Unicorn water - ( DIY ) beskorisno i preslatko


Čini mi se da sam jedna od retkih tinejdžerki koja nije kompletno luda za junikornima ( namerno ne kažem 'jednorozima' jer mi je 'junikorn' nekako slađe ). Počevši od toga da je moja BFF za polazak u srednju kupila srebrnu futrolu sa mini, roze njihovim glavama. 
Ipak, kada sam ovo videla na Pinterestu, odlepila sam. Nekako mi je, što bi moja sestra rekla, tako tumblr i preslatko. 
Sada mi čuči na stolu, onako bez svrhe i poente, već samo da mi pravi atmosferu. 


Potrebne stvari: 
  • Flaša ( ja sam uzela onu od 'Švepsa', jer ima najbolji oblik, ali vi možete koju god imate pri ruci )
  • Crvena tempera 
  • Crni, trajni marker ( ukoliko ne znate koji je trajni, na njemu piše 'permanent' )
  • Poveća, debela ili kako već - četkica za slikanje



Prvo skinite etiketu i isperite flašu, koju ćete potom napuniti vodom. Umočite četkicu u veliku količinu boje i stavite je u vodu, kao da hoćete da je operete. 
To ponavljajte dok voda iz flaše ne dobije lepu, roze boju. 


Čep moje plaše je bio žut, pa sam ga, da bi je slagao uz ostatak, ofarbala u crno. 


E sad. Ukoliko niste najveštiji u crtanju junikorna na flaši debelim markerom, tu je gugl da vam pripomogne. Ukucajte u pretrazi 'Unicorn silhouette' i izaberite onog koji vam se najviše sviđa. 


Uradili ste to? 
Odlično. 
Sada uzmite papirić koji ćete prisloniti na ekran. Da budete sigurni, pričvrstite ga selotejpom. Kada to završite, precrtajte siluetu jednoroga.


Isecite unutrašnjost, kao da pravite šablon. 

Prekidam tutorijal na sekund kako bi smo razmotrili kolika je svetska nepravda to što kada sam slikala ove slike, napolju je pljuštalo, bila provala oblaka, grmelo kao da se volovi rvu ispred megafona, a u sobi mi je bio mrak kao da nije bilo tri popodne. A sada sija sunce. 
SIJA SUNCE. 
Okej...


Preporučila bih vam da na papir stavite tanak sloj lepka u stiku i onda ga prislonite na vlašu, kako bi bolje leglo. Ipak, to znači da morate brže da obojite unutrašnjost, jer se lepak brzo suši, a verovatno ne želite da imate lepljive grumuljice i ostatke papira oko junikorna. 


Za kraj napišite 'Unicorn water'  ispod vašeg jednoroga i to bi bilo to. 
Sada vam još samo ostaje da vidite gde ćete da stavite ovo, šta god bilo, da vam ukrasi sobu.

Pre nego da se odjavim, hoću da vas pitam šta biste želeli sledeće da čitate na mom blogu? Imate li nekih ideja za nove postove? 
I ukoliko probate ovaj DIY definitivno mi pošaljite slike, da vidim kako je ispalo. 

Do sledećeg puta
N.

Коментари

  1. Ja takoder nisam luda za jednorozima, ali ovo mi je svejedno jako slatko. Svida mi se ovo kako si precrtala jednoroga, morat cu nesto slicno isprobati :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo dobar post, veoma si originalna!<3
    Zapratila sam te, ako mozes uzvrati:)
    http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. ovo mi je zaista preslatko, sjajna ideja:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Stvarno jako slatka i kreativna ideja,nadam se samo da to sve ostane na boci i nakon pipkanja :P
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Predobra ideja i preslatka !
    Novi post na mom blogu bilo bi mi i više nego drago da pročitaš :)
    https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ОдговориИзбриши
  6. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Definitivno nije beskorisno. Odlično je za dekoraciju a tek fotke na instagramu...


    felizhanna.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'