Dua Lipa - Dua Lipa (aplauz za kreativnost oko naziva albuma) #2

Prvobitno album za februar trebao je da mi bude 'Ruelle - Medness' , ali, što bi rekla moja najbolja drugarica, muzika odatle je kao iz filmova (a.k.a. mešavine 'Hobita' i 'Game of Thornes-a'), što ja volim dok gledam filmove, ali ovako mi je malo tu mač.


Dakle da počnemo od prve stvari koja mi je zapala za oko, jer se provlači kroz gomilu pesama.
*Ceo album ima potpuni devedesete vajb*
Što ja iskreno ne bih očekivala od nekoga kao što je Dua Lipa, ali moram da priznam da me je oduševila koliko dobro je sve zvučalo na kraju. Tako da thumbs up.



Prva pesma na albumu je ona čiji početak mislim da ću da znam u pola noći još sledećih mesec dana, jer ja kada pustim plejlistu, automatski se pušta ova pesma. 
Inače nije ništa specijalno. Dobra je.. ali nah. Nije kao da me tera da je slušam 24/7. 
Ali ovo je jedna od pesama koja mi specijalno daje taj 90.-e vajb, baš u ovom delu: 

I need your love

And I'm dying for the rush
'Cause my heart ain't got enough
I need your touch
This is getting serious
Tell me that it's not the end of us




Iskreno, ova mi se ne dopada. Nekako mi je... bljuntava (nek' sam ga ja to tako rekla i sročila). Hoću da kažem da mi je baš dosadna. Štajaznam..




Uuuuu ovo je jedna od onih koje sam konstantno slušala. Mnogo mi se sviđa refren... pa kaže: 

And I'll give it to you
Hotter than hell (!!)

To vam je to kada pišem post i slušam plejlistu paralelno. U svakom slučaju, super pesma. 



Ne mogu da se setim da li sam ovu znala od ranije, ali je mi je svakako jedna od omiljenih sa ovog albuma. Ne baaaš omiljena, ali mi je mnogo jaka. 
Sad sam htela da kazem nesto mi je Dua deblja u spotu nego inace, pa sam skontala da je pesma iz 2015. Oh well...




Zbog ove pesme sam odabrala da mi ovaj album bude za februar. 
GENIJALNA JE. 
*So I cut you off*
Ovo je pesma u fazonu kao 'Shout Out To My Ex'. Imala, nemala dečka, napuni te energijom.



E ovu sam znala od ranije. Kada me je terala drugarica,  sa kojom inače imam jaaako sličan ukus za muziku, da je poslušam, meni je prvo zvucala nesto njah... ali posle sam se sama navukla. To je to kad Dua Lipa baca rime i ne možeš da se ne navučeš.

If you don’t like the way I talk, then why am I on your mind?

If you don’t like the way I rock, then finish your glass of wine





Jedna od stvarno divnih balada sa albuma. Kao sto je i 'Homesick', na primer, ali o toj ćemo kasnije. Pre ovog albuma nisam znala da Dua ima ovoliko lepe spore pesme. Iskreno baš sam oduševljena ovom.



*Hajde da izuzmemo činjenicu da pet puta proveravala da li sam lepo napisala 'Goodbyes'. Koliko glupa reč.*

E sad pesma. Ova stvarno ne mogu da se setim koja je. Evo slušam je sad i ne sećam se. 
*minut ćutanja*
Aaaaa, ta. Trebao mi je refren da bih se setila (ne biste verovali koliko se to često desava).
Inače pesma mi nije nista specijalno (logično, čim nisam mogla da se setim koja je uopšte, a preslušala sam album milion puta do sada). 




Tek sam u ovom spotu snimila koliko ona ima čudne obrve. Ali majke mi. Inace mi ni ova pesma nije pregenijalna. Moze ona i bolje. Ova zvuči kao nešto što bi se puštalo u onim tihim, mirnim kafićima. 



Ko će da me slaže da nije bio opsednut ovom pesmom?
Kada smo krenuli u septembru u školu, drugarica i ja, koje smo se inače upoznale pre tipa tri dana u tom trenutku, smo se kroz hodnike drale: 

One, don't pick up the phone

You know he's only calling 'cause he's drunk and alone
Two, don't let him in
You'll have to kick him out again
Three, don't be his friend
You know you're gonna wake up in his bed in the morning



Ova je kul. Ima skroz zarazne delove i taj devedesete vajb, mada nisam previse oduševljena. Ali ono, mogu da se vidim kako je pevam pod tušem, tako da je to uvek dobar znak. 




Kao sto sam gore napisala, ovo je prelepa balada. Znam, znam, samo po sebi je patetično AS FUCK, ali ovo je stvarno jedna od mojih omiljenih pesama na albumu.  

You give me a reason 
Something to believe in

Užasno kjuuut. 

-------------------------------------------------------------

Za razliku od prošlog albuma ovaj put nisam uopšte slušala tekstove. Shvatila sam da stvarno ne mogu da se rilejtujem, a i ništa mi nije zapalo za oko. Sve su to neki srcecepajući tekstovi (osim IDGAF), tako nah.. 

Ceo album ima neki beat koji mene stvarno podseća na neke cvećke i svermir. Ili cvećke u svemiru. I na život od sedamdesetih do devedesetih godina, manje više. Kao što ste uostalom mogli i da vidite po fotografijama koje sam ubacivala. 

Prošli album nisam ocenjivala, jer bi mu generalno dala 10/10, što mi se činilo malo nerealno, pa sam batalila to, ali kada sam odslušala ovaj, desetka za onaj mi je bila itekako realna. Ovom bi dala neku sedmicu. 
Da. I can live with that.
7/10

Da li volite neke od pesama sa ovog albuma? Da li generalno slušate Dua Lipu, koja je poslednjih godinu dana neka senzacija koliko sam provalila, iako je ja specijalno ne volim. Meni je mnogo usporena.. nemam pojma. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Prelijep post <3
    Zapratila sam te na GFC, možeš li uzvratiti?
    Hvala <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Jedina pesma koju volim od Due je,logično,New Rules.Njom sam bila opsednuta u jednom periodu,poslušala sam IDGAF,I svidela mi se,ali me nije zarazila.Volim da čitam tvoje mesečne ....recenzije raznih albuma,jer onda shvatim da ne mogu doživotno da slušam iste pesme.Jedva čekam da vidim koji je album za sledeći mesec.❤❤

    Just Bebe

    ОдговориИзбриши
  3. Mene Dua Lipa užasno podseća na čaj od lipe. Inače me likuša užasno nervira iz par razloga (uglavnom personalne frustracije), ali nebitno to sad, biću objektivna. Uglavnom, što se njene muzike tiče pre svega, IDGAF i New Rules su svetle tačke celog albuma. I Blow your mind, doduše. Ostale... pff šta znam. Ne sviđaju mi se previše. Okej su, ali ništa preterano. Što ti kažeš, nije nešto što bi me nateralo da ga slušam 24/7. Uglavnom, super post (kao i uvek) i jedva čekam da saznam koji je martovski album ❤️❤️❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, još nešto: super ti je novi dizajn. ❤️

      Избриши
    2. Iskreno ona meni kao osoba je mnogo iritantna. Uopste mi se ne svidja. Ali ima super pesme hahah. Hvala ti mnogoo ❤❤

      Избриши
  4. Samo da napomenem da si mene i drugaricu motivisala da i mi zapocnemo da svakog meseca slusamo po jedan album. ☺☺
    I imas ogromneeeee najveceee preporuke za Harijev istoimeni album aaaaaaaaaaa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oooo sto mi je drago sto sam vss motivisala hahah ❤ Hvala ti mnogo na preporuci 😊😊

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu