....neko je konačno saznao za moj blog.....

Ukoliko ste prvi put na mom blogu, onda vam verovatno ovaj naslov deluje potpuno nebulozno.
ALI (krećem stvarno da volim tu reč), ako me pratite već neko vreme, onda znate da za moj blog ne zna niko iz mog privatnog života. 
Pa, dobar deo vremena sam i ja tako mislila...


Hajdemo redom sad. 
Prvo odgovor na pitanje 'Zašto, majke ti, nikom nisi rekla da pišeš?'.
Odgovor na to je koliko jednostavan, toliko i nije. Pretpostavljam da sam želela svoje mesto na internetu, gde niko neće da zabada nos. Mellowcent je moj onlajn dnevnik, koliko god to retardirano zvučalo. I ne bih se osećala prijatno da recimo moja mama ili tetka iz Makedonije uđe i vidi šta šta ja to pišem. 
A i ljudima je teško objasniti šta ustvari radiš kada si bloger. Ima toliko stereotipa, da su blogerke praznoglave i nafurane. Kada kažeš da si bloger, svi nekako zapostave činjenicu da si ti i pored toga samo osoba. Osim toga što svoje mišljenje i stavove deliš sa svetom na internetu. 


Pretpostavljam da nikog od ljudi kojima sam okružena ne bi bilo specijalno briga, ali sam se ipak osećala slobodnije da blogujem bez znanja ostalih. I sviđalo mi se da imam tu malu, beznačajnu tajnu, koja je samo moja. Razumete šta hoću da kažem?
Verovatno ne baš, a? 

Nebitno. Bitno je šta se desilo, ko je saznao za blog i, naravno, kako?
Mislim da sam na blogu dosta puta spomenula ovu osobu, ali nikada je nisam imenovala. Naravno, jer ne imenujem nikoga o kome pišem. Ovo je ona drugarica koja je bila sa mnom kada sam povredila nogu (OVAJ post), i ona koju roditelji nisu pustili da izađe, pa smo mi otišle da je kidnapujemo (OVAJ post), i ona koju je muvao pedofil sa gradilišta (OVAJ post). 
Dakle, dosta uključena osoba u mom životu, takođe jedna od mojih najbližih prijatelja i komšika koju znam devet godina. 


E sada, kada smo razjasnili ko je to, možemo na priču. 
Dakle, juče je bio dan kada je ona saznala dve storgo čuvane tajne (pa.. jednu strogo čuvanu, za koju  sam ja kriva što je saznala, pa je trčala u sred noći po terenu i vrištala kad je saznala, a ja sam je jurila da mi vrati telefon i psovala na sav glas). Elem, kada sam gunđala posle, kada smo došle kod mene, oko te prve tajne, koja uopšte nije ni bila moja, obećala je da nikom neće da kaže, jer ionako nikom nikada nije rekla ničiju tajnu. 
Pa ni moju
Očigledno tu uključujući i mene.


Pošto nisam imala pojma o čemu priča, krenula sam da je ispitujem. Jer koliko znam, ja nisam osoba sa mnogo tajni. I onda, kada se uverila da neću da je ubijem i duuugo se premišljala, rekla mi je 'Znam da pišeš blog.'
E sad, nikada nisam specijalno obraćala pažnju na to da zapravo krijem svoj blog, tako da bilo ko, ko je stalno na mom telefonu (da bi na primer, gledao nečiji instagram, samo kažem), ako malo pročačka, može da provali.


Ono što se ustvari desilo je to da je ona za blog saznala još u julu, jer joj je nekako stiglo obaveštenje preko mog mejla. Kontam da sam ostala ulogovana kod nje ili tako nešto, pojma nemam, ali bitno je da ona zna za moje pisanje faktički od prvog posta. 
Rekla mi je da, da sam ja htela da joj kažem za blog, rekla bih joj, tako da je to ona fino držala u tajnosti. I pošto bi meni blog uvek ostao uključen u onoj opciji na telefonu, gde možeš da vidiš istoriju gde si ulazio, svaki put kada bi ona i još jedna drugarica, kod kojih je moj telefon stalno, brisale to, jer inače vole to da rade, ona bi ubrzala kod bloga, što da ne vidi da drugarica, što da ne vidim ja, ako sam pored. 

Tako  da je ona faktički čuvala moju tajnu i čak i od mene. 


Tako da, ako je neko baš morao da zna, drago mi je da je to ona. 
Ne možete da zamislite koliko mi je bilo čudno kada sam pričala sa njom o blogu posle. Zajedno smo onda čitale postove u kojima se ona spominje i istopila se za komentare na postu o squadu. Moram da priznam, bilo je zabavno. 
Užasno čudno... ali zabavno. Čak i olakšavajuće, na neki način. 
ALI...
To još uvek ne znači da ću sada ispričati i ostalima za blog. Jedna osoba je za sad sasvim dovoljna. 

Pišite mi u komentarima šta mislite o ovome. Ko od vaših prijatelja i porodice zna za blog? Kako ste? Šta ima novo? I tako dalje... pišite šta vam je volja, kao i uvek.

Do sledećeg puta!
N. 

Коментари

  1. Odličan post! Drago mi je da je na kraju ispalo dobro, te da je ona saznala za blog, a ne neko drugi, ko bi to možda zloupotrebio. Skroz razumem to da želiš da ovo bude privatno mesto, i to je super. Slažem se, i jako mi je krivo jer mnogi misle da kad si "bloger" samo trabunjaš nešto i želiš pare, a ima dosta nas koji to radimo iz ljubavi i sa pažnjom, pre svega jer smo tinejdžerke. Što se mog bloga tiče, zna dosta njih za njega, roditelji, uža familija, najbolje drugarice, ali i dosta njih iz škole (čak i par nastavnika), mada retko ko od njih uopšte prati i čita to što ovde pišem, nisu oni u tom fazonu. I možda je bolje što je tako. Ljubim te 💖💖

    https://jednostavnoana.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Skroz podrzavam to sto svi oni znaju za tvoj blog i divno je sto su, nadam se, puni podrske ❤ Hvala ti na komentaru ❤❤

      Избриши
  2. Auuuu... Kako sam krenula da čitam post, konstantno su mi oči lutale naniže da vidim ko je u pitanju, ali sam se jedva suzdržala da pročitam sve redom. Za početak, sve vreme sam bukvalno bila u fazonu 'nadam se da je dobro ispalo' i u suštini, jeste. Mislim, bolje da ti je saznala drugarica koju znaš 9 godina i koja te podržava nego neko od onih što bi ti čitali svaki post i ismejavali te... Iz istog razloga do danas za moj blog zna samo moja sestra, a i jedna drugarica kojoj nisam mogla da izbegnem odgovor na pitanje "Kako ti svakog meseca Hej stiže besplatno?" I naterala me još i link da joj dam, a tako slično još jedna, ali se više ne družim ni sa jednom od njih dve (okej smo, ali se ne družimo) a u međuvremenu sam hvala bogu promenila link (mada svejedno ga niko nije čitao) tako da je opet tajan (osim sestre, ali ona zna čisto da bi moglo da se kaže da zna da tamo negde daleko postoji nešto što se zove 'blog') Ali sve u svemu, jako interesantna priča ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa makar nisam jedina kojoj odgovara da sve ovo drzi u tajnosti 😂😂 Hvalaa na komentaruu ❤❤

      Избриши
  3. Woow! Znači, ja stvarno ne znam kako bih reagirala da meni frendica to napravi, ali sigurno je da bih prvo bila ljuta, a onda bi mi bilo svejedno. Za moj blog znaju samo mama i brat te jedna prijateljica koja je također sama otkrila za njega (ne znam kako, ali okej) tako da sam burno reagirala kada je saznala i više sam ja bila ljuta na nju, nego ona na mene što joj nisam rekla. Ali, za sada još nitko ne zna osim njih troje za moj blog i draže mi je tako, nekako je slađe *-*
    Novi post -> Peany

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, meni nije smetalo hahah. Mislim draze mi je da niko ne zna, ali ni ovako nije ispalo lose, jer mi je stvarno dobra drugarica. Inace hvala na komentaru ❤

      Избриши
  4. Auuu koja priča xd, ja sam pisala dva psot ana sličnu temu, o tome zašto niko ne zna za moj blog i drugi kako su svi saznali za moj blog. Uglavnom, ne mogu da vjerujem da sve vrijeme zna za tvoj blog i ništa ti ne govori xd uglavnom, drago mi je da sada imaš bar s nekim da pričaš o svom hobiju i nečemu što skoro svakodnevno radiš :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo secam se tvog posta o tome kako su saznali. Super post btw 😂😂 Inace, hvala ti na komentaruu ❤❤

      Избриши
  5. Toliko je bilo napeto čitati ovo, nevjerovatno je kako uspiješ ljude uvuć u priču, osjećala sam se kao da se meni to dešava (piši knjigu!!).
    Ja sam svoj blog napravila prije dva mjeseca i podijelila ga samo sa najbližim osobama (odprilike njih 5). Pisala sam postove, i sve češće razmišljala zašto se uopće skrivati? Mislila sam da će mi puno duže trebati da blog objavim na nekoj društvenoj mreži, ali evo prekjučer sam skupila hrabrosti i to napravila, nakon samo dva mjeseca bloganja. Bila sam baš ponosna na sebe. Ono što me začudilo je nevjerovatna količina podrške od ljudi za koje se to nisam ni nadala. Tako da, skupljaj hrabrosti i objavi blog jer bi bilo šteta da za ovako nešto kvalitetno ne zna veći broj ljudi! :) Inače, baš mi je drago da je upravo ona bila osoba koja je prva saznala jer si o njoj više puta i pisala. Želim ti divan i produktivan dan!

    Happy But Mess

    ОдговориИзбриши
  6. Jaoo bas mi je drago da si imala hrabrosti to da uradis ❤ I divno je sto je tako lepo proslo ❤❤
    Inace, mnogo ti hvala na komentaru ❤❤ O, i vec pisem knjigu na Wattpadu hahah Zove se Prostor izmedju, ako te zanima ❤😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isuse već sam uzbuđena hahaha, predobar naziv, jako mi se!! Hocemo li ju imati priliku procitati? :)

      Избриши
    2. Naravnoo ❤ Za sada imam tri objavljena poglavlja na Wattu 😊😊 Evo linka, ako zelis pogledati---
      https://www.wattpad.com/story/145046045-prostor-između ❤

      Избриши
  7. Kad sam videla naslov,noge su mi se odsekle,jer sam mislila da nešto nije dobro ispalo 😂.Prvo,totalno se slažem sa tobom oko stereotipa da su blogerke praznoglave barbike,koje na svom blogu samo još više zarađuju novca.Vrlo me ljute takvi stereotipi,a u isto vreme mi je i smešno,jer su ljudi zaista tako izgubljeni,i zaostali.Što se tiče same teme ovog posta,drago mi je drago ti je drugarica koju,pretpostavljam,smatraš porodicom,saznala prva za blog,jer te sigurno neće izdati i podeliti tvoju ,,tajnu" sa drugima.Super post,naravno.❤❤

    Novi post na mom blogu:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa svime sto si rekla, definitivno. Mnogo hvala na komentaru ❤❤

      Избриши
  8. U potpunosti te razumem . I u mom okruzenju malo ljudi zna da sam pocela sa blogovanjem i uopste sta to znaci .
    Samo par njih je upuceno i redovno prate moj rad . Iskreno , zamara me da ljudima objasnjavam sta , kako , gde , jer ne volim nikom da polazem racune . To je moj "mali svet " otvoren za sve one koje to interesuje da zavire u njega . A opet zatvoren za neke ljude koji su mi tako blizu a misaono i duhovno tako daleko .

    Blog ti je odlican . Samo nastavi da pises . Srdacan pozdrav .
    🌹Zivot je lep ,zivot je cudo . 🌹

    mojstilikombinacije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post.Razumijem to sto nisi nikom htjela reci za blog,jer sam i ja isto uradila iz istih razloga kao i ti.Jedino znaju moji roditelji i sestra jer su mi oni troje najblizi.Takodje mi je drago sto je sve dobro proslo i sto je za blog saznala tvoja najbliza drugarica,a ne neko ko bi to zloupotrijebio.Svaka cast na odabiru teme i nacinu pisanja.<3

    ОдговориИзбриши
  10. ja sam tajila da imam blog, iskreno moje drustvo to zaista ne razume osim da vezuje za zoranu, a da budem iskrena nisam ni znala za nju sve dok mi sestra nije pokazala, dans je valjda drugacije, mada dosta ljudi to ne razume idalje hehe! super ti je post, ja sam citala do kraja :D
    Pogledaj moj novi post o obući za proleće http://www.elegantduchess.com http: //highheelpoodl.blogspot.rs/2018/04/vhat-shoes-to-vear-in-spring-time.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moji roditelji prvi bas nemaju mnogo razumevanja za blogere i jutjubere, tako da znam da me ne bi shvatili ozbiljno. Tako da razumem te. Hvala ti na komentaru ❤❤

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu