TMI tag - helou svete

Too much info tag mi je definitivno OMILJENI. Oduvek sam volela ova personal pitanja. Ne personal u fazonu 'Koju boju gaća nosiš?', ali razumete poentu. U principu nemam ništa specijalno da vam ispričam, napišem, šta god, u ovom uvodu ( iako nisam baš 100% sigurna da isko ustvari čita moje uvode ), tako da hajdemo odmah da pređemo na ovaj poduži post. 

1. Šta imaš na sebi? 
Samo što sam došla iz škole, a prva stvar koju radim, onako, što se kaže, odmah s vrata, je da skidam iscepane ( u većini slučajeva ) farmerice i navlačim prokleto ogroman donji deo pidžama ( imam četiri različita ). A što se gornjeg dela tiče, u maslinastoj majici sam, iz New Yorker-a, jer me je mrzelo da se ful presvlačim. 

2. Da li si ikada bila zaljubljena? 
To je kod mene jedna toliko sramotna priča. Tretnutno mislim da pola populacije boli dupe za to, ali meni je užasno kad se samo setim svega toga. Ali da, bila sam. Mada kod mene je problem što sam većinu vremena zaljubljena u osobe koje su poznate, nekoliko kontinenata ili u najboljem slučaju država udaljene, deset godina starije, gej ili imaju devojku. Da, tolike sam sreće u životu.


3. Jesi li ikada imala težak raskid? 
Još nisam imala dečka, tako da ne. Ali ukoliko u budućnosti budem želela da raskinem sa nekim, biću kreativna i nezaboravna. Ne daj Bože da neki potencijalni dečko pročita ovo, ali da. Samo iskreno.

4. Koliko si visoka? 
Ehh... moji životni problemi iz drugog razreda. Ja sam uvek bila viša od svih iz odeljenja za makar pet centimetara, što niti zvuči dobro u teoriji, niti je dobro u realnom životu. Zašto? Jer su tada bile popularne 'Princeze sirene' i svaka devojčica se zaljubla u nekog dečka. Ako se pitate kakve to veze ima jedno s drugim, odgledajte taj crtani. E sad, moji problem je bilo to što je dečak koji se meni sviđao bio za glavu niži od mene. 
Bogu hvala svi su me prerasli sada, sa mojih skromnin 169cm ( da, toliko sam precizna ). 

5.Koliko imaš kilograma? 
Moja kilaža varira od 51 do 53 kila. Zavisi od doba dana, šta sam jela, da li kucam poruku dok stojim na vagi, rotacije sunca, ne znam ni ja više od čega. 

6.Imaš li neku tetovažu ili prisinge? 
Pirsinge odmah da vam kažem da nemam, niti planiram, osim možda na hrskavici ušiju, ali sve u svoje vreme. A što se tetovaža tiče, nemam, mada, iako sumnjam da će ovo da se desi, ali ako bih morala da uradim neku, to bi bilo nešto sitno i na prstu ili zglobu. Kao što recimo ima Dove Cameron. 


7.OTP? 
Ukoliko ne znate, ovo se odnosi na omiljenog para iz neke serije, knjige, filma, čega god. Dakle, ovde ima mnogooo shipova. Bughead, Haleb, Spoby, Romione, Willabeth, ne znam ni ja šta. Ali ako moram da biram, izabrala bih Snowbaz, odnostno Sajmona i Baza i knjige 'Carry on ' od Rejnbou Rauel. Jer oni imaju taj love-hate relationship, i u fazonu su da ne mogu ni jedan sa drugim ni jedan bez drugog. 


8.Omiljena serija? 
Ja sam ludak što se serija tiče. Gledala sam sve i svašta. Prva serija koja vam sada padne na pamet, evo baš dok čitate ovo, gledala sam je. 
Šalim se, naravno. Ali moja poenta je da sam gledala gomile i gomile različitih serija. Komedije, tinejdžerske, krimi, poremećene, ljubavne, horor, ma nema šta nema. E sad, do skoro mi je omiljena bila 'How I met your mother', za koju nisam sigurna da li mi je i dalje, jer sam odgledala svih 9 sezona do te mere da znam sve napamet. Ubilo me je. Ali mislim da je to i dalje jedna od najboljih serija ikada, tako daaa.... da, ostanimo na tome. 

/
9.Omiljeni bend? 
Ovo je teško. Godinama su to bili Big time rush. I dalje su njihove pesme moj guilty pleasure, i to mislim da nikada neće ni da se promeni. Ali sad... nisam sigurna da li su mi oni baaaš omiljeni. Volim i Twenty one pilots, ali nemojte to da kažete mom tati. Mi se večito raspravljamo oko.... pa, oko svega. Ali postoje dve stvari oko kojih se slažemo. Od toga on zna za jednu. Ukoliko nekog zanima to je serija 'The Big Bang Theory'. Kako bilo TWP imaju stvarno genijalne tekstove. Surovo su realne i imaju zarazne ritmove, pa onda su možda i oni moji omiljeni. Ne znam. BTR ili TWP, pa vi birajte. 

10. Nešto što ti nedostaje? 
Nedostaje mi bubble tea, koji sam letos probala u Beogradu. To je, majko mila, čisto savršenstvo. 

11. Omiljena pesma? 
Ako ne računamo pesme kojima sam trenutno opsednuta, zaražena, kako god ( kao recimo 'New rules', 'Ready for it' ili 'Look what you made me do' ), i ako računamo samo one all time favorite, to bi bile 'Skater boi', od Avril Lavigne i 'Heathens' Twenty one pilots-a. Opsednuta sam tekstovima tih pesama, muzikom, ne znam ni ja čim. Ali da, to su one koje nikada neće da mi dosade. 

12. Koliko imaš godina? 
Pretprošle subote sam napunila 15. 

13. Šta si u horoskopu? 
Devica, podznak riba, kineski horoskop konj, i sećam se da sam kao mala jednom pročitala voćni horoskop, a tu sam bila malina. 

14. Kvalitete koje tražiš u partneru? 
Da bude ista budala kao ja. Da, na primer, kada mu ja kažem, hajdemo u dva ujutru u Mek, u recimo Novom sadu, on kaže 'ajdemo'. Hoću da bude spontan i duhovit. Da mi jednostavno bude lepo kad samo zajedno. 


15. Najdraži quote? 
Da sam ikada u životu planirala da biram, ne bih imala sobu gde su mi zidovi puni natpisa i crteža. Ne znam ni da li bih mogla da izdvojim top tri. 

16. Najdraži glumac? 
Ovo je možda i najlakše do sada. Dylan O'Brien. Kratko i jasno. Mislim 'Lavirint', 'Teen wolf', o čemu pričamo?


17. Omiljena boja? 
Sećam se da je ovo pitanje bilo od životne važnosti kada sam bila tipa četvrti razred. Mislim, come on, ipak je od toga zavisilo koji ćete da budete lik kada se igrate nekog crtaća. Sada je to žuta. Mada volim i narandžastu, tamno ljubičastu, crnu ( lak za nokte ) i tako dalje. Imma colorful person, šta da vam kažem. 

18. Glasna ili tiha muzika? 
Glasna, u toj meri da sam i dalje u potrazi za slušalicama preko kojih ću skoro pa moći da ogluvim od glasnoće. Jednostavno tiha muzika je bukvalno uvreda za muziku. 


19. Gde ideš kada si tužna? 
Negde gde znam da ću da budem sama neko vreme. 

20. Koliko ti treba da se istuširaš? 
Zavisi koliko imam tema za razmišljanje dok se tuširam. 


21. Koliko ti treba da se spremiš ujutru? 
Ako idem prepodne u školu, spremam se od 06:10 do 06:45, jer imam bus u 10 do 7, a ako idem popodne, onda krenem da se spremam sat vremena ranije pre nego da imam bus. Čisto da bih stigla sve, iako mi ustvari ne treba toliko vremena. Ako žurim, gotova sam za 15 minuta. 

22. Da li si ikad bila u tuči? 
Iako bih volela da jesam, nisam. Ne u pravoj. Mislim, pokušaj tuče sa rođacima se ne računa.  

23. Nešto što te privlači i nešto što te odbija? 
Privlače me neobične stvari. Nešto nesvakidašnje i zabavno. A odbijaju me ćelavi likovi. 

24. Razlog zašto si se priključila blogerskoj zajednici? 
Jer sam tu sama svoj gazda i imam potpunu slobodu da iskažem svoje mišljenje o svemu, a da to ustvari neko čuje. A i mislim da treba probati sve stvari u životu koje te zabavljaju. 

25. Strahovi? 
Usamljenost. Da bi bili srećni, ljudima trebaju drugi ljudi.


26. Poslednja stvar koja te je rasplakala?
Sinoć nisam mogla da se zaustavim kada sam počela da plačem zbog kratkih crtaća, sa toliko jakim i emotivnim porukama, na insta profilu @hotvocals. Odgledala sam ih sve i svaki mi je napravio emotivni slom ( ako ovo nije pojava, sad sam je izmislila ).


27. Zadnja knjiga koju si pročitala i ona koju trenutno čitaš? 
Zadnja je bila 'Girl online' od Zoi Sag, englesko izdanje, a sada čitam 'Devojka koja je pisala svilom' Keli Estiz. 

28. Zadnja serija koju si gledala? 
Verovatno 'The Big Bang Theory'. Jedina stvar koju svi porodično gledamo. Uskoro završavam petu sezonu, tako da juhuuu,


29. Zadnja osoba sa kojom si pričala?
Tata, jer smo sami kući. Na tv-u je neki film, pa sam htela da vidim da li je prepoznao jednu glumicu. 

30. Odnos između tebe i osobe koja ti je zadnja poslala poruku? 
BFF. Ukoliko nekog zanima poslala mi je 'Jaoooo da. Zaboravila sammm!' Ne biste verovali koliko se često ovo dešava. Eh, sve jedno, i dalje smo BFF. 

31. Poslednji put kada si rekla nekome da ga voliš? 
Uglavnom ne pričam takve stvari, osim ako ne odgovorim nekom sarkastično 'Ma volim i ja tebe.'. Ne znam, nisam u tom fazonu. Uglavnom ljudi provale da ih volim zbog nečega što uradim, a ne jer to kažem.


32. Značenje tvog imena na blogu? 
O pa, to je zanimljiva priča. Manje više. 
Htela sam nešto originalno, a ne u fazonu 'Nina's special corner' ili tako nešto. I tako sam jedan dan gledala neki video jedne od mojih omiljenih jutjuberki Noodlerelle, i počela sam da razmišljam kako je ona smislila tako savršeno i kreativno ime.
E sad, Mellowcent je spoj kraja reči 'Munchmallow', iako se to piše sa 'a' a moji naziv sa 'e', odatle je potekla inspiracija, a 'cent' na kraju je ustvari kraj reči 'Maleficent', iliti Grdane iz 'Uspavane lepotice'. Prošlog leta sam bila opsednuta 'Descendants-om', pa mi je zato ona prva pala na pamet. 


33. Omiljena hrana? 
Testenina, testo, sve testasto. Od špageta, preko nudli do pice. 

34. Mesto koje želiš posetiti? 
Odgovor na ovo pitanje je ustvari moj prvi post na blogu. 

35. Zadnje mesto na kom si bila? 
Ako se misli gde sam putovala, to je bilo selo, na kraju letnjeg raspusta. A inače škola. 

36. Imaš li simpatiju? 
Još uvek ne. Iako ima gomila kjut likova sad u srednjoj, niko se specijalno ne ističe. Okej, osim Sofronija ( naravno ne zove se tako ), ali to je jedan čitav storytime. 

37. Zadnji put kada si nekog poljubila? 
Pa prvi poljubac još uvek nisam doživela, a inače poljubac... nemam pojma. 

38. Da li sviraš neki instrument? 
Neko vreme sam htela gitaru, ali onda sam se prešaltovala na bubnjeve, jer idu nekako uz moju ličnost, ali kada sam tu ideju izložila mami odgovorila mi je 'Živimo u ulici punoj baba i deda. Da li stvarno hoćeš da i pored te činjenice udaraš u nešto ceo dan?'. I  tu se sve završilo.


39. Zadnja pesma koju si pevala? 
'Rolex'. Malopre je pustio to drug koji sedi iza mene, pa sam mahinalno počela da pevam. 

40. Omiljeni chat-up line i da li si ga ikada koristila? 
Zavisi od osobe do osobe. Ni sa kim se ne dopisujem skroz isto. 


Tadaaaaaa. Ovo je bio poduuuuži tag, ali eto, nadam se da vam je bilo zabavno makar da ga čitate. Ukoliko ste pročitali svih 40 odgovora, javljajte se u komentarima da vam čestitam. Posle ovoga ste me upoznali malo bolje, iako mislim da sam možda na početku bloga trebala da uradim ovako nešto, ali šta sad. Nikad nije kasno. 

Do sledećeg puta
N.

Коментари

  1. Hej, draga. :)

    Mnogo mi se sviđa toj post, jako je lijep i zabavan.
    Mnogo lijepo pišeš, nekako si originalna, imaš neki svoj stil, svoj čvrst stav, i veliki smisao za humor. Tvoji postovi me uvjek nasmiju i poprave raspoloženje. Hvala ti na tome.♥

    https://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! I ja obožavam ovakve tagove. Imaju poneka smešnija pitanja, poneka ozbiljnija, ali celokupan utisak je odličan. ♥

    heresuniquegirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga! Uvijek mi je super čitati ovakve postove jer se može puno toga saznati *-*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Zaista sam oduševljena sa njime. Nisam do sada vidila ovaj TAG, ali mnogo mi se dopada. Drago mi je što sam te bolje upoznala ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  5. DYLAN O'BRIEN YAS ZENO *-* Imamo hrpu toga zajednickoog jeej ♥♥

    ОдговориИзбриши
  6. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post draga, zaista sam uzivala citajuci. Jako volim ovakve postove i ovaj cu svakako napraviti na svom blogu jer je jako zanimljiv.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam onaj idiot koji stalkuje blogove omiljenih blogerki. :D Tako da... evo me ovde. Ja čitam i ne mogu da verujem. Znači: What the fuck is going on? Ja sam devica u horoskopu, tačno 169cm visoka i 51kg teška. Jel ovo normalno više 😂. Iako mi je plan bio da ne komentarišem ništa i samo čitam (da se ne provali da stalkujem ljude) ja nisam mogla da ćutim kad sam videla ovo 😂

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu