U don't need a relationship to be happy .

U trenutku dok ovo pišem imam punih petnaest i po godina. Takođe sam prva srednje, još oko mesec dana. Mislim da je to prvo što bih trebala da naglasim, s obzirom na temu posta. Dakle, sve što će ovde biti napisano imajte u vidu da je proizašlo iz glave apsolutnog tinejdžera. 
Poslednjih meseci sve više mi se javlja osećaj da zaostajem po pitanju veza. Znate... da kasnim. Nikada nisam imala dečka do sada. U životu sam bila zaljubljena samo jedanput. 


Nije to zato što sam, na primer, aseksualna osoba, jer nisam, nije u tome stvar. Samo, nisam naišla na lika koja će mi se toliko dopasti da bih želela da budem sa njim. Imam toliko drugarica sa istim stavom kao i ja. Da smo htele da imamo dečka do sada, smuvale bi se sa prvim likom koji naiđe. 
Ali kod nekih ne ide to tako.

Šta me je uopšte nateralo na razmišljanje o ovoj temi? 
Pa... momci. 
Okej, storitajm, koji doduše možete i da preskočite, ali ne bi bilo loše da budete upućeni u nastavak teksta: 
Pre neki dan sam se dopisivala sa drugom, koji je pokušavao očajnički da me poveže na jednim od njegovih ortaka, koji očigledno ima thing for me (mrzim što neke stvari prosto ne mogu da se prevedu). U principu, počela sam da se dopisujem sa tim dečkom i činio se kao stvarno fin tip... sve dok (uvek ima ovog dela) nije odvalio potpuno kretensku rečenicu, koja me je automatski odbila od njega.  
Skraćeno, pričali smo o tome šta je taj moj drug pričao njemu za mene, gde mi je on poslao 'I rekao mi je da si mnogo luda. Što mogu i sam da vidim hahah'. Što je meni bilo simpatično. Tako da to nije bila rečenica koja me je izvela iz takta. To je bilo kada je napisao 'Takve najviše volim (plus smajli sa rogovima)'. Bič pliz. Da li neka poruka više vrišti seljačina i fakboj? A još više je pokazao koliko je ustvari kreten od dečka (što je meni drug pričao sutradan) kada je rekao 'Ako nemam sreće u ljubavi, imaću u kocki.' i izgubio 6800 dinara u kladionici. Iskreno i drug i ja smo umrli od smeha oko toga. 

Znam šta sada mislite. Verovatno to da ta rečenica nije bila toliko strašna, da ga momentalno otpišem. Ali to što me je on odmah (a znamo se 25 minuta) okarakterisao kao 'samo još jednu u nizu' i očajnički se trudio da ispadne kul... bilo je jadno. 

Ono što je najgore je to što znam komilu devojaka koje bi hladne glave bile sa njim u vezi, bez obzira kako ih tretira, samo da bi se reklo da imaju dečka
Šta, jer je to u trendu? Da bi ljudi znali da vas neko voli? Da bi ste bile srećni?
Ljudi, ma dajte!


Da li biste bili sa nekim samo iz tih razloga? Zar nije poenta veze da budete sa tom posebnom osobom koju zapravo volite?  
Ljudi, ne smete da dozvolite sebi da budete sa nekim ko vas tretira kao još samo jednu ribu u nizu. Tačka.
Neko vreme sam se stvarno osećala kao da nešto nije u redu sa mnom zato što još nisam imala dečka. Ali onda sam shvatila da onaj pravi još uvek nije naišao. Kada kažem 'onaj pravi' mislim na pravi materijal za prvog dečka, a ne tipa za kog ću da se udam. Što ne znači da ću da se bacim u naručje svakom liku koji me muva. 
Ljudi, verujte mi na reč, naićiće neko ko će vam biti simpatičniji od ostalih. Ko će vas zasmejavati i tešiti. I tretirati vas kako zaslužujete. Kom ćete da budete posebni. 


A do tada utuvite sebi u glavu da vam NE TREB VEZA DA BUDETE SREĆNI! Posle dužeg vremena se ne osećam kao da zaostajem za svojom generacijom. Neću da forsiram vezu da bi se reklo da imam dečka. Imam pametnija posla sine (farbanje za 24 dana, za koje moram psihički da se pripremim, blog, knjiga na kojoj trenutno radim, Wattpad, još jedan projekat vrrrlo uskoro, oko koga ne mogu da budem više uzbuđena...).
Pustiću da sve ide svojim tokom, jer znam da će spešl someone naići kad tad. 

----------------------------------------
Šta vi mislite o ovoj temi? Ceo dan mi se mota po glavi, tako da sam morala da zapišem svoje mišljenje negde. Kakav je vaš stav o svemu ovome? 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. OVAJ LIK- 'CAUSE HE'S A FUQBOI AND THEY ARE ALL THE SAME LIKE A STAIN ON YOUR HEART'S REPUTATION, YEAH HE' S A FUQBOI I'VE BEEN TROUGHT IT BEFORE I'D RATHER CUT OFF MY TONGUE THAN LET YOU KISS ME WITH YOURS (ok morala sam izvini🤘).
    Tema posta je odlična, jako važna i slažem se sa svime što si navela. U poslednjih par godina, nažalost, veze se ne rađaju iz ljubavi, nego iz koristi, novca ili još gore-samo da bi se bilo u vezi, iz tripa, i to me užasno nervira. Drago mi je da postoje osobe koje razmišljaju slično kao ja, mada nas je u manjini. Kao što si i navela, prosto do sada nisam našla nekog "tog" sa kojim bih se smejala, pevala i bila svoja, i to je okej. Još nešto što mi se jako dopalo jeste ovo da nećeš da se udaješ za njega, jer kroz prvu ljubav upoznaješ sve to, ali npr. u mojoj školi ti "parovi" već idu zajedno na more, smišljaju imena za decu, a posle kad raskinu daleko bilo..... Zaista divan post💖. Pozdrav💕


    https://jednostavnoana.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. YAAAAS GIRL! 'CAUSE HE'S A FUQBOI
      Rilejt hardcore hahah.
      Pojznajemo istu vrstu 'parova', definitivno. Pola njih je zapravo potpuno fejk. Ali ima naravno i onih koji se stvarno vole. Hvala na komentaru <3

      Избриши
  2. Molim da se ovaj tekst ubaci u čitanke!
    Bukvalno mi je muka od takvih idiota. Alo čoveče, danas deca u 5. osnovne jure momke i stavljaju tonu šminke... Jedna likuša (moja generacija) je u 6. počela da izlazi po noćnim klubovima. Pre par dana se proširila (istinita) priča po školi kako su se neke prosipale priču roditeljima da idu jedna kod druge da spavaju, a one kupile neke mini suknje, usput se presvukle i otišle u neki klub. Znači, bože sačuvaj! I za njih se jako dobro zna da su bile sa celeom generacijom, pa i starijima ('99). Ili recimo, jedan dečko je u 6. razredu je menjao devojke na po nedelju dana, jer mu je cilj bio da bude sa svakim ženskim bićem iz moje generacije. I to je kao ljubav. Minut ćutanja za tu ljubav.
    Dakle, totalno te razumem, i rilejtujem se. Ni ja nisam nikad imala dečka, iako 95% moje generacije jeste. Ali bukvalno nikad ne bih vila u vezi sa nekim poput tog pomenutog (i u mom komentaru, i u tvom postu).

    Da ne dužim mnogo, drago mi je da i na ovu temu razmišljamo na isti način i da sam sa svakim delom posta mogla da se složim (i rilejtujem) ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Majko mila, muka mi je od dece koja imaju 12 jebenih godina, a tripuju da imaju 22. To bre promenilo sedam momaka za godinu dana. Sta su njihove veze? Drzanje za ruke i kacenje na instagram? O k.
      U svakom slucaju, hvala Bogu pa ima i normalnih osoba i dalje. Tesko se nadju, ali postoje hahah.

      Избриши
  3. Eh, široka tema za pričanje, u ovom slučaju pisanje. Ja mislim da trebamo u vezi biti kada se osjetimo spremnim za takvo nešto i kada pronađemo osobu za to. Neka te ne brine što do sada nisi imala dečka, ja sam u prvu vezu ušla tek sa 18 godina, tačnije prije 6 mjeseci i ne žalim se. Prije sam bila mišljenja kao ti, a to je da mi ne treba niko, ni vezivanje ni ništa da bih bila sretna, ali tek kada pronađeš osobu za sebe shvatit ćeš drugačije, vjeruj, a taj lik što ti je to napisao, iskreno ne znam šta da kažem. Mislim da smo slične po tom pitanju i vjerovatno bih ga i ja odmah otpilila, jer stvarno ponekad nam osoba jednom rečenicom može ogaditi samu sebe, i ja sam imala iskustava sa ovakvim momcima i ono što sam uradila jeste da sam prestala komunicirati s njima, a to preporučujem i tebi, ne treba ti takva osoba u životu ;)

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da bi odredjene osobe mogle da svasta nauce iz tvoje price. Iskreno, ne znam zasto ljudi toliko zure sa vezama. I to sa pogresnim osobama. Verujem da zaljubljenost jeste lepa, samo je pitanje u koga se zaljubljujes.
      Hvala na komentaru <3

      Избриши
  4. Divan post! Jako mi se dopada tvoj blog, zapratila sam te,nadam se da ćeš pogledati moj blog i uzvratiti praćenje! xoxo

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  5. Iskreno, nemas pojma koliko mi znaci ovaj komentar. Dok sam ga citala osecala sam se kao da mi starija sestra daje savete. Hvala ti mnogo, stvarno mi znaci sve sto si napisala <3

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман26. мај 2018. 04:02

    Moram priznati da sam ušla u ovaj post ni ne pogledavši naslov. A onda sam počela čitati. Nisam sigurna da je neko napisao sličan post na Blogger-u, ili ja ga još nisam videla, ali moram reći da se u potpunosti slažem sa tobom. Imam 13 godina, i za dve i po nedelje završavam 7. razred, i jedna sam od najstarijih u mom razredu, a neki koji su mlađi od mene već imaju momka/devojku. Ja njih prosto ne mogu da razumem. Još nisu shvatili šta taj pojam predstavlja, a već se hvale po školi zbog tog njihovog 'uspeha'.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман26. мај 2018. 04:04

      P.S. Novi izgled bloga je so good!! Svaka čast!

      Избриши
    2. Omg tacno tako. Ali brate zasto bi se neko hvalio jer ima decka..
      O i hvala tiii ❤❤😊

      Избриши
  7. #same
    Kako objasniti ljudima da ja nemam decka zato sto ga ne zelim, a ne zato sto ne mogu da ga imam. Da mi je nuzno potreban decko, sam bih se obukla nesto provokatnije prosatala ulicom i nahvatala njih sedmoricu. A ja samo zelim da mi prvi decko (a i svaki sledeci) bude zaista neko do koga mi je stalo i kome je stalo do mene. Osim toga, jos sam mlada. Tek mi je 17 xD. Ceo zivot cu imati nekog partnera, decka ili muza. Daj da uzivam u zivotu dok jos mogu i da budem slobodna da radim sta god zelim. xD

    P.S. za tog lika. Dobro je da si ga otkacila. Sta da radis, takvih ima mnogo. Evo ja sam dozivela da mi lik 6 meseci govori koliko je zaljubljen u mene, kako sam mu ljubav zivota bla bla. I samo dodje dan posle i smuva mi se sa najboljom drugaricom.... Srecom, ja sam ga pre uvek odbijala, a moja drugarica je bila zaljubljena u njega, pa je iskoristio priliku, jer boze moj samo je bitno da musko ima devojku.... Otkacila ga je i ona vrlo ubrzo xD

    ОдговориИзбриши
  8. Phahhaha brate njemu je bitno da je zensko i da hoda na dve noge, i odma ce da se smuva sa njom.

    Inace to sto ti kazes, ceo zivot je pred nama. Zasto bismo toliko zurili?
    Hvala na komentaruu ❤

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu