Old movies - to watch lista (uzbuđena sam kao da mi neko nudi milion dolara)

Toliko dugo želim da napišem ovaj post, ali iskrena da budem, uvek me mrzi. Ali sada sam napisala pet postova za redom (da li se i vama dešava ovakav nalet inspiracije ili se to samo ja debilišem?), rekoh, zašto da ne? 
Pretpostavljam da ste već upoznati sa tim da samo što nisam doktorirala filmografiju i da sam u životu odgledala zilion najrazličitijih filmova. 
E sada sam odlučila da podignem na potpuno novi nivo. 


Iz nekog razloga imam želju da odgledam sve popularne filmove od pre 2000. -ih. Pojma nemam zašto. Sve je krenulo tako što sam pravila 'To watch' listu, na kojoj se našlo više takvih filmova nego što sam mislila. Tako da sam pomilila 'Hej, što da ne? Novi izazov.' 


Kao što sam napisala, imam čitavu listu toga. Tako da, (pročitajte ostatak rečenice glasom iz trejlera za filmove) da li ste spremni da krenete na ovo putovanje sa mnom? Ako niste, to je totalno okej. Napustite post i vidimo se sledećeg puta! 
ALI
ako kojim slučajem jeste, ovo je lista filmova: 

  1. Breakfast Club (ljudi kažu da moja oooomiljena knjiga 'Neko od nas laže' mnogo podseća na ovo, pa ajde da vidim i to)
  2. Breakfast At Tiffany's (pet puta sam ovo morala da ponovim drugarici, kada je zapisivala, da se devojka na kraju pitala šta li su me spopali brekfasti)
  3. Basketball Diaries (jedan, jedini razlog zašto je ovaj film na listi je mali Leo Dikaprio)
  4. Scarface
  5. Pretty In Pink
  6. 10 Things I Hate About You
  7. Empire Records
  8. The Outsiders
  9. E. T.
  10. Sixteen Candles
  11. The Wizard Of Oz
  12. Gremlins
  13. West Side Story


To su svi kojih sam uspela da se setim (i pronađem), ali ako mi još neki padne na pamet, ubaciću.
Sa ove liste sam za sada odgledala samo Doručak kod Tifanija, sinoć, i iskreno, divaaan je. Tako da sam stvarno uzbuđena oko ove liste.

Šta mislite o ovoj ideji? Da li ste gledali nešto sa ove liste? Ako niste, slobodno mi se pridružite. Biće zabavno. Obećavam. 


Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. "da li se i vama dešava ovakav nalet inspiracije ili se to samo ja debilišem?" debilišemo se mi u duetu. Ja tako ponekad napišem pet fenomenalnih postova odjednom, a nekad po dve nedelje ne znam šta da pišem pa nalazim neke radne verzije od ko zna kad i dovršavam ih da bih mogla da izbacim nešto kasvetno. Inače, ja stvarno mnogo volim da gledam filmove, i to ne one na vrhu liste najpopularnijih filmova, nego nešto tamo random što nađem a učini mi se dobro, i imam milion takvih nepopularnih a dobrih filmova, ali uglavnom su to noviji filmovi (2000+) tako da nisam gledala ni jedan sa liste. Mogu da kažem samo da '10 Things I Hate About You' zvuči predobro i moram da ga odgledam 😂 Odličan post, kao i uvekk ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eee dobro ne debilisem se samo jaa 😂😂 sisterz hahahh Hvala na komentaruu ❤❤

      Избриши
  2. Iskreno,nedostajali su mi tvoji postovi o filmovima.Kad je bio Christmas time prošle godine,svakog dana sam kuvala moj 3 u 1(jer ga više volim od tople čokolade 😂😂) i gledala filmove sa tvoje liste.Tada sam prvi put odgledala Elfa,verovala ili ne,i još jedan presladak film o nekom gradiću,i o ženi koja ima dete,(ne mogu da se setim sad kako se zove film 😂.)Poenta je da sam skontala da imaš prilično dobar ukus po pitanju filma,ili si samo ekspert za božićne filmove 😂.Iskreno ti preporučujem da pogledaš Breakfast club,film je vrlo dobar,i ima neki klasično devedesete-vibe.Gremline sam gledala malih milion puta,a Doručak kod Tiranija,moraaaammm da pogledam što pre!!!Super postt!❤❤

    Novi post na blogu:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahahha ma ja cu da doktoriram filmografiju kako sam krenula 😂😂😂 Bas mi je drago sto ti je taj spisak pomogao ❤ Nadam se da ce ti se dopasti i ovi filmovi (a i meni for that matter)

      Избриши
  3. Od ovih sam pogledala samo '10 things i hate about you' i on mi se svideo, na prvi pogled izgleda kao tipican tinejdzerski film ali zapravo nije, ima dosta drugciju radnju. Poznati su mi neki naslovi sa tvoje liste, mada ih nisam gledala ali verujem da ce mi koristiti sad za mesec dana kad dodje letnji raspust :D
    https://sofijasjourney.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман9. мај 2018. 10:16

    E sada mi dođe da se ubijem! Taman sam napisala jedan dobar (pod tim dobar mislim na komentar veći od nekog mog najvećeg posta) komentar, i onda ja krenem kliknuti na Publish, i onda mi izlazi onaj Google dinosaur i piše No Internet Connection (zamisli da to izgovoriš onim glasom iz sunđer boba). Uglavnom, što se tiče inspiracije, i meni se nekada desi da otvorim 10 novih postova, ispišem naslove i sačuvam ih u radnoj verziji, pa polako jedan po jedan ispišem, i na kraju ih objavljujem, a nekada se desi da nemam uopšte inspiracije pa lutam internetu u potrazi za istom. A što se tiče filmova, ne mogu da verujem da sam ja, kao veliki filmoljubac čula samo za jedan film sa ove liste.


    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo ne znas koliko puta se to meni desilo (strah me da brojim vise). Sto se filmova tice, ja sam jos odavno cula za vecinu, ali i dalje se nisam nakanila da ih odgledam 😂

      Избриши
  5. Yas girl. I ja večito planiram da gledam sve ove filmove, pojma nemam zašto, valjda da vidim zašto su toliko popularni😂, jer čim jesu verovatno imaju dobre priče. Koliko se sećam, jedini film iz '90ih koji sam gledala bio je "Clueless" i on mi se mnogo svideo, dopalo mi se kako se oblače, ali i sama radnja filma. Definitivno za letnji gledam i nešto od ovog, s obizirom da sam klasike iz 2000ih poput "Mean Girls" doktorirala😂✌🤘. Odličan post❤❤❤


    https://jednostavnoana.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ja planiram mesecima da gledam ovo, ali i dalje stagniram.. Uskoro cu, majke mi hahaha Hvala ti mnogo na komentaruu <3

      Избриши
  6. Ti stari gilmovi su ubjdljivo najbolji, i ja sam za ovo ljeto isplanirala gledanje starih filmova. Ono što mi je čudno je da nijedan od navedenih filmova nisam pogledala, ali vjerujem da hoću. Nadam se da ću uspjeti u tom svom izazovu, kao i ti. Također, film ''Kum'' mi je dugo na listi za gledanje

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Heej pa imamo isti izazov 😊😊 Jejj hahah O i hvala na preporuci ❤

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu