Inspiration post - PUMPKINS AND MORE PUMPKINS

Ukoliko ovih dana uđete na Pinterest, We <3 it, jutjub, nebitno više šta, znate da je JESEN počela. Nikoga ne zanima da li je to po kalendaru ili ne, cozy weather is here, and there's nothing you can do about it. 
To je uglavnom period kada ja polako krećem da sve češće ulazim na We <3 it u potrazi za dnevnom dozom cozy slika. Moja skromna procena je da već nedelju dana i više, feed-om preovladava narandžasta boja. E to je tema ovog inspiration posta
Narandžasti cozynes (što totalno nije reč, ali ko me je razumeo nek podigne dva prsta). 


Da se razumemo na početku. U ovom postu će se naći mnogo bundeva ( khm, naslov ).


Sve što hoću u ovom trenutku je čokolada. Topla, za kuvanje, najobičnija, ne zanima me. Jede mi se čokolada, pa odatle ova slika tu. Čisto ako zanima nekog. 


Iako ovo naravno nije moja slika, bukvalno mi vraća sećanja. Ne znam kako. Ne pitajte. Ali osećam se prokleto emotivno od samo gledanja u nju. 


Polje bundeva. Da li je čudno što me ovo tako podseća na kraj 'Sinistera 2'? Mislim, volim taj film, tako da nije neka šteta, ali u pitanju je horor, a nisam sigurna da bi ova slika trebala da bude jeziva.


Ovo je prosto dream. Iako me više potseća na leto, mislim da se sve jedno uklapa u ovu temu. Samo dok je gledam već zamišljam sebe tamo kako uživam uz ovaj ultra-čudan film, za koji se plašim da pitam koji je. 


Kao što sam rekla. Mnogo bundeva u ovom postu. Jednostavno mnogo. 


Ovo me tako potseća na vašar i na neku sreću. Ušećerene jabuke mi nekako uvek izmame osmeh na lice. Čak iako ih nikada nisam zapravo probala. 
Na žalost...


Za razliku od onog čudnog filma gore, ovde imamo mog voljenog 'Hari Potera'. I odlepila sam za ovim budeva-šoljicama (samo kažem). Ah.. totalni cozynes. 


Previše često nalazim ovakve slike. Gde, ljudi moji, ja mogu da nađem tu fensi šumu gde je most sa lampicama? Ko zna nek mi se javi, molim vas. Evo ići ćemo tamo zajedno. 


Sveće. Crtanje. Nešto kjut i toplo u ovoj šoljici pored, čaj, ako mene pitate. Nisam toliki fan kafe. Toliko savršenstva na jednoj slici. 

Da li sam jedina koja se ovoliko veseli jeseni i kiši i svećama i svim tim čudesima? Prosto je jesen jedno od mojih omiljenih doba godine. Iako je sada napolju sunce, a ja sedim u šortsu. Mada imam vunene čarape, tako da nisam skroz prodana duša. 
Nadam se da ste i vi uzbuđeni koliko i ja, da zajedno možemo da uživamo u jesenjoj seriji postova koja sledi. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Ja sam TAKO uzbuđena za jesen, nemaš pojma! I malo sam zaskvičila kad sam vidjela Harrya Pottera, hahaaa, kakva sam jazavka ponekad.. Ugl sjajan post i slike su prekrasne *-*

    cloudines.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooo Ines Weasley hahah. Vizliji su mi omiljena HP porodica na svetuuu. Hahah drago mi je da nisam jedina opcinjena sa cozy vremenom ❤ Hvala tiii

      Избриши
  2. Predivan post, odmah imam tu cozy atmosferu u sobi hah! Volim jesen, a kada vidim ovakve slike odmah imam potrebu ići na Pinterest i tražiti još slika♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post! Da li bi zeljela da se medjusobno zapratimo? Ukoliko da, javi mi u komentarima na mom blogu.
    www.darijadujovic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Post je fenomenalan! Veoma sam odusevljena i jako dobar izbor slika <3

    Pracenje za pracenje?

    https://style-ladies.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, slike su super. Svidja mi se, dobar post

    Pracenje za pracenje? :)

    www.alexandarstanisavljevic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu