15 Days Writing Challenge - Day 4 -Hi, I'm gonna die without u

Lista stvari bez kojih ne bi mogla da živiš 


Prvo da napomenem. Piše stvari. Stvari , ne osoba. Što nas dovodi do toga da ovaj post neće da bude (toliko) patetičan. Što je super, jer mi patetične stvari ne idu od ruke. 


1.Slušalice


Da biste me razumeli, prvo postavite sebe u sledeću situaciju. Vi ste u busu. Sedite, gledate svoja posla, bez slušalica. Iza vas sede dve kokoške, od po 12 godina, sa ful šmikom, koje pričaju kako je jedna raskinula sa dečkom, a druga se smuvala sa osmakom. I onda vam se želudac prevrne. 
Inače, istinita priča. Pa vi vidite.
A da, to podrazumeva i telefon. Mislim samo slušalice u malo bedara.


2. Crni lak za nokte


Okej, već smo pričaji o ljubavi između mene i crnog laka u jednom od postova. Ali, da. Bez crnih noktiju, ja ne bih jednostavno bila ja. Kraj priče. Pitajte sve u mojoj okolini. Izgledala bih čudno. Mislim, normalno. Ali to mi dođe čudno. 

3. Muzika 


Ja sam duduk za muziku. Ne znam da sviram, pevam kao pelikan koji se guši, ali to me ne sprečava da budem najraspevanija osoba u društvu. Mislim, kao da je mene briga što ne znam da pevam? Koja je poenta biti namrgođen i ozbiljan ceo život? Bolje je da zapevamo jednog Zdravka Čolića u busu od ranog jutra, pa nek ide život. 
Još jedna stvar. Tražim nove pesme za plejlistu za kišne dane. Imate li neku kojom ste zaraženi? 


4. Knjige, serije, pisanje... sve te fangirl stvari


Shvatili smo da sam #trash. Get over it. 
Ali ne bih ja bila ja da ne čitam tri knjige u isto vreme, gledam pet i po serija, započinjem sedam filmova i pravim spisak novih knjiga, serija i filmova. Taman posla. 


5. Čaj, topla čokolada, supa u kocki


Ovaj... Sad kuvam čaj. Jagoda i jogurt, definitivno ga probajte. 
Okej, da. To je sezonska stvar, ali kada je hladno vreme ne mogu da odolim svim tim vrućim napicima. Prosto su ukusni! Nije kao da ću da idem naokolo u sred jula sa toplom čokoladom u ruci, ali sada je to skroz druga priča. Napolju je 10 stepeni. Good enough.


I to bi bilo pet stvari bez kojih ne mogu da živim. Mislim mogla bih, verovatno, ali to više ne bih bila ja. E to ne bi bilo dobro. Uglavnom jer mi je zabavno da budem kompletna budala, kao što sam sad. 
Ostavite mi u komentarima vašu listu stvari bez koje vi više ne biste bili vi.

Pa, do sledećeg puta..
N.

Коментари

  1. Haha slažem se sa tobom i potpuno se poistovjećujem sa tobom. Inače, kod mene je malo različito oko boje laka, ja volim svašta da namažem, nebitno koja je to boja, ali teško da mogu bez laka. Odličan post ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tiii <3 Ja imam lakove u svim bojama, bukvalno, ali to je samo zbog nail artova. Inace je to moj ljubljeni crni..

      Избриши
  2. Dosta dobro si me nasmejala. Inače ove stvari sa slušalicama su istinite. Najviše mrzim da slušam o njihovim problemima. Kako ne kapiraju da neko ne želi da ih sluša?
    Supeer post! ♥

    heresuniquegirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaaam! Jos kad krenu da urlaju, pa ih cuju sva susedna kola.. Inace hvalaaa hah <33

      Избриши
  3. Odličan post, draga.

    Mnogo mi se sviđa kako pišeš, i ti, zaista, uvjek imaš neke originalne i jako uzbudljive ideje, i to je za svaku pohvalu.

    PS. Pratiću ovaj tvoj mali serijal i dalje. :)


    amaterskaumjetnost.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Doslovno imamo potpuno isti popis! I obožavam koje gifove koristiš btw ♥

    cloudines.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Hahaha, sjajan post draga moja. Postovi iz ovog serijala su ti jako zanimljivi, jedva ćekam nove postove.

    Adda's life

    ОдговориИзбриши
  6. ahahah super pises volim ovakve blogove :D

    https://highheelpoodl.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/isidora_arodisi/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu