motivacija

Is it just me ili većina motivacionih quote-ova sa fazon Pinteresta nisu motivacioni ALI UOPTE? Tipa ogroman roze natpis - YOU CAN DO IT GIRL!
...
Like... ? 
Inspiracija u minusu skroz. 
A trenutno sam u periodu života kada mi je inspiracija SVE. Come on, početak nove godine, početak jebene decenije, svima treba lil something, you know? Bukvalno mi je svaka druga reč u glavi na engleskom i rečena u glasu Jordan Lipscombe. Malopre sam gledala neki njen video, jer sam u potrazi za puderom i onda mi je njena gestikulacija ostala u mozgu potpuno zaglavljena. Molim vas recite mi da nisam jedina kojoj se to dešava.

I opet skrećem s teme. Priznajte da vam je ovo nedostajalo. Osim ako niste novi na mom blogu - Zdravo, ja sam Nina i digresija mi je drugo ime. 

Okej dakle, nazad na temu: 

Većina ekšli motivacionih citata je sranje, tako da sam pre jedno mesec-dva-tri.. ne znam - kopala po najrazličitijim mestima u potrazi za inpiracijom i izvukla skromnu listu od 17 citata KOJI ME ZAPRAVO INSPIRIŠU. HVALA. 
E sad, pojma nemam da li će da rade i za vas, ali ako vas makar jedan od mogućih 17 zagolica makar malo i natera vas da osetite nešto, feel free da ga skrinoštujete. 

------------------------------------------------------------


,,Soon enough you're gonna look back at this part of your life and be so glad that you never gave up"


,,Don't be the same. Be better."


,,Your next chapter is going to be amazing"


,,She remembered who se was and then the game changed"


,,I'm going to make everything around me beautiful. That will be my life."


,,Be happy on purpose."


,,Magic happens when you don't give up. Universe always fall in love with a stubborn heart."


,,Dobra vremena dolaze"


-----------------------------------------------------------------

Iskreno bih mogla da prokomentarišem svaki citat posebno, ali bi to bio već malo predugačak post, a? Skratila sam ga koliko sam mogla, okej? Okej, dakle - 
Iskreno imam neku ideju da svaki od ovih quote-ova bude zapravo posebna tema za post. STVARNO SE OSEĆAM KAO DA IMAM DA KAŽEM PREVIŠE NA NEKE TEME, NE ODUZIMAJTE MI TO. 

U suštini, nadam ste da ste makar malo inspirisani ovim rečenicama iiiiii - to je to. Komentarišite šta vam je volja, ako vas ne mrzi. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Jbt upravo juče sam počela da pišem post na sličnu temu tj. temu neinspirativnih, nemotivišućih "motivacionih" postova i slika hahah, doduše ispao je mnogo nadrndan itd. jer sam ga pisala u nekom mini afektu, pa sam ga ostavila "za kasnije" da ga doradim... Što se tiče ovih citata okej su, nisu od onih u stilu "Ako nešto dovoljno jako želite, cijeli univerzum se uroti da vam se želja ispuni." wtf? Ja mislim da se ceo univerzum uroti protiv mene hahaha Super post, bilo bi super ako bi za svaki citat napravila zaseban post, jer ima o čemu da se piše ako imaš inspiracije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa nadam se da ces zavrsiti taj post nekad ahhah. A ta ideja mi stvarno postaje zanimljiva tako da cu se baciti da obrazlaganje onoga sto mi je posebno zanimljivo. Hvala ti mnogoo ❤️

      Избриши
  2. Awee hvala ti basss ❤️ Ocekujem novi post uskoroo 😜

    ОдговориИзбриши
  3. Prvo, drago mi je ja sam Lara i po drugom imenu smo imenjakinje. Ah ta digresija, što bimibez nje. Ja ne toliko, ali uživo.. jedno veliko ajoj. Uglavnom, motivacija je meni od ogromne važnosti u životu, a citat koji me najviše motivira je 'When someone says, you can't do it, do it twice an take pictures'. Na dosta citata koje si stavila u post sam naletila s obzirom da visim po raznim portalima i čitam ih. Super ideja za post! ♡

    Savršen nered

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ah taj citat je genijalan. E pa hvala ti na slatkom komentaru ❤️❤️

      Избриши
  4. Želim ti svu srecu u nastavku blogovanja i jedva čekam novi post! Pozz! :)

    prosphairshop full lace human hair wigs

    ОдговориИзбриши
  5. Ideja da za svaki od citata napraviš poseban post je bomba i obavezno to realizuj. Što se tiče samih citata, odlični su i neki od rijetkih koji stvarno motivišu i koji se ne ponavljaju sto puta po internetu toliko da izgube na značenju. Sjajan post.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu