#pure_randomness: Desperate Housewives, 100+ readers on Wattpad, DAFAQ #7

Olaaaa, weirdosi.
Šta ima?
Okej, pojma nemam kako hoću da počnem ovaj post. Ali to je i cela poenta ove rubrike. Da lupam gluposti i pišem o random stvarima. Dobrodošli. 
Prva stvar koja mi pada na pamet, o kojoj ŽELIM da pišem, je moja nova, novcata opsesija. Yaaaz. 

Očajne domaćice


Pre nekoliko nedelja, kada su mi ponovo otkazali sve serije na tv-u, a ja sam navikla da mi nešto tandrče u pozadini, samo sam pustila Fox life. I delovalo mi je sve normalno. Dok se nisam zapravo okrenula prema televizoru. I videla babu koja otvara zamrzivač.
...
U kom je njen bivši muž. 
...
Mrtav. 


I naravno, serija mi je odmah delovala retardirano. 
I zaklela sam se da nikada neću da je gledam, jer izgleda bolesno. 
I.... pogodite šta? 
Skraćeno, ne mogu da prestanem da je gledam već danima, tako da sam odgledala dobar deo pete sezone na tv-u, pa sam posle prešla onlajn da gledam sve ispočetka i sad sam na trećoj sezoni. Jej. 

Da rezimiramo: 
Ova serija je droga, tako da nemojte ni slučajno da odgledate jednu epizodu, jer ćete da sahranite vaš socijalni život. Upozoreni ste. 

100+ pregleda na Wattu


...za nedelju dana. 
Ne mogu da verujem. 
Pa, moji weirdosi, neverovatni ste. Ludilo je koliko brzo ta brojka raste iz dana u dan. Takođe, ne mogu dovoljno da vam zahvalim za svu podršku, sve komentare tamo... Pogotovo Adi, Anastasiji, Ani, Nini.. ima tu još par devojaka, koje su mi pružile takvu ludačku podršku kada sam postovala da objavljujem knjigu, da samo što nisam plakala kada sam čitala komentare. 
Hvala svima koji su odvojili vreme da pročitaju moja piskaranja. Love ya guys <33

Pre neki dan sam objavila novo poglavlje, tako da bih volela da čekirate, ako već niste - LINK

UPDATE: Ovaj post je pisan unapred, tako da vas sad ima skoro 400 (dafaq 😱) i... okej, trebaće mi neko vreme da se oporavim. H V A L A   LJUDI 😱😱.

<K O S A>

Kao što ste i sami vrlo verovatno upućeni, moja kos'ca će uskoro da promeni svoju boju. Yaz. Ne znam kako sam ubedila mamu, ne pitajte. 
U principu. osećala sam potrebu da podelim tu vest sa vama (iako je realizacija udaljena jedno mesec-mesec i po dana), jer je to nešto što ne mogu da izbacim iz glave već danima. Previše sam uzbuđena! A to što niko od odraslih ne odobrava boju koju sam izabrala mi pruža zadovoljstvo definitivno (Imma bitch, teenage bitch, I know, thank you). 
Verovatno pretpostavljate da vam neću još otkriti koja je boja u pitanju, AAALI, daću vam mali sneak peek. 


Ovo je skrinšot foldera u mojoj galeriji. Boja koju želim je jedna od ovih. Tako da, weirdosi, dajte mi vaše favorite u komentarima!

Plejlista: 
  1. Hey Violet - Hoodie, O.D.D., All We ever Wanted, Like Lovers Do, Unholy, Fuqboi (opsesija... Ovo nije ni polovina pesama koje obožavam. Ali čućete mnogo više o ovim dušičkama u review-u za album meseca)
  2. CNCO, Little Mix - Regganeraton Lento (Ovu pesmu samo što napamet nisam naučila, koliko sam je slušala (a to 'samo što' je jer je pesma pola na španskom, so it's a struggle), a tek sam sad saznala kako se zove... ok, Nina)
  3. Shawn Mendes - Lost In Japan (da li me čujete kako vrištim oko njegovog novog albuma?)
  4. R3HAB & Mike Williams - Lullabuy (HOPEX REMIX) (postoji gomila verzija ove pesme, ali ovaj remiks je meni život. Pustila mi ga je drugarica pre par dana i od tad sam navučena, potpuno)

Nešto mi se čini da je ovaj post prekratak? Ili sam ja to navikla da pišem postove dužine svetih spisa, pa mi sad čudno.. Nebitno, u principu, poenta je shvaćena.
A poenta je da nema poente.
Jasno? Jasno.

Pišite mi u komentarima šta se dešava ovih dana u vašem životu? Koju muziku slušate (pošto pišem ovaj post unapred, note to myself: Poslušaj one pesme iz Aninog posta, jer zvuče gotivno, a znam da ćeš da zaboraviš) i tako dalje. 


Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Aaaaaaaa, volim ovu note to myself na kraju :D tako me podseća na mene, jer ja 1000 stvari želim da uradim, ali bar polovinu zaboravim. NE ZNAM ŠTA SE KOD MENE DEŠAVA. SVAŠTA. ALI KAD DOĐEM DO TOGA DA TO OPIŠEM, onda zaboravim .
    Sviđa mi se ona OTW pesma npr!!!! I leave while im not looking - Paloma Faith. Kad me spuca iznenadna depresija, bezrazložna. . .

    E da, imam i novi post na blogu. Posle mesec dana. Jej. Setila sam se. Daaaa...
    Novi post :) | Instagram

    ОдговориИзбриши
  2. Super post.
    Da budem iskrena, za tu seriju nisam još uvjek čula niti je vidjela, ali mi se čini jako zanimljivo posle čitanja tvog posta.
    Čestitam ti na 100+ pregleda na Wattpadu, čitala sam tvoju priču, stvarno je super. :)
    Slušala sam pjesmu od Little Mixa, i stvarno je super, savršenstvo :D
    Sve pohvale za post. :)

    Q&A: Amaterska Umjetnost

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, draga! Što se serije tiče, nisam gledala, ali sam dosta slušala, tako da je sigurno odlična, mada bolje da ne počinjem pre raspusta😂, da se ne navučem sad hahah. Što se priče tiče, sve ne više oduševljavaš, baš sam juče htela da ti pošaljem poruku. Najviše me zanima šta će biti sa Hudijem, mnogo gotivin tog lika 😍❤. Inače, baš super za kosu, jedva čekam da vidim kako će ispasti!😍 I ja obožavam Little Mix, a ovo im je jedna od najboljih pesama, a za Hey Violet već znaš hahahah
    Jako lep i zanimljiv post ❤❤

    https://jednostavnoana.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahh pametno ti je to za seriju 😂😂 Oooo i mnogo mi je drago da ti se dopada pricaa ❤❤ Bice jos mnogo Hudija, tamam posla hahah. Hvala ti mnogo na komentaru ❤❤

      Избриши
  4. Očajne domaćice stvarno moram da stavim na listu:pogledaj za vreme raspusta.Imam osećaj da će mi se svideti što je tako retardirano i morbidno,jer ja nisam daleko od aposlutnog retarda.Just kidding.Priča postaje sve zanimljivija,i sve više i više mi se sviđaju likovi,radnja,taj tinejdž tumblr vajb...good job gir!Što se tiče kose,sve ove slike izgledaju vrhunski,tako da koju god boju izabereš,nećeš omanuti.As always,super postt!❤❤

    Novi post na mom blogu:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svidece ti se sto posto, genijalne suu. Tenk juuuu na ovako lepom komentaru girlll ❤❤

      Избриши
  5. Odličan post draga. I ja sam bila veliki zaluđenik serijom Očajne domaćice, ali iz nekog nepoznatog razloga sam prestala da je gledam. Takođe, što se tiče boje kose, jedva čekam da vidim kako će ti ispasti i sve jer i ja uskoro prelazi u novu boju kose i jedva čekam. Nadam se da ćeš i to podjeliti ovdje sa nama ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ces i ti podeliti sa nama tvoju promenu ❤ Hvala mnogoo na komentaruu ❤❤

      Избриши
  6. Jaooo pa hvala na shotout-u 😆 Ali sve jedno, priča je stvarno mnoooogo dobra i bukvalno ulazim u novi deo čim vidim notifikaciju, znači ono je ultra mega giga interesantno ❤❤❤ Btw, obožavam Lilo 😊 A što se kose tiče, mislim da sam nestrpljiva skoro pa koliko i ti i jedva čekam da te vidim sa kosom u toj boji (iako sam 100% sigurna da će odlično da izgleda, sve jedno jedva čekammm) ❤❤❤❤

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooo drago mi je da ti se svidjaa ❤❤😊😊 Hvala na divnom komentaruu ❤❤❤❤

      Избриши
  7. Анониман1. мај 2018. 13:08

    Sjajan post, draga moja. Upravo sam završila post o plejlisti za april i spomenula sam Lullaby, i ubiću te zbog toga što si mi je pokazala pre dve nedelje, jer sam se zarazila potpuno. Čestitam zbog Wattpad priče, nadam se da će biti novog nastavka uskoro. A što se tiče kose, znam koja će biti boja jer si mi jednom spomenula kada smo se dopisivali, ali ćutim.. Ne govorim ništa, hehe.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahahha Lullaby je GENIJALNA. #sorrynotsorry 😂😂 Hvala ti mnogoo na komentaruu (i sto drzis moju kosicu u tajnostii hhahhah) ❤❤

      Избриши
  8. Čini mi se da je na foxu vječito ta serija haha, a i iskreno volim sve te serije koje budu na foxu, posebna preporuka za seriju ''Šaptačica duhovima'' i ''Revenge'' (ako još uvijek igraju). Čestitam ti na postignutim followersima, mislim da ovo nikako nije mala stvar za tebe :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu