Insta profili sa feedovima koji su SLEJ - collab

Konačno moja nekim-čudom-izgubljena rođaka i ja da uradimo collab. Ana, sa bloga The girl named Ana i ja se već sto godina dogovaramo za neki collab i pošto smo skontale da obe pokušavamo (NAGLAŠAVAM) da napravimo neke insta feed-ove na našim profilima, eto nama teme za zajednički post. 
Naravno zapratite je ako već niste, (iako sam sigurna da jeste) jer je likuša sarkastična, brutalno iskrena kraljica. 

1. @okevaaa


Da li se sećate mog posta o kosi? Tu sam vam predstavila moju ljubav prema bojenju i sređivanju iste. Jer sam apsolutno opsednuta kosom (nekom lila-ljubčasto-nešto bojom u ovom trenutku) i apsolutno je nemoguće da ne pratim makar jedan takav profil. 


Možemo li da uzmemo samo momenat ćutanja za savršenstvo od kose ove devojke. 
....
Omajgad. 
Njen feed je ispunjen kosom u raznim pozama, izdanjima i frizurama. I na svakoj slici preovladava bela pozadina. Što je poželjno ukoliko hoćete da istaknete samo jednu stvar na profilu. Kosu. 


2. @adolescencia.en.frasess 


Ovaj profil mi je glavna inspiracija kod feed-a koji trenutno pokušavam na svom profilu. Sve te spontane-blurry-teen slike u mraku su tako inspirišuće. Prešs. Ali više o tome imate u OVOM postu. Da vas ne davim sad istim stvarima. 


Ali ono, poenta cele teme je da se uhvate najbolji trenuci tinejdžerskog života. Zato su slike blurry i spontane. I zato su u mraku, jer se tinejdžeri izgleda najbolje provode noću. Ali da, summer nights with friends su najjači delovi tinejdžerskih godina. 

3. @thdamon


Bum. Ovaj feed je neverovatan, Ovo je profil lika koji se bavi fotošopiranjem fotografija. Dakle, od jedne dosadne slike napravi haos sa nekim ljubičasto-plavim galaksi vajbom. Ukoliko znate da radite u PS, kao što ja ne znam, odmah otvaratje sebi jedan ovakav profil.


Zamislite samo da uđete na vaš profil i budete u fazonu kao da ste ušli u neki drugi svet. Bukvalno sam oduševljena svim ovim slikama. 

4.  @brandonwoelfel


E za ovakav feed vam treba doživotna zaliha sijalica, naočare ili ono, bilo šta o šta mogu da se reflektuju, i dobro znanje u Fotošopu. Jer se ovaj ljubičasti perfekšn od efekta dobija, jelte, samo ako sat vremena uređujete sliku. Ali to toliko moćno izgleda da ja zavidim ovom liku kako može ovo da izvede. 


Skoro da poželim da naučim kako funkcioniše Fotošop samo da bih imala ovakav feed. Ali ništa od toga u skorijoj budućnosti.


I to bi bilo sve. Ako imate vi neke profile na čijim feed-ovima im zavidite (khm.. znam da imate, nema potrebe da poričete) ostavite ih dole u komentarima. Takođe, ako i vi probate nešto kao Ana i ja, pa se trudite da budete Tumblr AF, ostavite vaša instagram imena u komentarima, pa da se pratimo međusobno. 
Takođe, ako vas zanima kako ćemo Ana i ja da napredujemo u našem odlučnom pohodu na savršen feed, čekirajte naše profile OVDE i OVDE.

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Divan collab! :*
    Ovaj poslednji profil je ziasta ocaravajuci. :D

    adellinasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Aaaa imala sam osećaj da će nešto da se poklopi. I jeste 😂 Inače hvalana divnom predstavljanju 😀 Inače, znaš kolko je dobar osećaj kad odeš u devet na pripremnu, a vratiš se tek u pola jedan, usput eventualno crkneš par puta i dočeka te (me) tvoj post 😀😀 Super odrađeno. A da, ne znam jel čitaš odgovore na komentare, al' ono, brz oporavak (u vezi noge) i i definitivno treba da ponovo radimo neki collab 😊❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahhahaa moralo je nesto da se poklopiii 😂😂 Hvala ti za brz oporavak 😊😊❤❤ I da, moramo da odradimo jos neki 😊😊

      Избриши
  3. I like your blog, its really dope.

    Do you want to follow each other?

    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.



    www.bekleveer.com

    xoxo

    ОдговориИзбриши
  4. Aaaa, mnogo kul profili :D Viđam po instagramu dosta tih slika sa lampicama, mislim da će obeležiti ovu celu godinu, ne samo zimski period! Imam takav neki osećaj. :)
    I ja sam se jedno vreme ,,ložila'' na te blurry slike, imaš na mom profilu ako te ne mrzi da skroluješ nekoliko takvih primeraka da pronađeš (moj ,,lični'' je: kompletan.andjeo)

    Novi post | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slike sa lampicama su uvek neprevazidjene, ako mene pitas :)). Zapraticu tee hahha

      Избриши
  5. Odličan post, draga.
    Hvala ti što si sa nama podjelila ove prekrasne profile; ne možeš ni da zamisliš koliko si mi samo pomogla sa ovim prijedlozima, već neko vrijeme tražim i "prikupljam" instagram profile nekih fotografa i dizajnera koji se bave photoshopom, tako da mi je ovaj tvoj post dobro došao.
    Hvala ti puno na ovoj preporuci.♥

    Amaterska Umjetnost

    ОдговориИзбриши
  6. Jako zanimljiv post! Bas mi se dopada! 💕💕.

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Hi Dear,
    Very nice your post,
    I m following you.

    https://incidennotlar.blogspot.de

    ОдговориИзбриши
  8. Jako inspirativan odabir profila, sličice su fantastične :) :*

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu