Ellie Goulding - Delirium (što ustvari znači 'bunilo', ako neko nije obavešten, kao ja) #3

Iskreno, ja Eli mnogo volim. Ona mi je genijalna i ima jako dobre pesme, tako da sam stvarno bila uzbuđena oko albuma za mart. Pogotovo zbog pesme 'Army', ali o tome ćemo kasnije. Idemo redom.


Verovatno ste primetili da sam početkom meseca promenila malo izgled bloga. Sada je to nešto belo-tirkizno (ko zna doduše koliko će to da me drži), tako da se ovaj album slučajno, ali savršeno uklopio u celu estetiku.


Nekako mi nikada prva pesma na albumu nije vau. Možda jer je čujem previše puta (a.k.a. svaki put kada pustim plejlistu albuma) pa mi na kraju bude nahh. Štajaznam. U principu ova nije loša, ali Eli ima mnogoooo bolje pesme. 


Pa da l' je mogla duže ime da smisli? Umoriš se dok ga iskucaš. Jedino opravdanje je što je pesma stvarno zarazna. Iz nekog razloga mnogo volim prvi stih: 

It's the strangest feeling
Feeling this way for you
Baš kjut počinje. 



Ova je dooobra. I just keep on daaaancin'. Mnogo mi se sviđa tekst, baš jer ne govori o propalim ljubavima i nepopravljivoj želji da se baciš s mosta, već o tome kako život treba da se živi dok može. Ne treba da se osvrćete i samo gurajte napred, jer, koliko znamo, može da se desi i da umremo sutra. 


Ova mi je jedna od najboljih. Zasviđala mi se odmah, na prvo slušanje. 




Auu, ova pesma me podseća na toliko stvari. Ajdemo redom.

I just want to be around you

Is that too much to ask?

Ovaj stih mi je tako 'Evrovizija' 2001. vajb, da ja ne mogu da objasnim. Samo fali neka Štrumpfeta i cvećke da padaju s neba i imamo spot. 
Ali onda imamo stih:

When I look into your eyes
Boy, I'm feeling delirious
But you know this is serious
I'm sticking to you like glue

E ovo mi vršiti 'Princeze sirene'. Sećate se tog crtaća? Ako ste gledali Ultru 2010. onda se 100% sećate. Inače, pojma nemam kakve veze ima ovaj stih i pesme odatle, ali mene toliko podseća. 

U svakom slučaju pesma je genijalna (čak iako ima 'Princeze sirene' deo) i jedna od jačih sa ovog albuma, jer je skroz drugačija od ostalih. 


Molim vas, neka neko posluša ovu pesmu i bilo koju noviju od Tejlor Svift i kaže mi da li uočava nešto slično. Meni je ovo skroz 'Reputation' vajb.

Stop talking in codes, stop talking in codes
Let me know what's up, can't do it no more

Samo ritam kada peva ovaj stih i sve vam je jasno. 
Elem, sudeći da ja volim Tejlorine pesme, meni je ova totalno zarazna. 



Početak ovog je kao da neko nekog žrtvuje u sred džungle, pa ajde neka muzička podrška od plemena u pozadini. 
Ali pesma mi se mnogo dopada. Nekako ima taj west coast vajb (KOLIKO PUTA SAM U OVOM TEKSTU NAPISALA VAJB? Ko izbroji neka mi se javi u komentarima, kupiću mu jabuku).


Znači pesma sa milijardu prikaza, molim vas. Iako niste čuli ništa sa ove liste, ovu mora da jeste. Jer '50 nijansi sive'. Tačka. Nikada nisam gledala to inače, ja sam dobra osoba. Valjda.
Elem, pesma je toliko jaka u svakom smislu te reči. Pogotovo kada ide onaj deo na 01:58. Idemo vatromet, rakete, žižice, BUM. 


Ček' da se setim šta ovo beše. 
Aaa to. Ova mi je iskreno baš dosadna. Nema nikakav refren, nešto mi ritam nije zanimljiv. Naaah..



Ali mi je zato ova pesma jedna od omiljenih sa celog albuma. 

Yeah, we change and we change and we feel so lost

And we don't know who we are

Ovaj stih koliko danas završava na mom zidu i niko ne može da me spreči, hvala lepo. 
I tekst i ritam i sve nekako da ti energiju. 



Ova je stvarno dosadna. Majke mi. Prvo sam zaboravila koja je, pa dok sam je ponovo čula, ušao mi je tata u sobu, i kad je izašao, ja opet pojma nemam kako ide pesma. A slušala sam je sve vreme dok je bio tu. Da, toliko je interesantna.


Ovo je prva pesma ikada koju sam čula od Eli. I dalje se sećam da je to bilo u Novembru 2015. (da, sećam se toga, ali ne i prošle pesme, koju sam čula trideset puta do sad). Baš kada je pesma i izašla. U to vreme sam čitala knjigu 'Noćna škola' i tekst me je podsetio na glavne likove (a najjače mi je što se glavna likuša u knjizi zove Eli). Sve u svemu, 'Army' će zauvek da mi ostane jedna od najdražih pesama ikada. 




Čitala sam Hari Potera prvi i drugi deo, dok sam slušala ovaj album, jer iz nekog razloga volim da čitam uz muziku, i sada me ova pesma toliko podseća na neke delove iz tih knjiga. Pojma nemam zašto. 
Ovaj stih: 
Is there anybody out there waiting for me on my way?
mi je posebno zapao za oko. Nekako sam se povezala sa njim. U istom fazonu mi je kao i stih iz pesme 'Sorry' od Holsi (o tome imate u OVOM postu). Sve u svemu jako kjut i jako kantri, ako mene pitate.



Mlako. Štajaznam. Nije loša pesma uopšte, daleko od toga, ali nije me oduvala. Ima zarazan refren doduše. U principu nije najgora sa ovog albuma, ali definitivno nije ni najbolja.


Kod ove mi se mnogo sviđa tekst. Cela pesma mi je ista kao ona prošla, u tom fazonu, ali s tim što ova ima bolji tekst.


Iiii to bi bilo to. Sve u svemu, celom albumu bih dala možda.. 8? Ako ćemo od 1 do 10, onda je to definitivno 8. Nije definitivno bolji od albuma iz januara, ali bolji je od albuma iz februara. 


Inače, šta kod vas ima novo? Osećam se kao da me dugo nije bilo na blogu, što manje-više i jeste tako. Pre prošlog posta nisam pisala danima, tako da danas planiram da napšem bar pet postova. Kako bilo, nadam se da ste dobro i da i dalje svraćate na moj blog. O, i da i dalje pišete vaše blogove. Iako to znam da jeste tako, jer i kada me nema ovde, stalno čitam vaše postove.

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Mnogo mi se dopada ovo predstavljanje albuma i mislim da je veoma simpatično. Ja iskreno mnogo volim da slušam novu/staru muziku. Nisam iskreno nikada slušala Ellie jer fali mi ono nešto, ali svakako ima dobrih pjesama ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan review!Moram da priznam da si me zainteresovala za neke pesme,a ovih dana mi je uzasno potrebna neka nova muzika za slusanje :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam način na koji ti predstavljaš pesme, znači kraljica si majke mi, ovo za sirene, Štrumpfetu i afrička plemena me je ljudski nasmejalo! Inače i ja jako volim Ellie, gotovo svaka njena pesma je zarazna i ima potencijala da postane pravi pop/dance hit. Neke od omiljenih su mi "Something In The Way You Move", "On My Mind" i "Burn", prvenstveno zbog zaraznog ritma, "Love Me Like You Do" i "Army" su legendarne, njene najbolje, a volim i onu "Still Falling For You" koja nije s ovog albuma, ali je stvarno divna. Jedva čekam da vidim šta će da snima u budućnosti, jer odavno ništa nije objavljivala. Sve u svemu, super post, draga! ❤❤


    https://jednostavnoana.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Prefora post, baš si me zaniteresirala! :D Ne slušam aš njezine pjesme ali nakon ovog neke od ovih ću sigurno poslušat! Želim ti divan i produktivan dan :)

    Novi post

    ОдговориИзбриши
  5. Za Ellie nisam znala do onog Exita na kome je bila, a čula sam samo za dve njene pesme, čini mi se, i to je, ofc, Love me like you do. I da, ne bih čula za nju da je '50 nijansi' nije izreklamirao pa mi se vrtela na autopleju 100 godina... Druga je Don't Panic. Što se nje tiče, nije sad kao da bih je slušala 24/7, jer mi jednostavno nije zarazna, ali je pesma vrh! Odlična recenzija (ili šta već) albuma ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu