Room ideas - tips, looks, all for the summer time

Ranije mi je najvažnija stvar ikada bila kako mi izgleda soba.
Soba.
Zašto bi to ikada bila ikom najvažnija stvar ikada? 
Ipak, cela ironija je u tome da mi sada soba izgleda bolje nego tad, a čak se ni ne trudim specijalno. 

Za ovaj post imam neke savete za preživljavanje u sopstvenoj sobi.


Hajdemo ovako. Ništa ne počinjite dok ne pustite neku muziku. Ja sam, recimo, ovih dana kompletno navučena na soundtrack iz filma 'Descendants 2'. Njihov album konstantno imam na repeat-u. 
Guilty pleasure.


Pustite svetlo u sobu! Prva stvar ujutru. Dižem venecijanere i puštam da sunce osvetli moj haos koji sam sinoć napravila. Prosto je poetično kako obasjava bačenu majicu preko monitora kompjutera. 


Namešten krevet je već pola posla. Provereno. Ja volim da u sobi imam gomilu jastuka. Bukvalno mali milion. 


Mali milion...


Pošto je leto i napolju je objektivno 35 stepeni, a subjektivno osećaj kao da me afričko pleme kuva u loncu, lepo sam kupila ventilator. Najbolja stvar ikada. Onaj ko ga je izmislio, želim mu sve najlepše u životu, Bog ga blagslovio i tako dalje. 


Imam li ja jedina problem sa gumicama za kosu? Naravno da nemam. To je jedan od većih problema ovdašnjih tinejdžera. Večito ih kupujem i večito ne znam gde su. Zato sam pre nekog vremena došla na ideju da uzmem ovo veliko čudo, ovaj obruč, šta li je, koji sam našla na svojoj staroj futroli, i na njega stavila sve gumice. Ukoliko nađete nešto slično, savetujem vam da ga iskoristite za gumice. It's a life saver. Bukvalno.

Još jedan savet je da vašu šminku, umesto svuda po kući, držite u nekoj fioci. To mi je mnogo olakšalo da, kada dođu mala deca kod mene, lakše krijem šminku. I da, znam da izgleda kao haos, ali skroz mogu da se snađem. Stvarno. 



I poslednja stvar su ramovi za postere. I ne, ne znam zašto su ove slike toliko izbledele, ali Bože moj. Šta sad. Dakle, sa tim ramovima ili okvirima, ne znam ni kako bi ih nazvala, nekako izgledaju posebnije. Ne znam. Više mi se sviđa. Ja ih uglavnom pravim od one washi trake ili kartona. 

Tako da se nadam da sam vam pomogla. Ako nisam, nadam se da ste se zabavili makar dok ste čitali. 

Do sledećeg puta
N.

Коментари

  1. Soba ti izgleda preslatko. Moja se trenutno renovira tako da ću joj dati baš potpuni makeover za koji dan, a ovaj post će mi biti uvelike od pomoći. Sjajan post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii ❤❤❤ ja sam je renovirala prosle godine i i dalje je uredjujem..

      Избриши
  2. Hello, great blog!!!! I'm a new follower, can you follow back on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    :)

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Ovakvi savjeti super dođu! Slike su odlične!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post! Sviđa mi se izgled tvoje sobe. I još nešto, živjeo rotirajući kinez haha (tako ja zovem ventilator). xd


    Follow for follow?
    https://beautycornerbyemina.blogspot.ba/ ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман29. јул 2017. 02:30

    Super post, jako koristan i zabavan. Uživala sam dok sam ga čitala, a i slike su ti jako dobre. Soba ti je baš slatka. :)

    Objavila sam novi post, pa ako želiš pogledaj. :)

    https://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Diiiivne ideje, draga! Hvala ti što si ih podijelila sa nama. :D Veoma si kreativna i zanimljiva osoba ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogooo ❤❤❤ vec sam gs procitala, ali nidam stigla da komentarisem hahah 😊

      Избриши
  7. Jako dobre ideje!
    Takodje obozavam da mi soba bude sredjena i da je sve organizovano.
    Ja svoju sminku ne drzim u fioci vec na policama. Ali sam videla one fioke iz ikee i odlicne su mi! Slazem se da je najbolje sminku drzati u fiokama. Sve je preglednije!

    Pogledaj moj blog i postani clan ako zelis:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam pocela da je drzim u fioci zbog male dece, kada mi dodju u goste hahah. Ali da, slazem se da je preglednije. Hvala ti inace ❤ uclanicu se u tvoj blog, naravno :))

      Избриши
  8. Predobre ideje i krasno si to uredila! Inače, svida mi se post i jako jako volim dizajn tvog bloga. Svaka čast!


    Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako možeš pogledaj moj i možda se učlani :
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Sviđa mi se tvoja soba,btw odlične ideje za dizajn sobe! Svaka čast sve u svemu prelepa ti je soba,btw odličan post.♥
    Objavila sam novi post na blog pa bi mi bilo drago kada bi ušla i pročitala ga i ostavila mišljenje o postu u komentaru. Hvala!♥
    Link posta - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/budi-drugacija.html

    ОдговориИзбриши
  10. Interesantan post. Ja sam takođe opsednuta jastucima. Jako mi se sviđa ideja za slike i mislim da ću i sama to da uradim. Nikad mi tako nešto nije palo na pamet, a izgleda puno lepše i "tamblr estetik". :) Super post Nina!

    xoxo, Staša

    https://luxulent.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam poludela za tim sa slikama. Bukvalno su mi svi posteri i ne znam ni ja sta sa tim okvirom. Hvala mnogo inace y❤❤❤

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'