#pure_randomness: YT, Pinterest, Herman Tommerass #4

Juče mi je najbolja drugarica rekla onu čuvenu rečenicu koju svi mi kažemo u ovom periodu. 'Ovaj januar mi je tako brzo prošao.'. 
E moj cilj prvog januara je bio da učinim da mi ovaj mesec bude ispunjen toliko, da mi ne prođe brzo uopšte. I tek sam juče shvatila da je ustvari bilo tako. Što je prilično kul. 

Postoji gomila stvari o kojima želim da razglabam (koliko ustvari ima verzija jedne reči. Ha... kvocatibenavitirazglabatibrbljatiparlati. Prešs) i nemam pojma odakle da počnem. 



Deca kada izbegavaju učenje dobiju neke super moći, ja kad vam kažem. Tako sam, dok sam učila ekonomiju, naišla slučajno, preko nekog hejt videa o Lele Pons (što pojma nemam zašto sam gledala, jer je ne hejtujem nešto, al ajde) na ovu kraljicu. Za nekoliko dana sam odgledala sve njene storitajm videe, koji su nešto najzabavnije ikada. 

I da, pijana je u većini videa. Šta vam to govori? Tako da, draga đeco, putite Džesi Smajls i naučite zašto su mi rečenice 'Judy NOOOO' i 'But were yout there though?' sada toliko smešne.


Pinterest 

Ja sa ovom aplikacijom imam odnos pun ljubavi i mržnje. Imam je instaliranu na telefonu neko vreme, a onda je iz čista mira obrišem, jer... ME SMORI. Ne postoji druga reč za to. 
Ali onda juče, kao i sa svim dobrim idejama, izbegavala sam učenje (like I always do) i nekako mi je palo na pamet da odem na Pinterest i guglam 'Writing tips'.


Realno nije tajna da ja obožavam pisanje, i da pišem koliko goood mogu, jer JE ZABAVNO, bish. I trenutno sam u sred priče, koja je nešto potpuno drugačije od svega što sam pisala i stvarno se trudim da bude baš ono što želim na kraju. 
I da, priznajem, trebala mi je pomoć. Zato hvala Bogu na ovom HOLY GRAIL-u. 


Herman Tommeraas

Da li sam ja fejl od osobe? Da. I koga briga? 
Okej, znate koliko sam bila opsednuta Skamom tokom pola januara (ako ne znate, čekirajte OVAJ post). Dakle Skam je, ako vas mrzi da čitate ceo post, norveška tinejdžerska serija, koja je toliko zarazna da je  to nešto neverovatno. 


A Herman Tommeraas glumi Krisa (muškog, naglašavam, što vam je jasno ako ste gledali seriju) i moja drugarica, čim ga je videla, bila je u fazonu 'Ovim likom ćeš da budeš opsednuta, pazi šta ti kažem.'. 
....
Okej, da. Savršen je. 
Ali zašto sam počela celu priču o njemu uopšte? 
Slučajno sam naišla na pesmu, u kojoj je on glumio u spotu. U pitanju je 'Such a boy' od Astrid S.


I kao većina ljudi u komentarima, i ja sam bila u fazonu 'Došla zbog Hermana, ostala zbog ful pesme.'. U pesmi su zamenjene stereotip uloge momka i devojke u vezi. On je nesiguran i misli da sve ide prebrzo, a ona je napadna i želi da spava sa njim. Tako je i u spotu. A ako ste gledali Skam, i znate kakav je Kris lik, onda će vam spot biti presmešan. Herman je čak rekao da je Astrid morala da ga drži za obraze na kraju, da se ne bi smejao. 


Trenutna plejlista: 

  1. Alan Walker - Alone 
  2. Astrid S - Such a boy 
  3. Halsey - Alone 
  4. Halsey - Don't play (bilo je stvarno teško da izaberem samo dve sa HFK albuma) 
  5. Imagine Dragons - Thunder (Riverdejl vaaaaajb. OVA iconic scena, ako nekog zanima)
  6. Imagine Dragons - Believer 
  7. Kygo - This Town (jednog dana ću vam ispričati sve o prvoj i poslednjoj pesmi na ovoj listi, ali za sada, ovo su samo GENIJALNE pesme) 

Napišite mi u komentarima vaše stvari kojima ste opsednuti. Volela bih to da pročitam, jer sam uvek otvorena za nove stvari bla bla bla... 

Do sledećeg puta! 
N.


Коментари

  1. Aaaa konačno #pure_randomness post, ovo se čekalo 😂 Inače onaj Herman je mnogo kjut lik, da se zna (previše bi bilo patetično da ovde stavim onaj emoudži sa srcima umesto očiju, al' ono...) A što se muzike tiče, ja sam sad u onom periodu kad ti se sluša stara muzika, ali ne stara u fazonu "Druže Tito, mi ti se kunemo...", nego ono što sam slušala tokom '17. Mene svaka pesma, btw, podseća na neki period, događaj, osobu, mesto gde sam bila kad sam je slušala (škola, ne d'o Bog) itd. I nije da mi se sluša sad ta muzika, nego ono... mislim, valjda kapiraš. A s onim postom od pre nedelju dana (manje - više) zarazila si me sa Don't play i nonstop mi je uključena auto riplej opcija. Pesma je zaraznaaaaa (k'o moj virus). Mnogo dobar post ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mene svaka pesma podseca na nesto. A najgore je kad te podseca na neki usrani dogadjaj, pa ti dodje da si pucas u usi kad je cujes. Inace Don't play je prezaraznaaa. Hvala na komentaruuu hahah ❤❤

      Избриши
  2. Konačno čitam neki random post u moru ostalih dosadnih recenzija i wishlista. Baš mi je trebalo ovo. :'D Ismejala sam se, i moram ti reći da upravo uključujem video od Jessi Smiles. Prvi put čujem za nju, ali pošto si rekla da je pijana u većini videa, slutim na dobru zabavu hahah. <33

    Odličan post!

    The best quotes from books

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dzesi je kraljicaa, nadam se da si se navukla na njene videe hahah. Hvala ti mnogo btw ❤❤

      Избриши
  3. Jooj divan post, draga! Ja sam u poslednje vrijeme opsednuta fotografijama i svaku minutu nesto slikavam iako ne objavim uvijek slike volim ih cuvati kao uspomene. <3 Playlista ti je fantasticna! <3

    xoxo

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istooo. Bukvalno samo sto sam se vratila kuci (oko 12 uvece je) jer sam isla sa bff po gradu da se slikam 😂😂 Hvala na komentaruu ❤❤

      Избриши
  4. Izvini, ali mislim da nisi ustvari ni procitala post, jer se ne radi ni o kakvim stvarcicama hahah 😂 Ali ono, hvala na komentaru 😂

    ОдговориИзбриши
  5. Čitam ovaj post i gledam u donji ugao monitora i vidim da je 2.2 o.O ali ovo stvarno zvuči klišej, ali fakat, kako je januar samo brzo prošao :o nevjerovatno. I ja sam prije voljela ući na pinterest i uglavnom sam gledala neke diy ideje koje sam i sama htjela realizovati i naravno od toga nije bilo ništa :'D Btw super post

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu