Edgy Style must-have - *rocker / casual / badass chic*

Mislim da sam jednom spomenula da mi je omiljena reč na engleskom badass (i fantasize, ali to nema veze sa ovim postom). Kada pomislim na tu reč uglavnom mi na pamet padnu tri stvari. 

       
  1. Kompilacija slika sa 'WHI', na kojima su Tumblr poludeli hardcore tinejdžeri (pogledajte slike gore, da imate pojma o čemu pričam)
  2. Avril Lavigne iz 2002. godine
  3. Edgy stil
Ranije nisam znala kako da objasnim svoj stil. Nisam rokerka, ni pankerka, gotičarka ni blizu, a roze princeza... pre bih da se junikorn ispovraća po meni. Iako nema neke razlike između ta dva... 
E onda sam ogledala film 'Naomi and Ely's no kiss list' u kom glavna likuša, Naomi, ima stil koji mi je toliko zapao za oko, jer sam pola filma bila u fazonu 'Hej, pa ja se tako oblačim.'. 
Dakle, to je neki potpuno opušten, potpuno kežual, ali nekako badass izgled, koji vrišti 'Oblačim se kako hoću, and there's nothing you can do about it.'. 
Tek tada mi je palo na pamet da 'taj stil' ustvari ima ime. Ne pitajte kako sam došla do njega. Dakle, u pitanju je edgy stil.
E sad, možete ga prepoznati po sledećim stavkama: 


Karirane košulje


Ovo je nešto što sam jedno vreme obožavala da nosim. Onda sam prestala, jer sam se, iz meni nepoznatog razloga, osećala kao muško. E sada smo ponovo u ljubavi. 
Dakle, karirane košulje, bilo da su vezane oko struka ili normalno obučene, mislim da mogu stvarno da ožive kombinaciju. Pogotovo one koje su plus-size (četvrta sika), ili one dugačke (druga slika). Međutim, sa tim, koje su malko vrećaste, morate da budete pažljivi. To recimo izgleda fanrastično sa kratkom haljinom, šortsem, kratkom suknjom (ne toliko da vam se vidi dupe, ali da bude iznad kolena)... to sve radi. Ali ne radi ako obučete trenerke, XL majicu i preko košulju. E tada ćete da izledate kao plus-size Hari Poter. 

Kožne jakne


Kožna jakna je nešto što svako treba da ima u ormaru. Tačka. To je kao nepisano pravilo još od sedamdesetih. Makar se oblačili kao devojčurak ili kao rokerka, kožna jakna uvek izvuče celu kombinaciju da izgleda fantastično. 
Mislim da o njoj nema šta mnogo da se priča. Postoji hiljadu modela, hiljadu načina da se nosi, samo treba da pronađete onaj koji vama odgovara. Ili tri koja vam odgovaraju. Samo kažem.

Karirane suknje


Znam, znam. Prva asocijacija - anime. Japanske školske uniforme iz crtaća sa Ultre #2011. godina. Međutim, ovaj komad odeće može savršeno da se ukombinuje u ovaj edgy look. Sa, na primer, crnim čarapama, čizmama sa bodljama, kožnom jaknom i skejterskom kapom. Dakle, poenta ovog stila je da spajate nepspojivo. Ono što je zabavno kod njega je to što imate tu neku zamišljenu listu komada odeće koji čine sam edgy stil, i sve sa toga možete da kombinujete sa bilo čim sa te liste i izgledaće fantastično. 

Čarape


Priznajte da ste demonstrativno digli jednu obrvu kada ste pročitali naslov ove stavke. Ali da. Čarape. Ne biste verovali koliko one ustvari mogu da promene celu kombinaciju. E sada, sa njima morate da bude pažljiviji nego sa bilo čim drugim. Zašto? Pa, na primer. Mrežaste čarape mogu da izgledaju super ako se ukombinuju, recimo sa brutalno iscepanim farmericama. Ali ako ih vi ukombinujete sa suknjom i krop topom, tačno bi vas neko zaustavio da vas zamoli da ne igrate oko bandere i pokaže vam put za najbliži striptiz klub. 
Tako da, mislite logično i nabavite ogledalo. 

Kape


Možda moja omiljena stvar kod ovog look-a. U principu, ovde postoji gomila različitih kapa i šešira koje možete da ukombinujete. Ovo je jedan od onih stilova gde šeširi (prva slika) mogu da izgledaju fantastično i kežual, ali ipak nekako edgy, ako ih ukombinujete sa, na primer, čizmama sa bodljama. I, ljudi moji, kačketi. Mislim da su mi oni omiljena stvar ikada. Naravno, ne nosim ih onako, kao dečica na ekskurziji u vrtiću u sred aprila. Uglavnom ih nataknem na glavu, onako naopako, i kada mi je kosa puštena i čupava. Iskreno, lepo mi drži šiške. 

Čizme i starke


Da li sam ikada spomenula da ja živim u starkama? Imam oko šest, sedam para i retko kad ustvari izlazim iz njih. Tako je bilo i sa mojim (sad već bivšim) najboljim drugom, koji je isto imao ljubav prema njima, i onda je problem nastao kada smo trebali da se dogovorimo šta ćemo za maturu. Nismo mogli oboje da ih obujemo, jer bismo izgledali kao neki brat-sestra fejl. 
I da, pogodili ste, na kraju sam ih ja nosila. 
Kako bilo, još jedna stvar na koju sam odlepila su čizme na trećoj slici. Dakle, do kolena sa pertlama. Iako, u mojoj glavi hoću iste takve, samo crvene, ali okej. Biče i to nekad, valjda. 
Edgy nakit


Poslednja stavka je ustvari potpuno preuzeta od Avril Lavigne. Da se razumemo. Naravno, nije ona koja je pokrenula trend narukvica sa nitnama, glomaznih ogrlica i retardiranog prstenja, ali je ona jedna od ljudi koja to najbolje nosila. Iskreno, obožavam prvu sliku gore (ima je čak i na blogu). Mislim da je ta kombinacija, još sa prugastim, crno-belim čarapama, fantastična. 

Ceo ovaj stil je nekako drugačiji od svega na šta sam naišla. Spaja se ne spojivo. To su takvi komadi odeće koji ti ili kliknu ili ne. Treće nema. 

Koji su vaši omiljeni komadi odeće? Da li vi imate neki svoj stil? Ostavite mi vaše mišljenje u komentarima. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Odlican post! Sve mi se dopalo, ali ja nekako najviše volim kožne janke i taj edgy nakit ^o^ <3

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/whats-on-my-beauty-table.html

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam karirane košulje i kožne jakne, to je nešto što zaista nosim redovno *-* Odličan post!
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Interesantan post, draga moja Nina! Odlicna ideja za post. Ja sam neko ko obozava sve ove trendove, gotovo sve, i jako mi je drago sto si ih spomenula i uvrstila u svoj post!

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  4. "...tačno bi vas neko zaustavio da vas zamoli da ne igrate oko bandere i pokaže vam put za najbliži striptiz klub." ja oplakah ovo 😂😂😂😂 I ja sam gledala No Kiss List, i Naomin stil me je oduševio. I takođe nisam znala njegovo ime. 😂 Hvala za ovaj post, baš mi je bilo interesantno da ga čitam. :)

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  5. Ovaj post nije samo post, on je način života.
    mislim da je to dovoljno za ovaj komenatar <3

    tipicnateengrka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post, i divan odabir stvarčica. Moram priznati da su mi sve fotografije i navede stvari usko povezane s tumblrom, kojim sam opsjednuta i tim ''stilom. Karirane košulje, kožne jakne i čizme su za mene život :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  7. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  8. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com/2017/10/czy-warto-kupowac-na-aliexpress.html

    ОдговориИзбриши
  9. Predian post! Veoma mi se dopada.

    Hvala na poseti i pracenju. Uzvratila sam pracenje <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Świetny post i super blog <3 obserwuję i zostaję tu na dłużej <3 http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu