OTP - fangirl time

Pre nekog vremena sam radila post na temu BrOTP. Tehnički ovo je drugi deo tog posta. Za danas imam listu od trinaest mojih OTP-jeva, odnosno mojih omiljenih parova iz serija i filmova. 
Okej, ovo bi trebalo da bude zabavno. 


1. Hana i Kejleb 
(Pretty Little Liars) 


''Wanna share a towel, too?''


2. Ron i Hermiona 
(Harry Potter)



'' It's LeviOsa, not LeviosA!''


3. Mel i Ben
(Descendants)


''I don't know what love feels like.''
''Maybe I can teach you''


4. Stajls i Lidija
(Teen Wolf) 


''Lydia, shut up and let me save your life.''


5. Spenser i Tobi
(Pretty Little Liars)


''Pretending not to love you was the hardest thing I've ever done.''


6. Isak i Even 
(Skam)


''You're the man of my life.''


7. Lili i Maršal
(How I Met Your Mother)


''We're Marshmallow and Lilypad, bitch.''


8. Tio i Lijam 
(Teen Wolf)


''What are you doing?!''
''Being the bait.''


9. Vil i Elizabet 
(Pirates of the Caribbean)


''After all, he is a blacksmith.''
''No. He's a pirate.''


10. Melisa i Džoi
(Melissa & Joey)


''Burke, you gonna love me.''
''Why, are you suddenly made of cookie dough?''


11. Maguns i Alek
(Shadowhunters)


''I meant him. The one with the blue eyes.''


12. Tomi i Lindi
(Eye Candy)


''Testing... testing... How do I look? Say whatever you want, it's not like I can hear you.''
''Beautiful.''


13. Eleven i Majk 
(Stranger Things)


''You are like an angel with no wings.''


Oooookej. Ovde imamo jedan izuzetak. Znam, znam. Tio i Lijam iz 'Teen Wolf-a' nisu zapravo zajedno. Ali ja ih tako šipujem! Nema mi pomoći, okej? Ranije sam obožavala jedan insta profil koji je imao genijalan fanfik o njima, ali sada je na tom profilu druga priča. Mislim i nju pratim ali prošla je bila mnoooogo bolja. 

Tako da eto. To su moji OTP-jevi, moji šipovi dragi, cenjeni. Podelite sa mnom vaše u komentarima, kao i uvek. I vidimo se u sledećem postu! 

Do sledećeg puta
N.

Коментари

  1. Анониман12. март 2018. 14:07

    Post je jaako interesantan.
    Ja inače ne pratim mnogo te serije, i ne znam baš mnogo glavnih likova, ali mi je ovo bilo jaako zabavno.
    Ti me svaki puta iznenadiš sa svojom originalnošću, i jako zabavnim postovima.
    Što se tiče mojih prijedloga tih parova iz serija i filmova, ja bih dodala Hanu i Kleja, iz 13RW. :)
    Sve pohvale za post.


    Visit my blog, Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  2. Ben i Mel!Ne mogu da verujem da si njih stavila,ja ih toliko šipujem ali sam mislila da niko ni ne zna za njih.Naravno tu su i Spenser i Tobi,Kejleb i Hana...odličan post!❤❤
    Blog:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oooo pre dve godine sam bila TAKO opsednuta Descendantsom, tako da su Mel i Ben neizostavni. Prekjut suu dusicke.
      Mnogo ti hvalaa <33

      Избриши
  3. Amazing couples! My favourite are Will and Elisabeth!

    Giulia
    https://bigiublog19.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  4. Od svih parova koje si navela ja navijam za Lili i Maršala iz How I Met Your Mother, oni su mi baš ono #goals! :D Jako zanimljiv post, bilo bi mi drago da napraviš post o tvojim najdražim serijama ili filmovima (ako već nisi). U zadnje vrijeme tražim koju ću seriju počnet gledati pa bi mi trebala pomoć profesionalke :P Želim ti divan i produktivan dan, draga!

    Ako želiš zaviri u moj novi post: Novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Omg daa, marshlily su goals AF 😍 E pa mogla bih, ali kontam da sam sto puta pricala na blogu o serijama koje volim, ali ako ti treba neka preporucujem ti Skam, Teen Wolf, PLL, Riverdale, Shadowhunters, The Bold type.. ima ih gomila 😂

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu