Skin care - 2k17 summer ( not THAT bad )

Da se razumemo na početku. Ja nemam nekih specijalnih problema sa kožom. Ono što mi najviše smeta su potkožne bubuljice, koje imam uglavnom na čelu, i mitiseri na nosu. To je ono sa čim se, čini mi se, muči pola populacije tinejdžera. 


Dakle, jedini veći problem kod mene nastaje kada krenu da mi izlaze one bubuljice. Ako ste ( bili ) tinejdžer, onda znate o čemu pričam. Na svu sreću, to se ne dešava često. 

Moj tip kože je mešovit. Imam malo masniju kožu na nosu i čelu ( tkzv. T zona, ali bez brade ), a obrazi i brada su mi normalni. 

Garnier - micelarna voda ( Lilly, oko 400 dinara )


Svoju rutinu, ako imam šminku, krećem tako što sve skidam micelarnom vodom. Za to koristim ovu Garnijerovu od 400 ml. Iako je količina velika, ipak se brzo troši. Zato smatram da se ne isplati trošiti gomilu novca na ovako nešto. E sad, njom se skine većina šmisnke, ali ipak ostane nešto na licu, tako da micelarna nije dovoljna. 

Revuele - pena za umivanje (Alexandar, 390 dinara )


Revuele je novi kozmetički kozmetički brend, sa uglavnom, kako sam shvatila, proizvodima za čišćenje lica. Preporučila mi ga je drugarica, kada sam joj objasnila kakav problem imam. Istu stvar sam rekla i prodavačici iz Alexandra, koja mi je preporučila ovu penu za dubinsko čišćenje, sa cinkom. Koristi se tako što se jedna pumpica utrlja na vlažnu kožu i potom ispere. 

VZK - Losion za čišćenje lica ( Lilly - 300 dinara )


Ovaj losion koristim već, pa možda oko 3, 4 meseca? Ovo mi je druga bočica. Koristim ga tako što, posle pene, kada obrišem lice peškirom, stavim losion na tufer i pređem preko čela i nosa, jer su mi to najproblematičniji delovi na licu. Kada mi izađe još neka bubuljica, pređem tako i preko nje, ali nikako preko celog lica, jer isušuje kožu. Ovo je losion sa alkoholom, tako se posle njega mora staviti neka krema. 

VZK - Krema za lice ( Lilly, oko 250 dinara )


Iako ima samo 15 ml, krema se neverovatno sporo troši. Na dve bočice losiona mi je išla jedna tuba kreme. Iskreno, miris mi se nimalo ne dopada, ali Bože moj. Šta sad. Posle losiona stavim je na problematična mesta i time završim rutinu. 

Ovaj proces ponavljam dva puta dnevno. Čim je ustanem, kako bih se probudila. I pre nego da idem na spavanje. Od kad to radim stvarno su mi se potkožne bubuljice smanjile, i ne izlaze mi nove. Nekako mi prija cela ova rutina. Osećam kao da mi lepo iščisti kožu. 
Proizvodi se uglavnom mogu naći u Liliju i nisu im Bog zna kakve cene, tako da zašto da ih ne isprobate. Možda budu i vama korsitni.

Do sledećeg puta. 
N.

Коментари

  1. Također imam iste probleme kao i ti pa će mi ovaj post definitivno pomoći!Odličan post! :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi je žao što imaš problem sa bubuljicama, ali u takvim godinama smo. Na svu sreću ja nemam problem sa bubuljicama, ali verujem da si nekome veoma pomogla! Inače, fantastičan post i sjajna rutika!♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je, cini mi se, najveci problem u ovim godinama hahah. Inace hvala tii ❤

      Избриши
  3. Prvo zelim da ti se zahvalim sto si ostavila komentar na mom poslednjem postu :)
    Odlican post, sigurno si pomogla mnogim devojkama! ♥

    Zelis da zapratimo jedna drugu? Sada te pratim!

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu, post ti je stvarno odlican 😁 Hvala ti mnogoo ❤❤❤ Zapraticu te naravno

      Избриши
  4. Nemam mnogo problema s kožom, ali slažem se da treba imati neku rutinu i voditi računa o našem licu. Koristimo istu micelarnu vodu hehe, obožavam ju :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ja imam oduvek problema sa bubuljicama jer mi je poprilično koža dosta masna. To me malo nervira ali nema veze. Ja sam u šestom razredu bila prepuna bubuljica, ali su nestale. Leti imam manje bubuljica jer ih sušim Suncem. Takođe na nosu imam one male mitisere ali proćiće i to. Takođe da odličan post. I odlični proizvodi, ne koristim ih ali većina mi je preporučila njih. :-)
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila svoje mišljenje u komentaru. Hvala! 💕
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/kako-se-resiti-negativne-energije.html?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Procice to. Samo trebas da nadjes proizvode koji ti odgovaraju i za koje vidis da su od koristi. Ali smo u takvim godinama kada je to sve normalno :) Pogledacu novi post, naravno :D Hvala tebi <3

      Избриши
  6. Ja uopste nemam problema sa kozom,ali mislim da je ovo jako koristan post za one koji imaju problema sa kozom.Prvi put sam na tvom blogu i jako mi se svidja.

    Moj blog https://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, sviđa mi se rutina! Nisam probala niti jedan proizvod, ali o Garnier micelarnoj čula sam odlične stvari☺

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. Prije svega hvala ti na komentaru koji si ostavila na mom blogu, mnogo mi znači.

    Joj, u potpunosti te razumijem, i ja imam mnogo problema sam bubuljicama, i isprobala sam zaista mnogo proizvoda koji su samo prvih nekoliko dana koristili ali kasnije se sve vraćalo i bilo kao i prije.
    Ono što mi je pomoglo, a što stvarno nije skupo je cinkova pasta. Ona se može naći u svakoj apoteci, i meni je stvarno pomogla. Preporučujem ti da probaš. :)

    https://amaterskaumjetnost.blogspot.si/

    ОдговориИзбриши
  9. Što se tiče problema sa kožom u potpunosti te razumijem. I sama sam neko ko nema prejeranih problema osim sa hidrataciom kože. Ali što se tiče potkožnih moram ti predložiti da odeš dermatologu, ali nekom boljem. Pošto su mi drug i drugarica imali problema sa njima i ustanovili su da potkožne dolaze usljed hormonskog poremecaja. Koristili su nekakve tabletice i sve se sredilo kroz nekih 4-5 mjeseci i od tada nikako nisu imali problema sa licem.
    Želim ti lijep dan, draga!
    Zapratila sam te pa ako želiš svrati na moj blog!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo na savetima ❤ Razmisljala sam da odem ukoliko se potpuno ne povuku, ali za sada sam zadovoljna ovim. Svraticu sigurno ❤❤

      Избриши
  10. Njeguješ kožu puno bolje od mene xD Fotkice mi se baš dopadaju. Odličan post, draga! ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-backpack-essentials.html

    ОдговориИзбриши
  11. Super post! Sviđaju mi se svi proizvodi! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. Ova micelarna voda je odlična i stvarno sve pohvale za nju,ali istina da je malo skuplja ako se troši svakodnevno.Divna rutina.♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu