#pure_randomness: Maskica, 13rw, droga, koji beše ovo post po redu... 8? Jeste

Da li mogu da pišem dva posta paralelno? Naravno. Zašto da ne? Kada sam rekla da ne želim da gubim vreme dok dvanaest sati za redom gledam seriju, nisam se šalila. Štaviše, bila sam jako produktivna. Sredila sam dosadnu maskicu - and holy shit I'm proud. 


Ako nekog zanima, kojim slučajem, bila je crna sa ovim zlatnim pukotinama. The rest is me. 
Ha, sad mi je žao zato što nisam slikala kako je izgledala pre. O i šataut za one koji su provalili iz koje pesme je ovaj stih. Imajući u vidu moj april, ovo je tako očekivano. 

A da, spomenula sam seriju malopre. I TO JE OČEKIVANO. 


Pretpostavljam da ste videli moj post od pre neki dan o teorijama za drugu sezonu '13 Reasons Why', a s obzirom da je izašla, nije mi preostalo ništa drugo nego da se bacim na gledanje. Prva epizoda je  bullshit, da se razumemo. A ako je sudeći po skromnom reviewu mog druga, i kraj je isto. Tako da sam se bacila na gledanje 12 epizoda u jednom danu (jer sam prvu već odgledala), da bih videla šta se to tako tragično desilo. 
Na petoj epizodi sam i ovo je ono što mi je upalo u oči za sada:
  • Prva sezona jedva da je bila pola priče
  • Ima mnogo stvari koje su se dešavale između, koje nisu spomenute ranije
  • Džesika mi je gotivnija nego u prvoj sezoni (i Kortni, NE MOGU DA VERUJEM) 
  • Šeri je kraljina
  • Iz nekog razloga obožavam Džastina
  • Ne znam zašto, ali jedini lik kog sam volela u prvoj sezoni, Toni (li, to se rimuje) mi postaje antipatičan
  • Ima toliko smešnih scena (SPOJLERI: Kada Klej upadne Džastinu kada se tušira, da njegov ćale ne bi provalio da se ovaj krije kod njega. Kada Zak zove Hanu da izađu i onako se nakezi, jer se sam pozvao kod nje. Kada Klejev tata zapravo nađe Džastina...
Okej, da, ima još stvari, ali ajde, neću da vas smaram sa tim više. 

Elem, kada sam rekla da sam produktivna dok gledam ovo, nisam mislila samo na maskice i džadžovanje likova. Pretpostavljam da znate da u slobodno (i ne-slobodno) vreme pišem. Nemoguće je da ne pišem nešto duže od nedelju dana. Bio to blog, dnevnik ili novo poglavlje. 
U svakom slučaju, u sred nove knjige sam, koji je zapravo drugi deo moje prve knjige (ili knjige koju računam kao prvu, jer je prava prva bulšit) koji razvlačim već mesecima, jer sam pauzirala pisanje zbog 'Prostora između'. 


Tako da se trudim da radim na tome što više mogu. I iskreno, prija mi. Ova knjiga je krimi, što je ono što najviše volim da pišem. 'PI' je fantastika, što je bilo kul i zanimljivo, ali mnogo više volim da pišem o ubistvima i misterijama. Možda jer to iziskuje mnogo više istraživanja. To je stvar koju najviše volim. Istražujete o stvarima o kojima nikada ranije ne biste. 


Ovako su izgledala moja zadnja dva sata. O i da, ako imate neki savet kako se odvići od droge bez rehabilizacije, definitivno mi pišite u komentarima. Iako mislim da imam dovoljno materijala. Da li ste znali da sportska pića mnogo pomažu na početku odvikavanja, jer dok si pod narkoticima ne osećaš žeđ, ili ti je makar smanjena potreba, tako da je važno da ostanete hidrirani posle toga?


PLEJLISTA
  1. Anne-Marie - 2002; Alarm; Trigger; Then; Bad Girlfriend; Perfect; Cry (čućete mnogo o ovom albumu uskoro, but it was a good one)
  2. Matt Hunter Lele Pons - Dicen (da li postoji mesec kada makar jedna španska pesma nije bila na mojoj listi?)
  3. Michael Jackson - Smooth Criminal (još jedna stvar za knjigu, za koju se ispostavilo da je stvarno zarazna) 
  4. Mikolas Josef - Lie to me (Evrovizija ON POINT)
  5. Shawn Mendes - Youth 
Ljudi moji, toliko sam prehlađena da sam ovaj post pisala deset minuta duže nego inače, jer sam stajala na trideset sekundi da izduvam nos. Ne želite da znate kako je bilo kad sam ostala bez maramica na testu iz prava danas. 
Osećam se tako čudno jer bukvalno u random trenucima držim otvorena usta, kao hendikepirano stvorenje, jer je moj nos zaboravio kako se vrši njegova funkcija. 


E sad kad imate full apdejt o mojoj prehladi, možemo da završimo ovaj post. Hajde da ozvaničimo da me je Wattpad urekao što se tiče pisanja odjava. Ranije sam bila dobra u ovome, ali sada mi ne ide ni tamo ni ovde. Šta da vam kažem... 
Recite mi šta ima novo u vašim životima? Kako ste, šta radite? Da li gledate 13rw? Daaa li čitate moju priču na Wattu? Blizu sam 1000 pregleda (još stotinak ljudi). tako da bukvalno frikautujem. Kako bilo, pišite šta hoćete dole. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Ajoj, obozavam ovako lude postove, jer imam osecaj kao da neobavezno vodim razgovor sa tobom! Bas ti je kul u zivotu, kjut! Divna plejlista, takođe!

    ОдговориИзбриши
  2. Maskica mi je baš super, a i tvom stilu. Čitala sam jedan od tvojih prošlih postova o 13rw i vidjela tvoj story, kao što znaš i javila sam ti se haha, a jučer sam pogledala prvu epizodu nove sezone i već primjećujem neke čudne pojave, npr Toni mi je čudan, a što se Džastina tiče meni je on uvijek bio *O* jest da nije gotivan, ali je zato savršen. Iskreno jedva čekam pregledati i druge epizode, jer izgleda ima toliko toga što je ''propušteno'' u prvoj sezoni

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dzastin je meni dusickaa, ali me mnogo iznervirao na kraju.. Videces uostalom. Javljaj obavezno utiske kad pogledas do krajaa ❤

      Избриши
  3. Kako ja volim tvoje postove. Toliko su mi zanimljivi i puni informacija što mi je nekako jako simpatično. Uvijek se trudiš da nam sve preneseš u punom sjaju i da mi kroz tvoj post prođemo sve to skupa sa tobom. Svakom postu se sve više obradujem ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  4. Prvo, moram da pohvalim novi izgled bloga. Odličan je! ❤ Takođe, želim ti i brz oporavak, i ja sam bila baš prehlađena poslednjih par dana. Maska je predobra, jako mi se dopada, nikada ne bih ni rekla da je DIY (verovatno bi mi neko upravo zbog natpisa uzeo 1000 dinara😂). Što se 13RW tiče, bukvalno svi pričaju o tome i kažu da je priča mnogo lepše objašnjena, ne mogu da dočekam da gledam za letnji raspust, a planiram i da uzmen knjigu da pročitam. Super post💖💖💖


    https://jednostavnoana.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман28. мај 2018. 04:06

    Ajoooj, maskica je preslatka. Moraću i ja nešto uraditi sa mojom. Što se tiče serije, nisam je gledala tako da ne mogu ništa reći o njoj. Jedva čekam novu knjigu, nadam se da će izaći tokom leta. A što se tiče prehlade, i meni po ceo dan nos curi, a sada sam počela i da kašljem (bolje rečeno da se davim od kašlja).

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu