Q&A - Deda me izbacuje iz kuće zbog farbanja, selebritiji koje low-key hejtujem i priča iza mog prvog poljupca

Ovaj post je već užasno DUGAČAK, tako da ne planiram da dužim mnogo još i sa ovim uvodom. Nadam se da će vam odgovori biti zanimljivi, s obzirom da su meni pitanja bila genijalna (potrudili ste se, hvala). 


1. Koji ti je omiljeni ukus sladoleda 😂
Limun. Ali ne oni na štapiću Frikomovi, nego oni što se kupuju u poslastičarama (znate na koje mislim).

2. Najveći blam koji si ikada doživela
Uhh... To da pitate moju drugaricu, imala bi stvarno težak izbor. A ja... Mislim da sam vam ispričala većinu svojih blamova. A ustvari, bio je jedan u Dm-u pre neku godinu. Nije najveći, ali poslužiće. 
Dakle, bila sam sa dve drugarice u Dm-u i rekla sam u jednom trenuku svojoj bff da mi pridrži telefon, jer.. pojma nemam zašto, ali ona me tad nije ni registrovala i mahinalno ga je uzela. I mi kad smo izašle, ja provalim da ga telefon nema, pa je ona uzela da me zove, dok smo se vraćale u Dm, da vidimo da ga slučajno nije ostavila tamo. 
O itekako je bio tamo. U rukama prodavačice koja je nosila neku gomilu kutija sa robom i gledala u moj telefon... Koji je baš u tom trenutku počeo da zvoni.... Kao FAKING vrisak. Ono urlanje iz horor filmova, poznato vam je? Da, tako mi je zvonio telefon. I izletela je bolesna slika face moje bff. Žena je toliko vrisnula, sve kutije su otišle u tri lepe, a cela prodavnica je vrištala od smeha. 


3. Kako su tvoji reagovali na tvoje farbanje? (Pitam jer planiram i ja to da uradim,nekad,pa im reakcije možda budu slične 😂.)
Pa pazi kad sam srela dedu usput, dok sam išla na fabanje, i čovek mi je mrtav 'ladan rekao 'Aha, super ćero. Nemoj da se vraćaš kući.' 
Okej, šalio se.
Majke mi! 
Ali ono, dobro su reagovali na to, s obzirom da imam ljubičastu kosu sada. Svidelo im se. A i da im se nije svidelo, sad nema nazad. Tako da... da. Mada ja sam u fazonu, moja kosa, moja stvar, pa nisu baš imali mnogo šta da kažu na to. 

4. Kako planiraš da provedeš leto?
Jedini plan mi je da budem što manje kući. O i da se viđam sa društvom što više mogu. I po mogućstvu da napustim grad na nekoliko dana. To bi bilo super. 


5. Da li si ikada imala fan stranicu na internetu o nekoj poznatoj ličnosti?

Yup. O Sari Jo, gomile i gomile stranica. Opsesija level 100, od 2013 do 2015. Onda sam imala i jednu o Tejlor Svift valjda i o Avril Lavin, pre sto godina, dok su još stranice na fejsbuku bile zapravo popularne. 


6. Šta očekuješ od novog albuma Avril Lavigne?
Mi o vuku... 

Pa iskreno nisam mnogo razmišljala o njenom novom albumu, ali se stvarno nadam da će da bude rok album i da će se malo vratiti korenima i zvuku kao sa početka karijere. 



7. Koliko si serija pogledala ili počela da gledaš ove godine?
Uuuu čekaj.. 
Odgledala sam do kraja 'Skam', 'Očajne domaćice', 'Opake služavke', '13 Reasons Why', 'The end of the f***ing world', pa sam počela 'Supernatural', 'Friends', skoro završila 'The Big Bang Theory', 'Dve devojke bez love', 'Stranger Things' malopre sam odgledala jednu epizodu 'The 100' i ogledala gomilu epizoda random serija koje se puštaju na tv-u.
Edit: U međuvremenu sam počela 'Vamirske dnevnike' i 'Seks i grad', ali obe su me smorile posle tri epizode.



8. Top 5 poznatih ličnosti (bilo čime da se bave) koje te najviše nerviraju u poslednje vreme?

1. Ona Mili Bobi Braun mi izuzetno ide na živce. Devojčica ima fazon 13, 14 godina, a ponaša se kao da ima 25. Dete, uživaj dok još možeš, wtf.. 

2. Džejkob Sartorijus. I ne, nije na ovoj listi zato što je dečko gore pomenute osobe. Tu je jer je to moj muž nesuđeni. Šalim se, naravno. Moja bff je jedno vreme bila opsednuta likom, a ja sam ga hardcore hejtovala, pa smo se zezale da je on moj muž (niđe veze, ali tako je). Užasno antipatična osoba. Tačka. 

3. Dženifer Lorens, kao što se dalo primetiti u mom prošlom postu, mi ide na živce još od 'Hunger games'. Ne znam zašto, samo me njena pojava nervira. 

4. Enn La Rush (Boga pitaj da li sam ja ovo dobro napisala), jer je dvojnica osobe sa kojom sam se družila ranije. Obe mi sada organski idu na živce. Osobo, spusti se na zemlju. Toliko. 

5. Auu, ispadoh sad neki hejter. Nije da nisam ali... Okej. ŠALIM SE. Peta osoba je... na primer... A, da. Šejlin Vudli. Ni u jednom njenom filmu je nisam volela, a gledala sam fazon tri filma u kojima je glumila. Bila je paćenica u svakom i mnogo mi je nekako... pojma nemam. Čak ne znam ni zašto low-key hejtujem ove ljude, samo mi njihove pojave idu na bubrege. 



9. Top tri tebi najlepše poznate ličnosti?

A ovde pa samo top tri. Bitno da sam malopre ishejtovala petoro. 
1. Dobro dakle, na prvom mestu imamo logično Dilana O'Brajana iz 2013., jer mi je on neprevaziđeni selebriti kraš. 

2. Posle može lagano tu da dođe Herman Tomeras (a.k.a. Kris iz 'Skama'), koji je prosto hot and there's nothing we can do about it. 

3. A na trećem mestu neka bude Dav Kameron, jer devojka bukvalno izgleda kao lutka. Da sam ljubomorna, jesam. Ali stvarno je prelepa. 

10. Kakvu muziku si slušala dok si bila mala i kako si počela da slušaš ovo što sad slušaš?
Kao mala sam slušala Rijanu, Šakiru, Kejti Peri i uglavnom tu te aktuelne pesme, što slušam manje-više i danas. Osim toga što sam provalila da u poslednje vreme krećem polako da se ložim na rok. Ni manje ni više. Ali čućete još o tome u nekom od budućih postova, sigurno.


11. Jesi li se u bilo kom momentu pokajala što si upisala ppš ili se makar zapitala da li je to bilo dobro za tebe?

Jesam u avgustu, dok još nisam imala pojma u šta se upuštam. I malo mi je falilo da se prebacim u gimnaziju, kod bff, pre nego da uopšte i pokušam u 'PPŠ'. Međutim, onda je došao 1. septembar i upoznala sam odmah takve likove, sa kojima sam se odmah skontala, da sam momentalno zgotivila celu školu. Sada, kada sam završila prvu godinu mogu slobodno da kažem da mi je upisivanje ove škole najbolja odluka koju sam donela u životu. 


12. Najodvratnija hrana koju si probala?

Miks sasušenog peršuna i meda, koji me je mama terala da jedem kada sam imala problema sa gvožđem. Samo što se nisam podavila tad. 



13. Najveća slučajnost koja ti se desila u životu?

Uh.. sad ne mogu da se setim u trenutku koja je najveća. Prva koja mi pada na pamet je to što su sasvim slučajno crushevi moje dve drugarice i mene tri lika iz naše škole, gde su sva trojica isti smer i u istoj učionici, a dvojica su čak i u istom odeljenju (dva su druga, jedan je treća godina), što mi dobar period nismo imale pojma. Nije kao da smo se okomile na likove iz te učionice, ali ispade malo kripi. 


14. Jesi li se ikad sprdala s nekim preko interneta (Omegle i ostalo)?

Svako ko ti kaže da nije, laže te sto posto. 


15. Nešto najlepše što ti se dogodilo zbog bloga?

To što sam upoznala toliko gotivnih ljudi. 



16. Je l' veruješ u Boga?

Verujem da postoji nešto.. neka viša sila, koja je možda Bog, ali ne verujem u Biblijske priče i crkvenu teoriju Boga. 


17. Omiljeni film i serija?

'Pirati sa Kariba' prva tri dela (ne terajte me da biram jedan) i 'How I Met Your Mother', zauvek omiljena serija. 



18. Koju manu bi promenila kod sebe i zasto?

To što previše razmišljam o nekim stvarima. Ja i kada sam najsrećnija osoba na svetu, uvek mora nešto da mi padne na pamet čime ću to da pokvarim. Overthinking is a bitch. 


19. Da li si religiozna?

Nisam specijalno. Ovde se vraćamo na 16. pitanje. 


20. Koji je tvoj dream job?

Mislim da bi idealan posao za mene bio da radim kao direktorka nekog ženskog magazina, koja piše tekstove i uređuje kako će sve da izgleda pre nego da dođe u ruke čitalaca. Almost impossible. Druga opcija mi je neki travel blogger. To bi bilo stvarno kul. 



21. Opisi svoj prvi poljubac, ako si ga imala (trazila si nesto skakljivo pa sad vidi sta ces😂).
Obožavam ovo pitanje 😂.
Uh... verovali ili ne, moj prvi poljubac se desio pre malo više od nedelju dana. I da, naravno da sam uradila nešto glupo. Takva stvar nije mogla da prođe bez da se ja nekako ne ispalim. Mislim, počevši od toga da sam pet minuta pre nego da me je dečko poljubio duvala nos. Ali zanemarićemo to, jer smo se posle toga oboje prehladili i bukvalno cele nedelje nismo mogli da se oporavimo. Nebitno, bila sam toliko nervozna kada je krenuo da me poljubi, jer sam još tipa deset minuta pre toga znala da to sledi uskoro, pošto me je pratio kući, A MOJA KUĆA SE FAKING PRIBLIŽAVALA. I kako je on počeo da se približava, ja sam se prvo odmakla i rekla mu 'Stani. Moram nešto da ti kažem.' A da napomenem da smo sve vreme pričali (sad da me pitate, pojma nemam o čemu smo pričali, toliko sam bila nervozna) i smejali se, dok se ovaj deo dešava. I onda sam mu, ni manje ni više rekla da se nikada nisam ni sa kim poljubila. Na moju sreću zasmejao se i rekao 'Za sve postoji prvi put.'
Elem.. to niti je bio poljubac na blic, niti je bio kratak. 

I toliko o tome, dovoljno sam vas udavila. 



22. Koje osobine kod drugih ne volis?

Mrzim kada vidim da nešto nekoj osobi ne odgovara i očigledno je da je zbog nečega ljuta, ali persona ipak nema nameru da kaže šta joj je i pravi se da je sve u redu. PA KAŽI MI KOJI TI JE KAD MI SE TU PRENEMAŽEŠ, MAMU TI, NEĆU DA TE UBIJEM SIGURNO. Ja sam pobornik onoga da sve može pričom da se reši, ali ljudi to vole da komplikuju. Tako su dve moje drugarice skoro imale problem sa mnom i još jednom drugaricom (to jest sa nečim što smo uradile), i ništa se nije rešavalo dok ja nisam napravlila scenu na sred centra i naterala ih da pričamo. Da, sad se volimo, ne sekirajte se. 


23. Koliko citata imaš na zidu tvoje sobe?

Auuuu, ne znam kako to da izbrojim hahah. Okej, zvanično je to prva stvar koju ću da uradim ujutru. 
Edit: Koliko sam uspela da izbrojim (jer su pola prekriveni nameštajem) ima ih preko 55. 



24. Jesi li ikada pojela nešto pokvareno?

Popila sam pokvareno mleko pre neki dan u sedam ujutru i odmah sam se razbudila posle toga.. 


25. Najzanimljiviji prenk koji si ikada uradila?

Nisam mnogo prenkova uradila u životu (shame on me)... Ustvari je jedini kog se sećam kada sam stavila drugarici papir iz sveske u napolitanku za neki 1. april. Bad bitch, šta da vam kažem.. 


26. Voliš li više pisati na Wattpad-u ili na Bloggeru?

U ovom trenutku na Bloggeru. 



27. Čitaš li priče na Instagramu i šta misliš o tome?

Nisam čak ni znala da ljudi pišu priče na Instagramu.


28. Da li tvoji roditelji znaju da pišeš i kako su reagovali kada si im rekla? 

I dalje nemaju pojma za blog. Za njega ustvari zna samo par mojih drugarica, tako da... da. Mada mislim da ih ne bi bilo mnogo briga čak i kada bi im rekla. 


29. Gledaš li crtane još uvijek i koji ti je omiljeni? 
Ne pamtim kada sam gledala zadnji put crtaće, ali i dalje ih volim, iskrena da budem. Omiljeni su mi 'Ratatuji', 'Hotel Transilvanija' i 'Pet legendi' (nema šanse jedan da izaberem od ta tri).


30. Kako bi reagovala kada bi ustala sutra ujutru i vidjela mail da moraš obrisati blog?

Svađala bih se sa personom koja mi je poslala mejl. Ili ako bi bio od Bloggera, lično bih pisala žalbu. Oni li će meni da gase blog.. prc pa da neće. 


31. Zmija ili gušter? 

Gušter. 


32. Koliko dugo pišeš za blog?
Danas (2.7.2018.) je tačno godinu dana od kako sam počela da pišem. 

---------------------------------------------------------------------------------
Da li je moguće da smo stigli do kraja ovog predugog posta. Majčice mila... 
Okej, želim da čujem vaša mišljenja o... o kom god odgovoru... šta god da vam je zapalo za oko. Takođe, pišite mi u komentarima kakve postove želite da čitate u budućnosti, jer su moje ideje malo presušile.

Do sledećeg puta!

N.

Коментари

  1. Mislim da do sad još uvek nisam pročitala zanimljivija pitanja za Q&A! :D

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Ova pitanja su stvarno zanimljiva, hahah! Pogotovo ono o prvom poljupcu, maa... za sve imaš interesantne radnje i događaje, tebi stvarno nije dosadno u životu xD
    NOVI POST -> Peany

    ОдговориИзбриши
  3. Uživala sam čitajući s' obzirom da obožavam Q&A postove.
    Zanimljiva si veoma osobo, hahah. Ljubim te♥

    sosihappylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман4. јул 2018. 04:47

    Odgovori su stvarno jako dobri. Šta reći za Dylana (ljubaaaav), a za Krisa (muškog, haha) prelep jeee. Inače, već znaš da sam krenula da gledam Skam. A zaprepastila sam se na činjenicu da ti se TVD ne dopada. Mada možeš joj pružiti još jednu šansu jer ni meni nije bila zanimljiva na početku.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Tipovi ljudi za vreme leta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dilan i Kris su deeeam hot. Tacka. Mislim da cu da dam jos sansi TVD, ali sinoc me je apsolutno smorila druga epizoda. ALI JE FAKING NEMOGUCE DA TOLIKO HEJTUJEM NESTO STO SVI OBOZAVAJU. Sooo I need to see what is all hype about.

      Избриши
  5. Aaaaa,znači 'oćeš da budeš naslednica Ane Vintur?Može,pa taman da me ubaciš na naslovnu stranu.😂 Šalim se.Ponekad pomislim kako ja imam interesantan život pun blamova,i onda dođeš ti sa tvojim postom i blamom,i raspoloženje mi opadne za 20%.😂 Šta da ti kažem,nisam ni očekivala normalne odgovore.😂😂❤❤

    Novi post na mom blogu:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Deaaam, hocu da budem naslednica Ane Vintur. Ili Dzaklin iz 'The Bold Type'. Yea, to je moj plan u zivotu hahah. Obozavanje za recenicu 'Nisam ni ocekivala normalne odgovore' phahahahh <3 <3333

      Избриши
  6. Oh, mnogo zanimljiv post. Mnogo mi se dopadaju tvoji odgovori i moram da ti kažem da sam se baš nasmijala na ono pitanje o poljupcu, ali da ti kažem da tvoj uopšte nije sramotan. Vjeruj mi kada ti kažem ja koja sam imala još gori od tvoga, ali vidićeš da ćeš se kasnije smijati njemu i da će ti sve to biti slatko. Takođe, mnogo mi je drago što napokon ima neko ko ima toliko citata na zidu jer ih i ja baš volim ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Okej, zvanicno, molim te uradi storitajm o svom prvom poljubcu hahah. Zivo me interesuje kako je to prosloo x)) Inace, hvala ti mnogooo <333 <33

      Избриши
  7. Pročitala sam sve, hvala lepo molim lepo! Volim kroz ovo da bolje upoznam osobu koja piše odgovore :D
    Ideje - pošto si rekla da ti je cilj što manje da budeš kod kuće, izađi onda, istražuj, slikaj, pronalazi neka nova mesta, idi u Narodni muzej što se otvorio, prenesi nam utiske iii tako to...! :D

    Girly world | Nova SOS rubrika | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uuuuu te ideje stvarno zvuce dobro. U principu, na dobrom sam putuu hahahah. Hvala ti na komentaruu <33

      Избриши
  8. Uu pa čestitam rođendan tvom blogu (dva dana kasnije, ali ono), da je živ i zdrav i da dugo potraje i sve to tako...
    Jedva sam čekala ovaj post (razlog sbog kod sam opsesivno proveravala blogger dva puta dnevno 😂) jer sam prosto znala da će biti nešto jako dobro, kad sam pročitala ostala pitanja. I jeste. A što se tiče one priče o prvom poljupcu, meni je bilo preslatko dok sam čitala, a ti kako hoćeš 😂 ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Awee, rifresovala si bloger zbog menee <3 Hahahah, hvala ti mnogooo <333

      Избриши
  9. Super post! I da, srećan blogorođendan sa malim zakašnjenjem!
    U potpunosti se slažem sa ovim za overthinking. Mislila sam da sam jedina koja to radi, ali kad god je nešto ekstra (npr. prošle nedelje kad sam bila na koncertu) iako se super provodim krenem da razmišljam o nečemu što sve može da pokvari. I da, ovo za prvi poljubac je meni zapravo jaako kjut.


    http://jednostavnoana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahah hvalaa <33 To je bukvalno ono sto ja stalno radim i mnogo mi ide na zivce..

      Избриши
  10. Generalno mislim da su Q&A postovi dosadni, pogotovu kad neko odgovara jednom rečenicom i piše tek reda radi. Ali tvoj sam baš uživala čitajući, ismejala se na trenutke i svidelo mi se što zaista opširno opišeš situaciju. Sve pohvale, sviđa mi se tvoj blog!
    https://bookishteanerd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Kako divniii odgovoriii! Bukvalno sam sve pročitala i nije mi bilo dosadno ni u jednom trenutku. Tek sad sam saznala da si se farbala, htjela bih da vidim tu tvoju kosu. xD Priča o prvom poljupcu mi je preslatkaaa, bolje od moje hiljadu puta lol.. Sve u svemu, divan post! ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2018/07/30-ideja-za-zabavno-ljeto.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha hvalaa <3 Imas slike kako je ispala kosa prvi put u proslom postu. Samo sto sam sada obnavljala boju pa je ispala malo tamnije x)

      Избриши
  12. Hahahahahah brutalna si mi! Ja urlam od smijeha kad čitam tvoje postove i iskreno jedina si blogerica zbog koje sam se vraćala na blogger i kad nisam pisala svoj, samo da pročitam tvoje postove. Obožavam te! Pusa <3

    inescloud.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Obozavam tvoje Q&A postove jer se zaista uvek potrudis da odgovoris na pitanja i uvek si svoja, ne izigravas da si nesto sto nisi ( kao mnogi drugi kada rade ovaj tip posta). Naravno iscekivala sam da vidim tvoje odgovore koji su zanimljivi. Imamo vrlo slican dream job:) Overthinking mi se povremeno desi, ali uglavnom to uspem nekako da smetnem sa uma, nekako se trudim da ponavljam u sebi kako ce sve ispasti super, pa tako i bude.
    https://sofijasjourney.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  14. Pa koliko si ti pozitivno luda ja ne mogu da vjerujem haha. Ovo za kosu, mislim da bi i moji isto reagovali, jer ono, oni to ne razumiju, ali inače tvoja kosa je goals. Ne mogu vjerovati da ima osoba koja je pogledala više serija od mene :'D ali izgleda da ima. Što se tiče prvog poljupca, mislim da je svakome bio haotičan. Moj se desio prije više od pola godine i jedino što je dobro je što je i njemu to bio prvi poljubac, sad zamsli na šta je to ličilo haha

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu