Ja sam čudak, znam da ste i vi, opušteno

Ponekad ni ne provalimo da su neke stvari koje radimo ili koje su jednostavno takve u našem životu čudne. Obožavam tu činjenicu kod ljudi. Svako se drugačiji od onog prethodnog. Svi imamo te neke male čudne stvari koje nas čine retardiranim i divnim. 
Ovo su trinaest čudnih stvari o meni. Ima ih trinaest jer mi je to omiljeni broj. Većina ljudi ga smatra ono, nesrećim. Zato ga i volim. 
No krenimo redom.


  1. Volim miris mačije hrane. Iz nekog razloga mi miriše ukusno. Nije kao da sam je probala (Bogu hvala. Ne garantujem za posledice...)
  2. Kada sam kući uvek se uspavljujem uz neku seriju u pozadini i upaljenu lampu (ili trenutno novogodišnje sijalice kojima mi je okićeno drvo), ali kada odem negde mogu da zaspim samo uz mrkli mrak i bolesnu tišinu 
  3. Uvek kada idem popodne u školu krećem da se spremam tačno sat vremena ranije od vremena kada mi kreće bus
  4. Mrzim ljigave, kjut stvari. Da biste razumeli na šta mislim, daću vam primer. Jednom mi je jedan lik napisao pesmu. Rekla sam mu da je patetična, ali ono, good for you.
  5. Od oktobra 2016. godine, do septembra 2017., sam na zaključnom ekranu imala utvare iz horor filmova, jer su bolje od bilo koje šifre
  6. Iz nekog razloga piškim sto puta na dan. Kada smo išli u Beograd, bukvalno sam morala da izađem na svakoj pauzi. Što bi rekla moja drugarica, obeležavala sam teritoriju.
  7. Kada sam krenula u srednju školu ljudi koje ne poznajem su mi prilazili samo sa pitanjem 'Je l' su to tvoje trepavice?'. Tako sam upoznala mnogo likova iz odeljenja
  8. Iz nekog razloga više volim uvodne špice serija, nego same serije
  9. Kada ljudima odgovorim na poruku sa 'jrvlkm' niko kasvetan nema pojma šta sam napisala, dok to ustvari sasvim ima smisla. To je u mojoj glavi skraćenica reči 'You're welcome',što znači 'nema na čemu' na engleskom
  10. Umem da imitiram Samarin glas iz 'Ring-a' i tako plašim malu decu
  11. Bilo šta da jedem uvek mi ostane jedan zalogaj. Čak i da mi se jede i hoću da ga pojedem, ne uradim to. Jer svi kažu da je taj zalogaj sreća. Tako da ga namerno ostavljam, jer sam naopaka
  12. Kada sam bila mala prvo sam naučila da puzim pa da hodam
  13. Situacije koje definitivno ne bi trebale da mi budu smešne, čine da umrem od smeha. Na primer, bila sam pre neki dan na magnetnoj rezonanci kolena (uskoro idem na operaciju, ali to je bolesna priča za drugi put) i umesto da budem mirna i... UPLAŠENA, nemam pojma. Ja sam počela da se smejem i zamalo da zeznem snimak, jer tu ne smeš da se mrdaš

Napišite mi čudne stvari o vama. Napravite selekciju. Jer koga briga šta neko misli? Te čudne stvari nas čine onima što jesmo. And that's pretty cool. 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Ahahahaha ovo je prejako. 😂😂 Inače, što se ovog u vezi hrane i poslednjeg zalogaja tiče, ja iz nekog razloga nikad ne jedem ćoške od šnicle. Ono, pojedem sve iznutra i ostavim krofnu bukvalno. Tj. više prsten. A da, ono za smejanje, meni je smešno kad mi se neke dere. Zapravo tad imam dve reakcije. Prva verzija jeste da kad nešto zabrljam i neko (recimo razredna -_-) počne da mi se dere, meni je to smešno do bola, a to nju još više iritira a meni još smešnije 😂 A druga moguća reakcija jeste da me boli k. za njeno dranje. Ono, kaže "Zvaću ti roditelje, bla bla bla" Ja: "Okej." Skorz opušteno, a onda je uglavnom još više iznerviram, jbg. 😂 U suštini, zbog nje (i još par razloga) jedva čekam da pođem u srednju. Ali okej, to je nebitno sad. Interesantno je i to da ja ma koliko se kratko zadržala u WC- u, nosim telefon sa sobom i koristim ga tamo (zdravo AF). Mada ne znam baš ni koliko je to čudno s obzirom na to da je '18. god. A i kad imam temperaturu i preko 38, niko živ ne provaljuje to dok ne ukapira da mi je hladno i da gorim, jer ja bez problema skačem i zezam se. Čak sam juče ujutru imala temperaturu, ispovraćala se, ustala kao da ništa nije bilo i ušla u pećinu... I sve to važi dok ne dođu radni dani i treba da se ide u školu. Ups... 😂 Odličan post ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Phahahahha nemoj da se ljutis, ali razredna ti je stvarno kucka. Ja sam htela da ostanem u osnovnoj dok je trajala i cak sam i plakala na maturi, (kao i svi uostalom 💩) i tek kada sam zavrsila sam shvatila da sam isla sve vreme u skolu sa fejkovima i dvolicnicima. Tako da zivela srednja 😂😂

      Избриши
  2. Svaka čast za ideju, ja sam se pošteno ismejala :D :D

    janalukic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Hahaha..odlična ideja.Ulepšala si mi dan! xoxo
    Zapratila sam te, ako želiš uzvrati.
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY

    zrinka_skiljo

    ОдговориИзбриши
  5. Odlična ideja za pkst hahah i definitivno sam se pronašla u mnogim primjerima 😂😂

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu