My weird AS FUCK dreams

U životu se nisam nešto specijalno bavila svojim snovima. Uglavnom jer nisu bili nešto mnogo zanimljivi. Ali u poslednje vreme nisam sigurna šta je krenulo da mi se dešava. Pretprošle nedelje sam imala mental breakdown, posle kog je meni sve krenulo nabolje. Pojma nemam šta se tu desilo, ali između ostalog krenula sam toliko dobro da spavam. Pogotovo te nedelje. Bila sam svakog dana odmorna i naspavana (što je čudno jer sam išla prepodne u školu). Samo što još jedna stvar koja je došla sa tim su stvarno čudni snovi. Koji zapravo deluju neverovatno realno dok ih sanjam. 
Za njih najviše krivim 'Supernatural' jer mi je svaki drugi san inspirisan nekom bolesnom epizodom. Stvarno ne znam kako, ali ja nikada ranije nisam imala ovako detaljne snove. Weird as fuck... 
Sve u svemu, opisaću vam ovde one kojih se sećam, iako sam ih do sada dobrim delom zaboravila. 


Noć između 4. i 5. marta
(nisam baš planirala da pišem post o ovome pa da zapamtim datume, ali sećam se da sam tada gledala epizodu 'Supernaturala' koja je stvarno uticala na ovaj san)


Ne sećam se skroz detaljno šta se dešavalo ovde, samo znam da sam u snu pokušavala da ubijem lika, koji kad bih ga ubila, on bi se vratio nekako iz mrtvih. E idemo sad redom.. 
Prvo, ceo san je bio u onim kremkastim bojama, kao tipa ratni filmovi i prilično sam sigurna da jesam bila u sred nekog rata tad. Bila sam u sred neke pustoši, a oko mene je stotine ljudi paničilo. Zapravo izgledalo je ovako: 

(da, potrudila sam se da vam nađem sličnu sliku, kako bih vam dočarala)

Ja sam bila obučena u neku više istraživačku uniformu, nego ratnu, ali ono. Uklapala sam se. E sad, tu je bio taj čovek, za kog sam znala jedino da smo nas dvoje u vezi. Tip je imao oko tridesetak, trideset i nešto godina, bradat, sa dugom crnom kosom, opaljen suncem, znači veze nema sa mojim tipom. Ja jadna volim plave sa plavim očima (ne mora plavi, ali svetle oči bi bile poželjne). Nije kao da to ima veze sa bilo čim, ali ono. Kako bilo, tog tipa sam ja pokušavala da ubijem. Eee sad sam se setila na kog mi je ličio. Ako ste gledali 'Lost' onda tačno znate na kog mislim. Čekajte sliku da nađem. E Said se zove. Ovaj: 


Samo ne znam kako mi je on pao na pamet.. 'Lost' nisam gledala od decembra. Nebitno. Dakle, pokušavala sam da ga ubijem na sve moguće načine, ali on se nekako uvek vraćao iz mrtvih. I sećam se samo na kraju da sam ga probola nožem u stomak i okrenula nož u rani. I kada sam konačno pomislila da je umro, bukvalno čim sam se okrenula na drugu stranu on je bio ispred mene i ja sam pomislila 'Da li me zebavaš?'. I onda sam se probudila. 
Hvala Dinu Vinčesteru i epizodi 11 u 3. sezoni na inspiraciji za ovaj san. 

Noć između 11. i 12. marta
(u ovom trenutku, to se dešavalo preksinoć)

Ovog puta imam dva sna. Ne znaš koji je gori. 
Dakle u prvom sam čekala da umrem. Ponovo, hvala 'Supernaturalu' i Rubi demonu. Mislim da znam koji je deo i ovaj put inspirisao moj mozak. Dakle, bila sam u bolnici. I u mojoj sobi tamo su bili moji roditelji i moja kuma/komšika/sestra od druge majke i još neki ljudi, za koje se stvarno ne sećam ko su. I onda su mi rekli da ću tačno u ponoć da umrem. Ali da se ne sekiram, jer čim se to desi, moćiću da uzmem nečije drugo telo, vratim se i nastavim normalno da živim svoj život. I onda sam ja krenula da izađem iz bolnice, sa mojim tatom, koji je pokušavao da mi objasni kako to da uradim, ali se sećam da sam bila stvarno nervozna jer sam mislila da ću da sjebem nešto (ovo ostalo sve mi je bilo tako normalno inače......). I on mi je rekao da kada završim samo dođem nazad u sobu u bolnici. I sećam se da sam ga pitala u kojoj će sobi da budu. Sve u svemu, prošlo je 12, ali meni se ništa nije desilo i onda sam se nekako magično stvorila u svojoj kući. Tad je već bilo sred noći i moja mama je spavala u dnevnoj sobi. I onda sam ja došla do nje i kada me je pitala 'Još se nije desilo?', rekla sam 'Ne, evo čekam.'. I to je sve čega se sećam. 

U drugom mi je neki random lik video dupe. 
Nisam čak ni sigurna gde je radnja ovog sna smeštena. Samo znam da smo neke drugarice i ja bile u nekom ljubičasto-neon kafiću sa svetlećim pićem na točenje (kao sladoled na točenje, da), gde smo sedele i čekale nešto. 

(nešto na ovu foru, pojma nemam)

U dnu kafića su bila širom otvorena dvokrilna vrata i napolju je bilo sunčano. Što nema nikakve veze sa bilo čim, ali pišem vam čega se sećam. E sad, meni se tu pripiškilo i otišla sam do wc-a, koji nije wc nego jebena wc šolja na sred kafića ograđena jastucima. Što ja, jelte, nisam provalila dok nisam skinula gaće i taj jastuk je pao, a baš u tom trenutku je ušao neki dečko. Malo je zinuo, ali se napravio da nije video moju guzicu i izašao napolje. Kasnije smo se upoznale sa njim i još nekima koji su isto čekali nešto sa nama (ne sećam se baš najbolje okej? Moguće da je bilo nešto na foru ekskurzije) i ja sam rekla da mi je bedara da se družimo jer mi je video dupe. I pošto mi se još jednom pripiškilo pre nego da smo krenule, durgarice su bukvalno morale da me kriju i prave mi barijeru da mogu da piškim na miru. 

Noć između 12. i 13. marta 
(sinoć)

Sanjala sam da smo drugarica i ja bile u H&M-u, samo što su ga potpuno renovirali i imao je jedno pet spratova. I na prvom spratu je bilo iole normalno koliko se sećam, ali mi smo pokušavale da dodjemo do drugog sprata sa duksevima i govancima, samo što kad smo stale na pokretne stepenice (koje su iz nekog razloga bile na sred sprata, umesto malo udesno) videle smo da je ispod stepenica ceo novi sprat, koji je ustvari IDEA. Bukvalno nešto na foru Rode i Forme Ideale (ako je to uopšte Forma Ideale).

(ako ne znate na šta mislim, bukvalno je izgledalo ovako)

I onda smo skontale da ni taj sprat na kom smo završile nije bio sprat koji smo tražile, pa smo se popele nekim protivpožarnim stepenicama ili čim već na još jedan sprat, gde je bila bejbi odeća. E i onda smo završile u IDEI, gde sam ja videla moj voljeni Doritos, ali sam se setila da pokušavam da prestanem da jedem iz dosade, tako da što sam se to više ubeđivala taj Doritos je bio sve dalje, na nekoj šlj polici. U međuvremenu su došli neki likovi koji su se isposvadjali sa radnikom tamo ili tako nešto.. ne sećam se


------------------------------------------------------------------------
I to su svi kojih mogu da se setim. Provalila sam da nivo morbidnosti mojih snova zavisi od toga koliko 'Supernaturala' gledam taj dan. Sad sam se setila i sna od pre nekoliko nedelja, sa nekim jezivim babama na stanici, ali taj ću vam ispričati neki drugi dan. Sve u svemu, volela bih da mi pišete u komentarima da li i vi sanjate bolesne snove i koji vam je u poslednje vreme bio najzanimljiviji?

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Iskreno meni se nekako ceo mozak poremetio od pocetka meseca, nisam sigurna bas sta se desava, ali kontam da usput utice to i na moje snove. Jedva cekam post ❤

    ОдговориИзбриши
  2. Hahaha, koji snovi, ne vjerujem. Ne čudi što si sanjala strašan san, ako si gledala spn, pogotovo prvih par sezona, koje su zaista postrašne. Ali ovo za dupe, pa evo ne znam haha

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ali cudna stvar je sto mi se od horor filmova, koji su pet puta strasnij, ovo nikada nije desavalo hahaha

      Избриши
  3. Sanjala sam ja čudne snove, ali ovoliko čudne - nikada. Bukvalno čitam i ne verujem. Nisam gledala tu seriju, ali ako su zaista tvoje reakcije posle gledanja bile ovakve, nemam neku preveliku želju da je odgledam, haha. Inače, sjajan post.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena:
    Wonderland Vibes

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahhaha serija je zapravo genijalna, cak i nije toooliko strasna, samo ima cudan storilajn. Inace hvalaa ❤

      Избриши
  4. Okej, čitam i ne mogu da vjerujem. Mislim da se svakome desilo da sanja neki čudniji san, ali ovako nešto mi se nikad nije desilo da sanjam. Plus se detaljno sjećaš svega. A što se tiče posta, bio mi je super i zanimljiv za čitanje. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se nikada nije desavalo da se secam ovoliko dobro svojih snova. Stvarno cudnoo.. Hvala ti inacee ❤

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu