15 Days Writing Challenge - Day 6- Gimme some popcorn and good movie, and I'll be the happiest person alive

Jednom smo moj drug i ja na času engleskog pravili listu svih filmova koje sam ikada odgledala. Bilo ih je preko sto, koliko se sećam. Možda bih i mogla da nađem tu listu negde. Sigurna sam da je imam i dalje, iako je to bilo pre možda godinu dana (?). 
Kako bilo, ja sam veliki filmoljubac. Gledala sam sve i svašta. Sve žanrove sam pročešljala. Jer kada pored vas živi osoba koja je takođe passioned što se tiče filmova i totalno ima vremena da živi kod vas tokom letnjeg raspusta, samo da bi gledali filmove, nema brige. Ali ozbiljno. Ona i ja umemo da gledamo filmove do tri, četiri ujutru. Šta nas briga. Što prouzrokuje da nailazimo na najgluplje (One day), najuznemirajavajuće ('Nina Forever' , 'The Bride') i najstrašnije (Conjuring 2) filmove, ali Bože moj. I to je za ljude. 

Napravi listu svojih omiljenih filmova

'Pirates of the Caribbean'


Prva stvar. Ja 'POTC' smatram za triologiju. Iako znam da ima dobrih pet delova, u mojoj glavi se računaju samo prva tri. Zašto? Jer u četvrtom nema Vila i Elizabet. A kada njih nema, molim lepo, za mene to nisu 'Pirati sa Kariba'. Da se razumemo, meni su Džek, Vil i Elizabet omiljen trio. Willabeth mi je među prvim shipovima, jer su tako ljigavo neodoljivi. 
E sad, od moje drage triologije, obožavam prvi i treći deo. Mislim, ni drugi nije loš, ali nekako dođe prelaz između početka i kraja. Zato sam sa njim u dazonu 'mahh..'. Ali prvi je genijalan ( omiljena scena mi je definitivno ona na kraju, kada se Džek i Vil mačuju protiv cele kraljevske posade ), a treći mi je možda i omiljeni ( gde sam odlepila za Vilovim i Elizabetinim venčanjem ). 


A da. Još jedna super-sramotna činjenica o meni i u ovom slučaju jednoj od mojih drugarica, koja je takođe 'POTC' fan. Nas dve smo pre oko godinu dana isplanirale lepo budućnost. Ona će da se uda za Džekija, Vil i ja ćemo da im budemo kumovi, a Eizabet ćemo na kolac.
Pa vi posle kažite da smo normalne, sudeći da smo potpuno trezne to smišljale. 

'Now you see me'


Ovo su najjača dva filma ikada. I to ne kažem tek tako. Ovo stvarno jesu dva najjača filma ikada. Samo što sam ja napravila grešku svog života kada sam odgledala prvo prvi, pa drugi deo. Ništa mi nije bilo jasno u drugom i spojlovala sam si ceo prvi. Tako da, ljudi moji, GLEDAJTE PRVO PRVI DEO, PA DRUGI! NE PONAVLJAJTE MOJE GREŠKE! 
E kada smo to raščistili, redno bi bilo da vam kažem o čemu se radi ovde. 

Mađioničari. 
I ne dečije predstavice fazon. Nego toliko prokleto genijalni trikovi, gde ljudi iz Vegasa pljačkaju banku u Parizu uživo na sceni. Međutim onda se umeša policija, čovek koji hoće da ih razotkrije i saznaju da su sve vreme nadgledani od strane tajnog društva. 
Postoje četiri Jahača. Četiri najbrutalnije osobe koje ćete da vidite. U prvom delu ja živim za scenu u zatvoru, kada ih uhapse. Njihove reakcije na policajce su genijalne. 
Okej, znam. Nisam vam ništa objasnila. Ali ovo  su vam oni filmovi kada je bolje da što manje stvari znate o njima da bi vam bili zanimljivi. 

'The Maze runner'


Spomenula sam da obožavam Dilana O'Brajana, je l' da? Onda ovo i nije neko iznenađenje. 
Šalim se. Ovi filmovi su nešto što me tata tera da odgledam već godinama. I na kraju popustim zbog Tomasa. E sad. Dok gledate ove filmove (ima ih dva, s tim da treći izlazi u januaru) vi ćete: 
  • Da se nervirate kao ni za šta na svetu
  • Da plačete kao kiša ( pogotovo zbog jednog lika na kraju, ako ste imalo slični meni )
  • Da vrištite dok su u Lavirintu (kinda lil spoiler, but you knew this is gonna happen, come on)
Prvi deo kreće tako što se momak budi u nekoj vrsti lifta, okružen gomilom momaka koji ga gutaju pogledom. On se ne seća ničega. Čak ni svog imena (deo koji je dugačiji od knjige, koja je po mom mišljenju najdosadnija stvar na svetu). Mesto na kom se našao je okruženo sa četiri zida, iza kojih je lavirint, iz kog je nemoguće izaći. Sve se dešava na toj poljani u samom centru, što zovu Ledina. Međutim, svakog jutra u Lavirint odlaze trkači, koji ga istražuju i traže izlaz. Ali uvek se vraćaju pre mraka. Ako se ne vrate dok se Lavirint ne zatvori, više ih nema. 


Dva ludačka, akciona, paranormalna filma, i ne mogu da dočekam treći deo. Iako znam jedan UŽASAN spojler, to jest da mi umire jedan od omiljenih likova, ali... okej. Preživeću. Uz mnogo plakanja, ali preživeću. Taman posla. 


To je to. Top tri. Odlučila sam da skratim ovu listu, što više mogu, da bih se malo raspisala o filmovima. Mada mislim da bi o svakom gore pomenutom mogla da napišem poseban post. Svi su moćni i osećaš se kao neartikulisana žaba, puna energije posle njih. Ili sam to samo ja. 

Da li ste gledali neki od ovih filmova? I preporučite mi vaše omiljene u komentarima. Uvek sam za kada su u pitanju novi filmovi.

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Omajgad ovo su i meni osobni favoriti! Ogroman sam fan The Maze Runner trilogije i NYSMT, stvarno su zakon. Jedva čekam The Death Cure, taman je izašao trailer.

    cloudines.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ne znam kako cu da prezivim The Death Cure. Ne mogu da verujem sta ce da se desi i to SIGURNO ne mogu da prebolim... Inace se totalno slazem da je NYSM Z A K O N! Hahah hvala tiii <3

      Избриши
  2. Odličan post, draga.

    Ja mnogo volim filmove, volim da ih gledam ali i da pričam o njima.
    Za ove filmove koje si nam ovdje predstavila nisam baš čula, ali mi se čine jako zanimljivi.

    Hvala ti na divnoj preporuci. :)

    amaterskaumjetnost.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Kako je dobar put. Mnogo mi se dopada i stvarno je odličan. Filmovi su i moja velika ljubav, iako ove godine i nisam nešto pretjerano gledala filmove jer sam se bazirana na serije. Ali stvarno je odlično ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  4. Now you see me su jedni od najjačih filmova ikada! Obožavam drugi dio <3

    Kako postati jutarnji tip: moonstears

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu