Point of view

Nikada nisam ni razmatrala činjenicu da mogu da se bavim fotografijom. Nekako sam oduvek bila osoba čiji se talenti svode na crtanje i pisanje. Fotografija nije ni bila u razmatranju.
Pre par nedelja imala sam neko od svojih live me alone večeri (pms and those kind of thigs). Jela sam veliku porciju špageta, zbog koje bi druge devojke bilo sramota, žvrljala gluposti u nekakvoj sveščici i gledala prvu (drugu, treću... vidite gde ovo vodi) epizodu 'Riverdale-a'. Volela sam te večeri jer, koliko god volela i svoju porodicu i svoje društvo, trebalo mi je vreme za sebe time to time. 
Kako bilo, kada sam ustala sa kreveta po vodu, i krenula nazad, palo mi je na pamet da bih možda mogla da slikam taj trenutak. Ništa me ne sprečava. 
Tako je nastala ova slika dole. 


Sledećih dana bih slikala skoro svakog trenutka kada bih se osećala dobro. Ili osećala kako god. Bitno je da su te slike za mene imale neko značenje. 


Fotografisala bih uglavnom stvari koje radim. One najobičnije. Ili samo nešto šta mi se dopadalo. 
Ranije nisam razumela fotografe. Recimo one koji su slikali cveće toliko blizu da bi mu se videla tekstura latica. Ali sada mi se čini da za njih svaka slika pretstavlja nešto drugačije. Neko osećanje, možda događaj ili samo trenutak, kao za mene. 


Daleko sam ja od dobrog fotografa, čiji rad stvarno vredi nešto. Takvih, sa fantastičnim radovima i talentom do krova, ima među blogerima ( khm... Teodras's small world... khm... ). Šta se mene tiče, ja slikam trenutke i detalje. Nema veze koliko je to dobro ili ne.


Zato se verovatno pitate, zašto, za ime sveta, to objavljujem na neko javno mesto? 
Zašto da ne? 
Nisam mislila da ću ovo ikada da objavim negde, ali Bože moj, za sve postoji prvi put. 











Tako da eto. Ovo je post pun slika, sa malo teksta. Ponekad nam trebaju i takvi, zar ne? Ovde ste mogli da vidite neke trenutke iz mog svakodnevnog života. Da li je to random crtanje ili vožnja busom sa bff u iscepanim farmerkama koja mora da se ovekoveči. Šta god da je, uslikano je. 

Da li ste probali da fotografišete? Ako jeste, kako vam se čini? Da li je zabavno? Jer nema poente raditi nešto, ako nije.

Do sledećeg puta
N.

Коментари

  1. Ja najviše volim fotografirati kada sam u nekom stranom gradu tako da kasnije imam za uspomenu na taj grad ili jednostavno kada odemo van ili na kavu. Volim imati takve fotke u galeriji, a ti bi definitivno trebala otvoriti Instagram i objavljivati svoje slike.:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno te razumem. Ja nisam ispustala kameru iz ruke kada sam pre par dana bila u selu. Sve je bilo tako novo i drugacije. Inace mnogo ti hvalaa <33

      Избриши
  2. Sjajan post draga! Odlična tema! Tvoje fotografije su uvijek predivne i uživam posmatrajući ih. Crno-bijeli efekat stvarno zna učiniti slike posebnim. ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-life-hacks.html

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su odlične ! Svaka čast !
    http://hisandherway.blogspot.hr/2017/08/school-struggles-giveaway.html <-- INTERNACIONALNI GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne slike, svijda mi se. Odlican post.

    Pracenje za pracenje? :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja volim da slikam takodje, ne sebe ali druge da i prirodu najvise. Cak sam razmisljala o nekom umetnickom faksu. :)

    Slike su jako lepe!
    Giveaway-https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da bi trebalo da pokusas ako te to cini srecnom :DD
      Hvala ti mnogoo <3

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu