15 Days Writing Challenge - Day 2 - Hvala...

Ja sam sve, samo nisam patetična osoba. Okej, ne. To nije dobar pristup. Omakne mi se da sam kliše s vremena na vreme. Ali ja jednostavno nisam osoba koja će doći i reći ti da te voli najviše na svetu i da ne može da živi bez tebe, MAKAR to i bila istina.
Ali lepo je ponekad sesti i porazmisliti o svom životu i svemu u njemu zbog čega sam srećna.

Napravi listu stvari na kojima si zahvalna


1. Ljudi kojima sam okružena 

Mislim da je to jedna od glavin stvari koju mnogo ljudi ne primećuje. Nemaju svi privilegiju da budu okruženi divnim ljudima koji vas vole. 
Zahvalna sam na mojim roditeljima. Na tati koji će da, pre nego da uđe u moju sobu, pokuca tri puta na vrata i između kucanja kaže 'Nina. Nina. Nina.', zato što gledamo 'The Big Bang Theory' i niko drugi oko nas to ne razume. Na mami koja neće da se naljuti ako je probudim u 4 ujutru i krenem da plačem jer je Džek Doson iz 'Titanika'  (za koji mi i dalje nije jasno kako sam ga prvi put odgledala tek pre mesec dana) crko jer se smrz'o. Zahvalna sam na baki koja će, ako mi se jede pohovana koala, napraviti mi pohovanu koalu, da pokaže koliko me voli. Na deki koji mi je dao temeljnu lekciju kako da koristim lak za drvo. Na drugoj baki koja me je prva naučila da postoji 1001 boja karmina. Na svim svojim prijateljima sa kojima imam toliko lepih uspomena. Stvarno mi je drago zbog svega toga, iako to nikada ne priznajem. 


2. Internet

Bez interneta ne bih upoznala mnoge ljude, ne bih saznala mnogo stvari, ne bih odgledala sve serije i filmove koji su mi promenili život (ne pitajte kako to može da vam promeni život, jednostavno može). Bez njega ne bih mogla sada da vam napišem ovaj post, i morala bih da učim, što svi znamo da nikom nije omiljena solucija. 


3. Tvrdoglavost

Da, koliko čudno zvučalo, zahvalna sam na nečemu što mi ljudi kažu da je najveća mana. Well, not for me. Da nisam tvrdoglava, možda sada ne bih sedela ovde i pisala ovo. Na kraju osmog sam završila 5.0 samo zato što sam se zainatila i rekla da će to tako da bude. Tako sam upisala ovu srednju školu i tako sam upoznala ove genijalne osobe. Da nisam tvrdoglava ne bih bila toliko sigurna u sebe kada je reč o umetnošću. Jer da nisam rekla da ću da odem na prijemni za Umetničku školu, bez pripreme, bez bilo čega, samo da se pojavim tamo i krenem da crtam samo sa znanjem koje imam, ne bih znala da je crtanje stvarno jedna od stvari u kojima sam dobra. Prošla sam samo sa svoim talentom. I rekla sam da i pored toga ne želim da upišem tu školu, nego sam samo hoću da izazovem sebe, da vidim koliko mogu, i tako je i bilo. 
Ako je ovo mana, meni je onda omiljena mana koju imam. 


4. Knjige

Bez knjiga ne bih se danas bavila pisanjem, a to je nešto što me čini neverovatno srećnom. Čitam ceo život i one su nešto bez čega ne bih mogla da se zamislim. Odrasla sam uz knjige. Uz priče. Nekada je jednostavno bolje da se na par sati prešaltuješ u neki drugi svet. Da se baviš tuđim problemima. Da uživaš u tuđoj sreći. Prosto je zabavno! 


Zahvalna sam na još mnogo stvari, ali nekako su sve one ubrojene u ovih par stavki. Jednostavno, kada čovek samo malo razmisli o svom životu, shvati da je neopevano srećan, samo jer ima porodicu, prijatelje, krov nad glavom i hranu u tanjiru. Znam da zvuči kliše, ali jeste istina, prihvatili ljudi to ili ne. 
Želim da mi u komentarima napišete stvari na kojima ste vi zahvalni. Potpisujem vam da ćete se posle toga osećati bolje. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Odlican post draga!
    Super si sve napisala, i slazem se sa tobom♥


    New post ↓
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/09/jackets-selection-zaful.html

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se dopada post. U većini se stvari slažem sa tobom jer i sama sam takva. A ono što volim kod sebe, a i mrzim jeste moja tvrdoglavost koja nekada zna i da bude pogrešna ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, ali ipaaak, nekako ponekad je pogresno ono sto meni ustvari treba. Ne znam bas kako to da objasnim hah. Hvala ti inacee <33 Poseticu tvoj blog :)))

      Избриши
  3. I really really love to read this kind of projects :D

    Keep it up with this great job!
    I'm new GFC follower. Hope you can follow me back <3

    NEW BRANDING POST | Meet: SONS DO DOURO with 897 Project.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post, uživala sam čitajući! Ti imaš neki poseban stil pisanja koji mene previše privlačiii, samo tako nastavi! ♥♥♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2017/09/outfit-school-girl.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo mi znace ovakvi komentari, pogotovo ako su od nekih tako genijalnih blogerki <33 Hvala tiii, procitacu post, naravno :)))

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu