Da li je Hana Bejker ustvari živa? - 13 Reasons Why 2. sezona *TEORIJE*

Ha.....
Znate onaj osećaj kada uđete u odeljak za postove i ubeđeni ste da imate neki post pripremljen, koji samo treba da se edituje? I onda skontate da je taj odeljak pust kao dnevna soba za vreme reklama, koje počnu na sred filma.
Doduše, kod mene nije toliko pusto, jer ima par postova u pripremi, ali oni ne treba da izađu do... ono, avugsta? 
So, we're screwed. 
O-o-o. Čekajte! Možda i nismo. Sad mi je pala na pamet ideja za post. O tome sam razmišljala sinoć, tako daaaa... ne postajemo ništa mlađi. Može to. 
Vidite kako se mi to lako dogovorimo (kinda). 


Okej, svi se sećate serije '13 Reasons Why', u režiji Selene Gomez, koja je bila senzacija prošle godine u ovo vreme. 
Čuvena priča o Hani Bejker, devojci koja je izvršila samoubistvo, zbog nasilja u školi i za sobom ostavila kasete, upućene trinaestoro ljudi, koji su bili odgovorni za njenu smrt. 
E pa, za oko 2-3 dana izlazi druga sezona, za koju su trejleri već onlajn, a jedan poseban detalj je ljudima upao u oči.
No, pustiću vas sami da procenite: 


Da li vidite isto što i ja? Da, Hana Bejker. 
Cela prva sezona se bavi njenom smrću. Tako da na red dolazi logično pitanje. Otkud ona ovde? 
Što dovodi do sledećeg pitanja, koje je ostavilo fandom u bunilu. Da li je Hana Bejker ustvari živa?
Pa, iz trejlera ljudi ne mogu da zaključe mnogo o tome, ali zato je tu fandom, što bi bila skupina superljudi, koji su zaključili razne stvari. 

Teorija 1: 

Hana Bejker je sve vreme živa. 
Ljudi su prvo demantovali ovo, pozivajući se na Tonijevu rečenicu, da je video kako iznose Hanino telo iz kuće. ALI, telo koje je Toni video je bilo u crnoj kesi, tako da nije mogao zasigurno da zna da li je to Hana unutra. 
Šta ako je Hana izlažirala svoju smrt, samo da bi videla kako će ljudi da reaguju na celu situaciju? 

ALI: 

Onda dolaze u pitanje Hanini roditelji. Oni su pronašli telo. Čak i da je Hana sve ovo planirala, njeni roditelji bi morali da saznaju za to. A nema smisla da su se pretvarali da im je ćerka mrtva, jer ako ponovo pogledate seriju, videćete da njena majka opsesivno pokušava da nađe razlog zbog kog bi se njena ćerka ubila. 


Teorija 2: 

Klej zamišlja Hanu. 
Sve Hanine scene iz trejlera su samo sa Klejem u njima. On je ovo radio i u prvoj sezoni. Hana mu se priviđala na svakom koraku, dok je slušao kasete. Šta ako je ona i ovog puta pojavljuje kao plod njegove mašte? 

Teorija 3: 

Hana je duh. 
Treća varijanta je da se Hana vraća u obliku duha i prati Kleja. Da li ste ikada gledali film 'Ljubavni kupidon'? Kada se vratio duh one devojke, koja se ugušila maslinom, i svuda pratio glavnu likušu. Šta ako je to slučaj i ovog puta? Šta ako je njen duh tu i samo Klej može da ga vidi? 


Moje mišljenje: 

1. Iako bih volela da je prva teorija istinita... Ugh.. bilo bi užasno glupo da jeste. Kada bi ispalo da je Hana živa, cela prva sezona bi izgubila svoju poentu. Samoubistvo nije nešto sa čime treba da se sprda, uslovno rečeno, a pisci bi, kada bi ispalo da je njeno samoubistvo bilo fejk, izgledalo kao da se stvarno zabavljaju tom temom i shvataju je kao dobar marketinški potez, a ne ozbiljan problem sa današnjim generacijama. 
Naravno, volela bih da je Hana živa i da ona i Klej mogu da dobiju svoj happily ever after, ali ne može sve uvek da ispadne tako savršeno.

2. Ovo je definitivno teorija za koju mislim da ima najviše smisla i da je zapravo moguća. Mislim da Klej još uvek nije spreman da potpuno pusti Hanu, i zato ona počinje da mu se polako priviđa i priča sa njim. Ovog puta nije Hanina priča u centru pažnje, ali ona je uvek tu. Mislim da ćemo definitivno dobiti i njen P.O.V. događanja u ovoj sezoni. 

3. Takođe jedna od teorija koja je moguća. Da se Hana vrati kao duh i krene da proganja Kleja (što objašnjava scenu na 01:52). Definitivno mogu da vidim da se ovo dešava. 


Ali ono što mene najviše zaintrigira u celom trejleru je scena na 01:42. Zašto bi držao pištolj uperen u duha ili u nekog ko je plod njegove mašte? Zašto bi plod njegove mašte plakao? 
Šta ako na početku Klej misli da mu se Hana priviđa, ali kasnije shvati da je ona sve vreme živa? Okej, to nema smisla. 


Znate šta? Pišite mi u komentarima vaše teorije. Šta se dešava sa Hanom u drugoj sezoni? O, i ne propustite ekšual drugu sezonu koja izlazi 18. marta! Jedva čekam da vidim šta se ustvari desilo. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Анониман16. мај 2018. 04:44

    Hmm, nisam gledala ovu seriju, ali me ova serija baš zainteresovala, tako da sam odgledala jednu epizodu, i čitala puno o njoj na netu. Sve ove teorije mi se čine realne, videćemo koja je istinita, i da li je uopšte ijedna istinita.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Serija je stvarno interesantna, tako da definitivno imas moju preporuku ❤

      Избриши
  2. Ove teorije sam istrazivala bas kao i ti, so obzirom da sam gledala prvu sezonu prosle godine. Trejler za drugu sezonu mi je prezanimljiv, jer imam osecaj da je druga dosta mracnija od prve. Sto se teorija zavere tice, u potpunosti se slazem. Prva po meni definitivno ne moze da bude istinita jer kao sto si rekla serija bi izgubila poentu. 2 i 3 teorija su vec dosta realnije. U trejleru se vidi da se ostali bore da Bryce dobije zasluzenu kaznu, tako da verujem da ce i o tome biti price , a naravno scena na 1:42 je dosta upecatljiva. Jedva cekam petak:)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja koliko sam shvatila on je uperio pištolj u nekog drugog, a onda je ugledao Hanu, ondnos vjerujem da je druga teorija prava. Ova serija je ostavila toliki trag na mene i jedva čekam drugu sezonu. Super ideja za post! <3

    minnahslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! I sama mnogo volim ovu seriju i jedva čekam nove epizode. Slušala sam razne teorije, ali ove prvi put čujem i još više su me zainteresovale za drugu sezonu, baš zbog tog prisustva Hane.Zanima me i šta će Hanini roditelji uraditi sad kad na onom flešu imaju kasete i kome će ih Mr. Porter dati, s obzirom da je on bio na poslednjoj.. Pa, ostaje nam da vidimo!

    https://jednostavnoana.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedva cekam da saznam sve tooo 😍😍 Iskreko, serija je prezanimljiva

      Избриши
  5. Gledala sam prvu sezonu i ona scena gde ona seče vene je stvarano jeziva, bljak.. iako nisam gadljiva, al nisam mogla da gledam. Druga teorija je najuvjerljivija tj. Mislim da se i radi o tome. Klej ne može da podnese njeno samoubistvo, oseća krivicu, ljut je na sebe i ostale, voleo bi da može da ispravi stvari i to ga proganja toliko da ludi.
    Jako mi je bila interesantna prva sezona i drugu gledam 100% mada sam sigurna da ne može da nadmaši prvu sezonu.

    Milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam tu scenu odgledala bukv iz treceg navrata, mnogo mi je grtko biloo. I ja se slazem da je druga najrealnija, jer je Klej i ranije radio slicne stvari, ali ostaje nam da vidimoo ❤

      Избриши
  6. Nisam gledala ovu seriju,ali sam cula za nju i znam o cemu je rijec.Iako je nisam gledala,citala sam o njoj jer sam bila radoznala.Ove teorije su mi zanimljive,a druga mi se cini najrealnija,dok mi je prva najmnanje vjerovatna.Super post.<3

    ОдговориИзбриши
  7. Pretpostavljam da je zamišlja. Mislim, to su uglavnom tako dešava po serijama, a i kao što ti kažeš, i u prvoj sezoni mu se priviđala. I bilo bi kajnda kul da na kraju ispadne da je samoubistvo lažirano, ali da u u pitanju krimić. A dobro znamo da je serija mnogima promenila razmišljanje o suicidu i uticala na mnoge tinejdžere, tako da bi stvarno bilo besmisleno da sad to tako ispadne. Ja sam inače, seriju pogledala za dve noći, tokom jeseni prošle godine i stvarno je ostavila jak utisak. Čak mi je i omiljena serija već poduže vreme. Uglavnom, prvi put čujem za ove teorije, nisam odgledala trejler, mada jedva čekam da gledam 2. sezonu i užasno me interesuje šta će biti dalje, ali sve jedno, hvala za ove informacije. Interesantan post ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je bi prva teorija bila super, da je u pitanju bilo koja druga serija. Ali ova bi izgubila poentu kada bi ispalo da je samoubistvo bilo fejk. Iskreno najvise misim da je druga tacna. Jedva cekam da odgledam novu sezonuu 😂😂

      Избриши
  8. Nisam gledala ovu seriju, ali deluje mi jako interesnatno... ^_^ Cim zavrsim gledanje sadasnje serije koju gledam, pogledacu i ovu... Po meni i ovome sto sam procitala najlogicnija je druga teorija, ali opet videce se kada izadje druga sezona... ^_^

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Hmm, ja jedva čekam drugu sezonu, prvu sam odgledala bez daha, mada mi je malo glupo na neki način što će biti 2. sezona, jer znam da je serija inspirisana knjigom, pa nemam predstavu šta bi se moglo dalje desiti, jer se sve važno desilo i mislila sam samo da će biti jedna sezona. Bilo kako bilo, što se teorija tiče, moram se složiti da ne bi bilo smisla da je Hana živa, mislim da bi se time mogla poništiti čitava prva sezona koja je uzgred rečeno odlična. Mislim da je samo Klej zamišlja, a to da li je duh, hmm, mislim da ne, jer ova serija nema nikakve natprirodne događaje. No, moguće je još i da Klej poludi, pa da ima Hanine vizije, ili tako nešto. Sve u svemu odličan post :D sviđa mi se

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Niko ne zna sta da ocekuje od 2 sez, i ja se iskreno nadam da nece opasno da fejluje. Prva, kao sto ti kazes je bila genijalna, tako da se nadam da ce i druga da bude makar upola dobra ❤

      Избриши
  10. Odličan post, koliko volim gledati videe o teorijama toliko volim i čitati, već danima razmišljam o 2 sezoni ove serije i šta će se to desiti, i da nema smisla da se snima druga sezona? Sama pomisao na 2 sezonu imam osjećaj da će biti Hana živa, tako da samo ostaje da pogledam 2 sezonu čim izađu sve epizode. ;)

    Nestvarni svijet blogerke

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno se nadam da nije, jer bi serija izgubila poentu, ali sto ti kazes, ostaje nam da cekamo i vidimo xx

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu