Bežanje kroz prozor - STORYTIME

Legenda kaže da negde na svetu postoje osobe koje vole fiziku...
Pa, u mom starom odeljenju u osnovnoj ih nije bilo.
E sad, ne mogu baš da krivim fiziku za sve. Jedan dobar uticaj na našu kreativnu mržnju imala je zapravo i naša draga nastavnica. Šargarepica, kako smo je zvali. Takođe smo je zvali i Seksi-Jeksi. Da pojasnim, žena ima šezdesetak godina, malecka je, debela i ima narandžastu kosu. 


Da ne skrećem mnogo sa teme, poenta je samo u tome da je nismo mnogo voleli, a još manje njene testove. 
Naš raspored u osnovnoj bio je tako da mi imamo fiziku ponedeljkom i sredom. I ona je nama kasvetno žena zakazala test za sredu, tako da smo mi hladne glave došli u ponedeljak u školu, sve je bilo super, dok...
Dok nije došlo drugo odeljenje, koje je imalo čas pre našeg, i reklo nam da sada imamo test. 


Naravno, niko normalan nije učio, jer smo imali još čitava dva dana za to, tako da je tu krenula panika. 
Imajte na umu da se to sve dešava u pola devet ujutru, a napolju pljušti kiša, ma provala oblaka ako nije bila. 
I sad mi šta ćemo, gde ćemo. Kod nje znamo da nema odlaganja. I krenemo mi da se zezamo da ćemo da bežimo. Međutim, iako je sve počelo kao šala, polako smo shvatili da bežanje uopšte nije tako loša ideja. 


Ali dok smo se mi smislili, eto je fiki, ide niz hodnik. Ljudi, ja tu paniku ne mogu da vam objasnim. Mi, genijalci, smo onda uzeli, zaključali vrata učionice, da žena ne može da uđe, otvorili prozor (na prizemlju smo, NARAVNO) i op, polako krenuli jedan po jedan napolje. 
Dok smo mi tako izlazili, žena je lupala na vrata i pokušavala da uđe, tako da zamalo nismo popadali koliko smo se prepali, ali bitno je da smo uspeli. Svi do jednog izašli smo na tu kišu, u pola devet ujutru, pretrčali dvorište i otišli ispod nekih zgrada da ne pokisnemo baš skroz. 

(ova slika se da očekivati od mene)

Posle toga smo se vratili za veliki odmor, pošto je fizika bila drugi čas, i ispred škole zatekli nikog drugog, već našu voljenu razrednu. Stoji ona tako, puši i gleda nas kao da će da nas pokolje pogledom. 
Dva meseca nije htela normalno da priča sa nama, već strogo formalno, sine moj. Pretila je da će da nam smanji ocenu iz vladanja, ali na kraju je ispala fina žena, pa nije. 


To se sve inače dešavalo prošle godine, u ovo vreme. I dalje jedna od najretardiranijih stvari koje sam uradila... Pa ništa, ako i vi imate neke bolesne anegdote iz škole, obavezno mi ih napišite u komentarima, da se i ja malo smejem.

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Ja sam u osnovnoj takodje imala fiziku ponedeljkom i srijedom i nastavnica nam je bila blagi uzas hahaha. Mi smo skoro pobjegli sa biologije i nama je razredna takodje prijetila da ce nam smanjiti vladanje i svasta nesto, jer - gimnazija life - pa svi profesori ,,moraju biti strogi". Ali sad kako se blizi kraj skolske godine i profesor biologije, kao i razredna su super sa nama hahaha.
    P.S. Novi sam clan tvog bloga. Ako zelis uzvrati. ❤
    Xoxo

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha ja mislim da su nama prosle godine popustili samo jer smo bili mali maturanti 😂😂
      Inace, vec te pratim 😊

      Избриши
  2. Au,jbt.Ja mogu da zahvalim Bogu što imamo jednog od najboljih profesora fizike ikada.Em nam 80% pomaže na testu,em je spreman da ga odlaže 100 godina,ma čovek je legenda.Jeste da sam ja na njegovom testu jednom imala iznenađenu reakciju,jer sam skontala kako će da mi se zove knjiga,ali drugih problema nije bilo.😂Što se tiče bolesnih anegdota iz škole,imam jednu sa ekskurzije,kad smo se svi pogubili po centru Zlatibora.Jedva smo se našli,a razrednu zamalo srčani udar da strefi.😁 Super post!❤❤

    Moj blog:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahhahahah jaooo blago vama za profesoraaa. Nasa fiki he bila... pa.. takva 😂

      Избриши
  3. Jao,baš si me nasmijala s ovom pričom! Protiv svoje nastavnice fizike stvarno nemam loših riječi, žena baš lijepo objašnjava, pomaže, trudi se. Jeste malo stroga, ali i pravedna. Ja imam fiziku samo srijedom dva sata. Što se tiče anegdota, zaista imamo dosta, ali baš i ne iz školskih klupa, eto jedna kada smo bili 4 razred osnovne (da, biseri ono) učiteljica je rekla da joj se maknemo sa očiju i onako ljuta rekla doviđenja, a mi svi mislili sa j ona mislila time da idemo kući dva sata ranije i otišli iz škole. Svašta nam je pretila, ali ništa nije obistinila. :)

    Fantastiko World - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooo to se i nama jednom desiloo u osnovnoj 😂😂 Razredna se toliko razbesnela i rekla nesto u fazonu 'Ma idite si kuci ako hocete, da me ne boli glava vise.' I mi normalno izasli, a zena nam posle jedva objasnila da je to bilo retoricko 😂😂

      Избриши
  4. Meni fiziku predaje razredna i stvarno ne mogu da kazem nista lose o njoj, sad sto ja fiziku ne volim kao predmet je vec druga prica :D Sad kad se prisecam, anegdota imam koliko hoces ali one su vise nastajale na izletima i ( u nizim razredima) na rekreativnama. Prezanimljiv post:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo znaci po komentarima sve vidim neke divne duse od profesora fizike, samo nama se pala sargarepica 😂 Mada dobro, jeste nam na kraju osmog poklonila ocene, tako da je to super hahah

      Избриши
  5. Auuu ček, odakle početi s komentarom... Za početak, bivša fizičarka nam slično izgleda. Niska, debela, neka plavkasta retka kosica, otišla u penziju ove zime (znači 62 godine?) Svi smo mrzeli njene testove, jer žena kao da ima oči na dupetu. Okrene se, vidi mene kako skroz na drugom kraju učionice prepisujem pa me prebaci u poslednju klupu (i to u roku od 2,3 minuta kako je počeo test). Inače je nagluvačka, ali kad je test čuje bolje od 99% nas. Ali sve jedno svima ispoklanja ocene na kraju. Na časovima nam priča kako je frizerka prevarila i kako se okliznula ispred neke zgrade i tako to... Oh da, i svaki čas nas tera da idemo da joj kupimo kiselu vodu u Ideu. Luda žena. A što se tih angdota tiče, opet nešto relativno vezano za fiziku... Početkom sedmog razreda je jedan dečko iz mog odeljenja čučao pored stola i muvao nešto po rancu, a nastavnik ga nije video i ladno izađe iz učionice i zaključa. Ovaj nije čak ni skontao da je zaključan dok nije ustao. I lupa on tako na vrata, mi ne znamo šta da mu radimo (a i zli smo, pa nećemo da zovemo nikog, šta da se radi), a on jadan, iskočio kroz prozor (prizemlje). 😂😂
    Mnogo dobar posttt ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  6. Jao ovo je legendarno, kraljevi ste! Mogu da kažem: dobra ideja, poslužiće hahah😂😂
    Super post draga 💖

    https://jednostavnoana.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Ahahahhah jaoo kako lepo uticemo da omladinu 😊😊

    ОдговориИзбриши
  8. Hahahah, pa s tobom stvarno nikad nije dosadno xd. Mnogo volim tvoje storytimeove i nadam se da će ih biti još. Što se tiče ove priče, mi kao razred nikada nismo bili pretjerano složni, pa je kolektivn obježanje uvijek bilo diskutabilno, mada, u osnovnoj smo par puta znali svi pobjeći, ali sva sreća pa nam se razrednik nikada nije ljutio ni smanjio vladanje xd

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  9. Hahahaha, obožavam ovakve postove, totalno originalno. Inače, ovakakv tip postova (storytime) mi je omiljeni, moram se više posvetiti takvoj vrsti postova na vlastitom blogu. :D Obožavam te čitati jer me uvijek nasmiješ!

    * * * Radim Q&A post na blogu pa te pozivam da mi, ako želiš, postaviš neko pitanje (ili više njih) u komentaru. Ask me anything!
    ... Poljupci!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ooo radujem se takvim postovima na tvom blogu 😊😊 Hvala na komentaru ❤❤

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu