promenila neke moje stavove, i zapravo shvatam koliko nam se život menja iz dana u dan a da mi ni sami nismo svesni... I srećno u srednjoj, ja u septembru počinjem poslednju godinu srednje, i mogu ti reći da je i pored svega bilo predivno... ♥ PS Zapratila sam te, ako želiš uzvrati :)
    https://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogooo na ovom komentaru ❤❤ Stvarno mi je ulepsao dan :)) Zapraticu tee 🙃🙃

      Избриши
  4. Super post!Predivno si sve napisala.I ja cu krenuti u srednju i malo me strah.
    Zapratila sam te,bilo bi mi jako drago ako bi uzvratila.


    https://xdreaannx.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mene je strah definitivno! Ali biće to okej, valjda. Ono, nadam se makar.
      Inače, hvala ti mnogoo <33 Hocuu

      Избриши
  5. Jako lepo napisano. Nemoj se plasiti srednje i ja sam imala strah da se necu uklopiti ali najiskrenije meni je drustvo mnogo bolje iz srednje nego u osnovnoj. Niko te nece odbacitati niti ce praviti one 'grupice' gde ce se izdvajati. U mom odelju sam otisla sasvim nepoznato i nikoga nisam znala, nakon 2-3 nedelje svi cete pricati.
    Kada dobijes listu ko ce sve biti sa tobom u odeljenju probaj ih naci na drustvenim mrezama i mozes se tu upoznati sa njima kako bi ti bilo lakse, tako smo mi uradili. :)
    Srecno u novoj skoli i nista ne brini, videces da ces je voleti vise od osnovne.
    Pogledaj moj blog ako zelis:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uhhh... nadam se da ce biti tako kako kazes. Hvala ti mnogoo inace <3 :)
      Pogledacu naravnooo

      Избриши
  6. Super post! Jako inspirativan i jako lijepo napisan!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post predobro napisano ,a i moram da pohvalim presladak izgled bloga.https://hisandherway.blogspot.ba/2017/07/teen-struggles-step-further-date.html?m=1 novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš ❤

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман21. јул 2017. 05:34

    Post ti je odličan. Jako je ohrabrujući i prepun pozitivnih misli i poruka. U potpunosti sam uživala dok sam ga čitala.
    Jako zanimljiva ideja, koja se čak može pretvoriti u neki challenge, da za tri mjeseca poboljšaš svoj život. Jako mi se sviđa ta ideja koju si nam ovdje napisala. Svaka čest.
    Ja ti želim mnogo sreće, da ti se za ta tri mjeseca dese samo one lijepe stvari i promjene. :)

    https://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To za challenge je stvarno odlicna idejaa! I on bi ustvari bio koristan. Hvala ti mnogo inacee ❤ stvarno mi je drago da si uzivala :))

      Избриши
  9. Da, zašto taj dan ne bi bio danas, nema odlaganja :)
    Ovo mi je jako lijepo, ali i nekako inspirativno. Žao mi je zbog tih, kako ti kažeš, šugavih stvari koje su ti se dogodile, nadam se da je to sada daleko iza tebe. Želim ti da se odlično uklopiš u novi razred :)
    Imaš jako lijep blog, pozadina mi se jako sviđa :)
    Zapratila sam te :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogoooo ❤ iza mene su, definitivno, mada nekako mi se cini ne zasluzuju da budu ni tamo... Inace sam zapratila i ja tebe ❤😊

      Избриши
  10. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'