Let's talk *no3*

# I love you baby 
And it is quite alright
I need you baby
To warm the lonely nights#

Znate onaj osećaj kada živite za neki refren pesme? Da, i ja.
Što se ovog posta tiče, želela sam da bude mnogo stvari. Lista letnjih filmova, čitav post da posvetim jednom filmu, ili da vam pišem o letu, o mojoj želji da kupim gramofon, o staroj muzici na koju sam se navukla... Pa rekoh, možda bolje da uradim jedan od onih random postova, jer mi se može. 
Ahh.. toliko stavki imamo da proščešljamo... Krenimo redom dakle: 


Koji je red pa sad? Odakle da počnem? 

Call me by your name

Ovo je bilo jako logično, imajući moj majndest od petka u vidu, ali rekoh, možda nađem nešto bolje sa čim mogu da krenem post. Ali gde ćeš bolje od ovoga? 
Dakle, 'Call me by your name' je film koji sam gledala prvi put u petak, pa onda opet u nedelju, a moja zvanična potraga na Pinterestu je krenula u ponedeljak. Kada dobije nešto svoju posebnu kolekciju na mom Pinterest profilu, you know it's a special one. A ova se zove ni manje ni više nego 'peach'. Jer se uklapa, okej? Ako niste gledali film, onda pojma nemate o čemu pričam, tako da... odgledajte ga, može? Može. 


Dakle, film je iz 2017. ali je radnja smeštena '80-ih, jednog leta u severnoj Italiji. Estetika samo po sebi, znam. Ali bez zezanja, lokacije na kojima je sniman su i više nego savršene. Priroda, kuća (probaj - vila) u kojoj žive. All of it. Prava letnja estetika. 
Što se radnje tiče, u pitanju je ljubavni film, odmah to da razjasnimo. Da, koliko god čudno zvučalo, ovoliko sam se navukla na ljubavni film. Ako niste upućeni, moj omiljeni žanr je horor. Ali eto, upadne i neki ovakav na moju to watch listu. Okej, s tim što nikada nisam gledala neki ovakav ovakav film. Da razjasnimo, u životu nisam videla lepšu ljubavnu priču. Coming from me, that's a lot to say, jer sam imala iskustva sa gomilom filmova, serija i knjiga. Ali nikada sa ovako nečim. 

(that scene was definition of hot. just saying)

Okej, celokupan utisak ću napisati u postu potpuno posvećenom ovome, jer prvo moram da pročitam knjigu. Idem u potragu za njom sutra. So stay tuned. Udaviću vas ovim filmom, naučili smo to već do sada. 

Gramofon

Stvarno ne znam šta je meni sa starim stvarima ovih dana, ali ja planiram da sve svoje pare potrošim na jebeni gramofon. A ostatak, koji ću da rodim od negde očigledno, na ploče. Ne znam šta me je tu spopalo, ali ja zadnje dve godine očajnički želim gramofon. Samo mislim da je nekako posebnije slušati stare pesme na nečemu iz njihovog vremena. A trenutno sam jako opsednuta Dinom Martinom i Frenkom Sinatrom. Da, sa jedne strane imamo njih, Elvisa i Bitlse, a sa druge Metaliku, Aerosmita i AC/DC. Sve u svemu, mnogo više živim trenutno za taj zvuk nego za klasičnu Tejlor Svift, Bibi Reksu, Arianu i kompaniju. Ne znam zašto. Takav period, pretpostavljam. 


Trenutno mi je plan da nabavim što više ploča mogu do jeseni, jer zamislite samo kišne dane, sveće i muziku sa ploča. A drugi plan mi je da među tim pločama bude zimski album Frenka Sinatre, samo što tu imam fore do decembra. Lagano ćemo mi to. U principu, ako si dovoljno kreativan, možeš da nađeš gomilu načina za nabavljanje ploča, tako da uspeću. Mada i dalje jedva čekam da idem u Beograd, da prošnjuram zapravo kroz prodavnice ploča. Mi ovde imamo jedan jedini 'Vintage shop'. Mada dobro, i to mi je dosta. Snaćiću se sigurno. 

Old babies 🌆🚬🎬

Dakle, pravila sam razne plejliste ovih dana, zbog različitih razloga, ali evo je mini selekcija pesama koje su se zapravo izdvojile.

Frank Sinatra - I Love You Baby 


To bi vam bio onaj refren sa početka posta. Malo je reći da sam zaljubljena u pesme ovog čoveka. U ovu specijalno iz nekog razloga. Isprva nisam ni provalila kada sam se navukla, samo sam jednog dana počela random da je pevam and the rest is history.

The Beatles - Strawberry Fields Forever 


E u čemu je fora sa ovom. Prvo sam je čula kod Marle Catherine, jutjuberke, kada je pokazivala svoju kolekciju ploča u nekom videu. I sve vreme mi je poznata od negde, ali šanse nema da se setim odakle. Tako ti onda ja jednog dana random dodam na refren pesme 'bammm, bammm' i setim se odakle znam pesmu. Iz serije 'Ono kao ljubav', kada su je pevale dve likuše, pre čega sam prilično sigurna da su se napušile.
Apdejt: Ne mogu da verujem da sam stvarno našla tu epizodu iz prve. Pa, ako vas ne mrzi pogledajte je OVDE, pesma je na 29:30.

Frank Sinatra - L.O.V.E.


Plakaću ako prva ploča koju kupim ne bude neka od Frenka Sinatre, života mi. Ali mi je čovek stvarno prirastao za srce, šta ću. 

--------------------------------------------------------------------

I to bi bilo to za lajf apdejt. Očekujte mnogo smaranja oko starih pesama i Call me by your name. Pogotvo oko CMBYN, jer ću biti još veći pain in the ass kada pročitam knjigu. Da ne bude da vas nisam upozorila. 
Pišite mi ljudi, šta ima novo kod vas? Kako se spremate za leto? Da li ste stvarno hajpovani kao ja, ili ste više u fazonu 'nah.. daj šta daš..'?

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Mnogo mi se dopada ovakav tip postova,bas su mi interesantni za citanje. Nadam se da ces uspjeti da kupis gramofon,i meni je to jedna preelijepa stvar i sama bih ga voljela imati. 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Joj, ne znam zašto i kako, ali si me ovim postom vratila i podsjetila na neku ''staru mene'' i ja sam se prije veselila ljetu zbog filmova, serija, svaku noć bih ih gledala do kasno (do ujutro haha), fokusirala se na hobije itd. Međutim, već godinu dana neke stvari, zapravo mnoge su se promijenile, mislim da će mi falit stara ja. Što se tiče konkretno ovog filma, nisam ga pogledala da budem iskrena, ali se čini zanimljivim.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  3. Post mi se jako dopada. Sviđa mi se ideja s kupovinom gramofona, mislim da je super imati tako nešto. Ovaj film nisam odgledala, ali mi, iako ne gledam ljubavne filmove, djeluje odlično. Takođe ću i odslušati ove pjesme. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Auu brate, zanimljivo ti tebi 😂 Al kreativna si, zivotaa mi 🔝👌 Inace nisam ni znala da ovde uopste postoji vintidz sop, tj. sad kad kazes cini mi da sam cula ali nemam pojma. Sto se leta i mene tice, rekla sam u proslom postu da nesto nisam hajpovana i stajaznam... sad kad se zavrsila skola jesam ali kad se setim prosle godine u ovo doba, opet mi nije to to, mada doci ce uskoro aj ges kad se malo oporavim od svega 😂
    Baj d vej, mnoogo estetican post 😍😍

    ОдговориИзбриши
  5. Pogledala sam taj film iako inače ne gledam filmove baš, više sam opčinjena serijama. Međutim ovaj me se baš dojmio, drago mi je da si ga uvrstila u post jer sam i sama imala tu neku potrebu ukazat ljudima na njegovo postojanje, preporučit nekome i eventualno maltretirat prijatelje dok ne pogledaju haha. Frend mi ima gramofon i totalno sam ljubomorna.
    Veselim se novim ljetnim postovima :)
    Svrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu