Koji đavo se dešava sa mojom plejlistom ovih dana?

Znate kako. Prošla godina je što se tiče muzike bila mnogo lakša. Svakog meseca imala sam 10-15 novih pesama za preslušavanje, imajući u vidu moj omiljeni album čelendž, koji je dakle podrazumevao slušanje novog albuma svakog meseca. Ali ove godine, jer se nisam spremila na vreme i našla minimum 12 albuma pre januara, to je malo palo u vodu. Iako postoje dva albuma koji bi mogli da mi obeleže januar i februar, no, bavićemo se time neki drugi put. 

Jaooo, sad sam videla slučajno da sam objavila juče (2. marta btw) svoj jubilarni dvestoti post. Čoveče, 200 postova. Šta li sam toliko pisala za ovih godinu i po dana da mi je znati.. A inače imam 17 neobjavljenih postova, koji pojma nemam šta su iskrena da budem. 

(Bože, tražim sad ovu sliku po desktopu da vam je ubacim i naiđem na random slike Samare i psihopata i kripi lutki iz posta o horor filmovima..čovek bi se stvarno zabrinuo za moje mentalno zdravlje da ne zna da imam blog)

Elem, moja plejlista (koja se zove 'High' iz nekog razloga meni nepoznatog) je katastrofa u poslednje vreme. To bre neogranizovano, to ima svega za sve moguće raspoloženje i životne situacije, to ne znaš gde je početak gde je kraj. Zato stvarno imam veliku želju da vam je predstavim danas. 

Avril Lavigne ft. Nicki Minaj - Dumb Blonde


Ako znate mene onda znate da je mala Avril my spirit animal and I love her so much, tako da je neka njena nova pesma morala da se nađe ovde, kad je već žena izbacila album posle pet godina. E ovu sreću sam ja puštala na repeat-u jedno pet dana za redom. Bukvalno je samo ona bila na plejlisti u jednom trenutku. Da. 

Blackbear - 1 sided love


Ne znam koliko ste svesni činjenice da živim za Blekbera, ali on je takođe jedan od mojih spirit enimala. Manje više. Volim ga svejedno. Pogotovo 'idfc' jer je to njegova najdivnija jebena pesma. 
A što se ove tiče, da li mi verujete da mi na svakoj svesci sada piše '1 SIDED LOVE', trećinom jer mi je mnogo zanimljivo to da pišem, trećinom jer ovožavam pesmu, trećinom jer da. 

Ed Sheeran - Happier


Upućeni ste u moju 'Šerlok' opsesiju. E pa jedno veče sam ja tako gledala neke Johnlock edite po jutjubu (koji su stvarno dobro urađeni. Takođe nisam znala da ih ima gomile i gomile.. i gomile za svaku božju tužnu pesmu) i ova pesma je bila u pozadini. I tako sam ja počela da plačem. Dakle, napominjem da sam odgledala zilion tih edita i ništa mi nije bilo. I onda odjednom dođe ovaj i ja patos. Pojma nemam. Ne pitajte. 

NF - Let You Down


Prvo da vam objasnim svoju istoriju sa rep pesmama. Ranije sam volela neke pesme tu i tamo, ali validno repera nisam slušala od januara, kada mi je neki dečko otkrio 21 Savage-a. E sad, ko razume shvatiće zašto posle toga nisam imala neku želju ni za 21 Savage-om niti za bilo kojim drugim repom. Zato me sad izuzetno čudi što sam se neverovatno navukla na ovu NF personu. Ali ja sam previše opsednuta ovom pesmom od juče.

NF - Lie


I tako ti ja odlučim da skinem na telefon gore pomenutu pesmu i skontam da ja već imam pesme od NF-a na telefonu. Tako da sam je podsetila i ove genijalne pesme. Lik me mnogo podseća na Blekbera iz nekog razloga. Tako da ljubav za NF-a.

Regina Spektor - The Call


Da li ste svesni da vam kada ukucate 'The Call' na yt prvo izađe Johnlock edit pa tek onda ova pesma? Vidite da sam se osećala jako 'ljubavne žalopojke' ovih dana, molim lepo, ne džadžujte me. Ali da, našla sam je na isti način kao i 'Happier', jer kažem vam, stotine i stotine edita. A ja sam fangirl. Toliko.

twenty one pilots- Chlorine


Nisam se mnogo bavila njihovim novim albumom posle 'Jumpsuit', pravo da vam kažem. Moj tata ga je ocenio kao 'nah', a on je čovek oduševljen njima, tako da nisam ja tu nešto mnogo čačkala dalje. Međutim, pravim ti ja tako jedan dan palačinke i na jutjubu na tv-u mi je bio uključen shuffle, tako da je ova pesma došla u jednom trenutku i ja sam se instant navukla. Iako i dalje ne znam dalje od refrena, ljubav za pesmu. 

YUNGBLUD, Halsey - 11 Minutes ft. Travis Braker


Pa pazi. Ovo je vrlo verovatno hit u najavi. Jer Holsi žari i pali poslednjih meseci sa 'Without me', 'Eastside', pre toga 'Him & I', tako da ne vidim zašto i ovo ne bi postalo viralno, jer je pesma fenomenalna. A i znate da mi je Holsi omiljena pevačica, tako da volim većinu njenih pesama. 

-------------------------------------------------------------------------------

Usput dok sam pisala ovaj post, završila sam i jedan iz januara i odlučila da krećem ponovo sa album čelendžom. Mnogo stvari se promenilo od početka do kraja posta, da. Postala sam nova osoba. 

Okej, sad ozbiljno, dok sam pisala sve ovo preslušavala sam 'X' od Eda Širana, jer osećam krejving za njegove pesme iz nekog razloga. Brate, tip repuje ljubavne pesme, recite mi da to nije rezime ove plejliste. Sad sam se random setila da ga je moja mama danas nazvala Ed Šaran. I da je bila druga osoba ove nedelje koja ga je pomešala sa Šonom Mendesom iz nekog razloga. Niđe veze, ali da. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Znala sam neke pjesme s liste, ali ove koje nisam sam poslušala i woooow! Mnogo mi se dopada lista i hvala ti na ovom postu jer sam otkrila sad i novih pjesama i izvođača za slušati! Odličan post! <3


    https://teenorchild.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Od ovih pjesama znam samo za ovu od Avril i Eda i oduševljena sam njima. Za Edovu znam odavno, a ovom od Avril sam opsjednuta u posljednje vrijeme. Od 21 pilotsa znam dosta pjesama sa Blurryface-a, dok ove novije nisam odslušala, tako da ću njihovu pjesmu prvu odslušati. Zanimljiva pljelista i super post. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Edova pesma je meni jedna od omiljenih, tako da bih njega izdvojila ..

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Deff objavi, obozavam da gledam druge plejliste. Uvek naidje nesto novo i genijalno 😊

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu