15 Days Writing Challenge - Day 1 - Taj weirdo 'moja malekost''

Ovaj challenge sam videla na 'We <3 it -u ', jer je, dragi moji, krenula sezona kada sam na toj aplikaciji 24/7. Ne znam da li ste videli novi update tamo, ali sada mogu da se čitaju razni tekstovi koje objavljuju drugi korisnici. Mislim da je toga bilo  i ranije, ali tek sada su krenuli da izlaze na news feed-u, tako da sam se tek sada zainteresovala za to. 
Kako bilo, poenta ovog challenge-a je da svakog dana objavljuješ post na neku određenu temu. 
Sounds good to me. 
Dakle, prva tema je ----

Napiši post o SEBI. Predstavi se


Okej, dakle, zovem se Nina, iako nisam najveći fan svog imena, više sam ga mrzela kada sam bila mala. Sada smo u slozi. Mislim, bolje je nego da se zovem Živana ( iako sam imala plišanu žirafu koja se zvala Žana, kao skraćeno od Živana ). 

Jednom sam pitala drugaricu, koju znam već 9 (?) godina koji je moj character development. Ukoliko se pitate šta je to ( jer sam i ja, dok mi nije objasnila ), to bi bio razvoj u ličnosti nekog lika. Valjda sam ja to dobro objasnila. Elem, ona mi je rekla da bi se moja ličnos u poslednjih par godina opisala na sledeći način: 
From crybaby to badass motherfucker

Nek' je ona to tako rekla, a vi vidite kako ćete to da shvatite. 

Ja sam ultimate fangirl. Opsednuta serijama, filmovima, knjigama... sve mi je to zabavno af. Trenutno sam u potrazi za serijom za jesen, pa ako imate neke predloge, ostavite mi u komentarima. 


U fazonu sam da kada mi neko uradi nešto što mi se ne sviđa, ja mu vratim duplo jače. Obnavljam tu reputaciju i sada u srednjoj. E sad, nije kao da se to odnosi na recimo lik me počupa za kosu, a ja mu pobijem familiju. Nego recimo, kada smo se prošle godine vraćali kući, pre toga je padala kiša i voda se nakupila na grane jednog drveta ispred škole. I jedan dečak je povukao tu granu dok sam ja bila ispod nje, da se malo retardirano zeza i okupao me. Sutradan sam ga okupala sokom. 
Ili recimo situacija kada je jedan drug (namerno) krenuo da mi šalje poruke za vreme časa, jer su mi stizale kao da neko vrišti, pa je precepio matematičarku, ja sam podesila da njemu stižu kao zvuk prdeža i poslala mu poruku na sred biosa. To je ustvari bilo stvarno zabavno. 


Imam listu svih retardiranih i uzbudljivih stvari koje ću da uradim u životu. Dugo nisam htela da je napravim, jer stvari najbolje ispadnu kada ih ne planiram, ali onda sam shvatila da ne znam šta ustvari hoću. Tako da sam za pola sata napisala 100 stavki. Čisto da znam odakle da počnem.


Opsednuta sam horor mejkapima i večito tražim zamorčiće voljne da mi daju da od njih napravim čudovište. To sam zavolela još kada smo bff i ja našle tu jutjuberku koja je majstor za takve stvari. Kanal joj se zove 'Made yew look' tako da je definitivno čekirajte. Ona je boginja!


Ovo već traje predugo. Ima još sto stvari koje ćete nekada verovatno saznati o meni. Kao da volim knjige, obožavam da provodim vreme sa prijateljima i porodicom, uživam u kiši, želim kameleona i tako dalje. Ali ima vremena. 
Nadam se da će vam se ovaj challenge svideti, sudeći da je meni stvarno zabavan. I da, ostavite mi zanimljive stvari o vama u komentarima. 

Do sledećeg puta 
N.

Коментари

  1. Super post! Jako mi se sviđa ovaj challenge, baš si me i nasmijala,što se tiče serije gledaj GOT ako već nisi hehe,drago mi je što sam saznala nešto zanimljivo o tebi! <3
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Danas sam razmisljala o toj seriji hahah. Realno, izgleda mi interesantno, tkd mooozda. Hvala tii <333

      Избриши
  2. Ajme ovo je predobra ideja! I ja sam isto ogroman fangirl. Stvarno si zanimljiva osoba i imamo puno toga zajedničkog.

    cloudines.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa ti <33 Hahah obozavam kada vidim da je jos neko harcore fangirl kao jaa <3

      Избриши
  3. Odličan post, vrlo kreativan a takve najviše volim. Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥

    www.ccaammblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post, bas kao i tvoj blog ^^

    Pratim te #54, bilo bi mi drago kada bi uzvratila <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Nice post :-)
    I following you now, please follow m back.
    Have a nice day!
    Simoneta
    SimonetaBlog

    ОдговориИзбриши
  6. Amazing post!
    Can you follow me? I follow you. ;)

    Have a lovely weekend!
    Tsukiakari from murasakiiroanu.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Nice post! Beautiful blog :*
    I'm following you hope u follow me back :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    ОдговориИзбриши
  8. Preporucila bih ti seriju Orphan black, odlicna je..odgledana sam sve sezone jako jako brzo koliko je zanimljiva :) volela bih da pogledas pa da mi javis utiske :)
    https://oazalepote.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa ti hahah. Ponovo sam napravila listu serija za gledanje, tako da cu dodati i nju svakako ❤ ❤

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu