15 Days Writing Challenge - Day 14 - 20 facts 'bout this weirdo

Napiši neke činjenice o sebi 

1. Omiljeni broj mi je 13, uglavnom jer ga većina ljudi smatra nesrećnim
2. Nosim fiksnu protezu (najbolnija stavka u mom životu)
3. Na Pottermore-u sam u Grifindoru (jer sam nepopravljivi Potterhead)


4. Spavam na sedam jastuka
5. Omiljene reči na engleskom su mi badass i fantasize
6. Ne može da prođe dan a da ne pevam, čak iako zvučim kao pregažena kamila


7. Ne bih mogla da živim bez slušalica (testirano)
8. Obožavam dukseve sa kapuljačom, jakne i čizme
9. Imam šest para starki iz kojih ne izlazim u većini vremena
10. Dok sam učila za prijemni živela sam na nudlama i oreu sa mlekom (ili čajem, ekstremni slučajevi u nedostatku mleka)
11. Imam 14 dnevnika
12. Ne podnosim otvorena vrata


13. Omiljeni crtaci su mi 'Hotel Transilvanija', 'Ratatuji' i 'Pet legendi'. Valjda.
14. Najviše me razbesnjuje nepravda
15. Stvarno hoću da imam sopstvenog kameleona
16. Uglavnom više volim uvodne špice od samih serija
17. Mrzim tišinu


18. Obožavam da visim na 'We <3 it-u'
19. Imam folder u telefonu koji se zove kosa i ima 96 slika
20. Kada bih mogla da menjam svoju boju očiju, to bi verovatno bilo u ljubičastu ili žutu

Do sledećeg puta
N.

Коментари

  1. I meni je 13 omiljeni broj! I ja ponekad više volim uvodne špice od samih serija :)

    Kako postati jutarnji tip: moonstears

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ponekad su spice jednostavno bolje? Inace 13 je najjaci broj ikada hahah. Hvala na komentaruu ❤

      Избриши
  2. Super činjenice! Sviđa mi se ideja posta. :)

    Posjeti me na:
    starshinebeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Amei seu blog

    https://submersa-em-palavras.blogspot.com.br/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks hah. I needed to go on Google translate for this comment, but thank you, you're so nice ❤

      Избриши
  4. SJajan post, draga moja. Sviđa mi se način na kojim pišeš. Drago mi je da smo saznali nešto više o tebi, a u većini slučajeva se poklapamo. Na primer i ja sam veliki Poterhead, i moja kuća je Grifindor, mrzim tišinu, i ne podnosim otvorena vrata.

    Ako imaš vremena pogledaj moj blog Adda's life, a pogledaj i moj zadnji post Quotes - August & September.

    ОдговориИзбриши
  5. Hah kako mi se dopada tvoj post. Zaista je odličan i mnogo mi se sviđaju činjenice o tebi. Toliko si na neki način posebna i to je fenomenalno kod tebe ❤❤❤

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog + Giveawy

    ОдговориИзбриши
  6. Aaa fellow Potterhead ♥ Jedan Ravenclaw ovdje hehe stvarno si zanimljiva osobaa *-*

    cloudines.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Awweeee helouuu potterheaduuu ❤ hahah slaba sam na Hari Potera, ok? 😂 Hvalaaa ti mnogo btwww ❤❤❤

      Избриши
  7. Zanimljivo, stvarno si specifična :D
    Super post!

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Its really good to know about you, keep writing & singing too :)
    I am following you, hope you follow me back.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    ОдговориИзбриши
  9. Great! Have a lovely weekend sweetie!

    New follower! Follow back?
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post, prvi put sam na tvom blogu, bas mi se svida, nekako je poseban
    zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti
    <3

    Blog: MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu