Legenda o privatnosti.... (izbegavajte je, možda ujeda)

U ovom trenutku ovaj post nema naslov. Nemam pojma ni da li ću da ga objavim. Ali toliko sam se iznervirala sad, da mi treba neki izduvni ventil.
Ako pratite moj blog već neko vreme znate da radim na određenim knjigama.. ne volim čak ni tako da ih zovem. To su samo dugačke priče koje pištem, i trenutno sam u sred jedne koja mi, jelte, stoji uvek uključena u Wordu na laptopu, jer prišem skoro svakog dana. I zašto bih ja sad palila i gasila fajl svaki dan. A uostalom, ovo je moj laptop i šta druge briga šta se na njemu nalazi. 

PRIVATNOST. 

Očigledno mnogo ljudi ne zna tu reč. Ili makar nema pojma koje je njeno značenje. 

Pre nekog vremena, kada sam tražila nešto među starim poglavljima što mi je trebalo, naišla sam na rečenicu koja je išla tipa 'Sedeli su na haubi smrde im čarape.'. Koliko znam nisam toliko izlapela to da napišem. I ništa, obrišem ja to, jer sam predpostavila da se moj mlađi brat igrao sa tim, dok su on i sestra bili kod nas zimus na nekoliko dana. I iskreno, iskulirala sam. 


Sve dok nisam počela da čitam sada sve ispočetka, jer sam pravila pauzu i da bih nastavila moram da znam sve šta sam napisala. I stigla sam do poglavlja koje je... iskreno smešno. Ono je više pisano od strane nekog drugog nego mene. A da stvar bude još gora, u pitanju je poglavlje koje je meni lično jako važno, i stvarno mi znači. 


Tako da prva stvar koju sam uradila kada sam se uverila da nema više šta da se prepravlja, poslala sam poruku sestri, Koja se pravila luda. Mo'š mislit. Ona gospođica nema pojma o čemu pričam. 
Prvo je probala da kaže da je možda naš brat, a onda, kada sam rekla da se ne ljutim, samo me zanima ko je, magično joj je sinulo šta se ustvari desilo. Pošto je još jedna sestra bila kod nas jedan dan, ona je uzela laptop i rekla 'Sad ću ja malo da pišem.', a ona joj je, svetica, rekla to da ne radi i izašla napolje. 

Već sam tu znala da sere, jer je ta naša sestra toliko fina i znam da joj ne bi palo na pamet da uradi tako nešto, ali ajde pravila sam se da sam joj poverovala i rekla da ću ovoj da pošaljem poruku. 
Tek sam tada saznala šta se desilo ustvari. Ona je rekla da ona jeste kucala, ali sve je bila ideja te prve sestre. 
Kao da nisam to i sama znala.... 
Ali da, sada se pravi luda i ona se pobogu ne seća da se to desilo. 

O.K. 

Pre nego da vam napišem sledeću priču, ajde da razjasnimo nešto. 

Ja ne pišem od juče. I ne zezam se u fazonu, ajde da ja pošaljem mejlom svima živima ovo da pročitaju. Niti pričam o knjizi kada sam sa nekim. Šta vam to govori? Užasno sam povučena povodom toga, jer ne želim da neko random zabada nos u nešto oko čega se stvarno trudim i radim. Zato su moje knjige (nazovimo to tako) pročitali samo ljudi kojima stvarno verujem, i ima ih manje nego što može da se nabroji na prste jedne ruke. Ali svi oni su me ili pitali da li mogu ili sam ja pitala da li bi im smetalo da pročitaju (kao što je slučaj sa drugaricom koja takođe piše, samo na mnogo zrelijem nivou od mene i stvarno me je zanimalo šta ona ima da kaže). 


E sad, ono šta se desilo sledeće je da je moja mama uzela moj laptop da bi našla neke slike i videla da fajl stoji uključen, pa se žena poslužila i počela da čita. S tim da sam joj pre toga rekla da ne čita, jer ne volim da neko čita moje radne verzije, pre svih prepravljanja, a i prosto, neću da neko zabada nos u moju ptivatnost BEZ PITANJA. 

I ja to objasnim mojoj mami, da meni te knjige znače i da ne želim da neko radi tako nešto bez moje dozvole, gde moj tata meni kaže 'Tebi da to stvarno znači, do sada bismo objavili već te knjige.'. Gde sam popenila. POPENILA. 

To što ja ne želim da objavim knjige ne znači da mi ne znače. Tačka. Nije sve u novcu i zaradi! Nije sve u tome koliko je ljudi to pročitalo i šta je priznato kao ''dobro i kvalitetno''. Sasvim sam zadovoljna brojem ljudi koji su pročitali šta sam napisala i to je sve što mi treba za sad. 


Ako ikada objavim ovaj post, to je samo zato što hoću da 
  1. ljudi shvate nekim sitnicama mogu da povrede ljude 
  2. Da ako smo tinejdžeri, to ne znači da nam ne treba privatnost 
  3. I da se ne radi sve samo da bi se zaradilo, već i postoje one stvari koje ljudi rade iz ljubavi
Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Znači ja organski ne mogu da podnesem ljude koji ne mogu da se suzdrže a da ti ne kopaju po telefonu čim ga vide negde dalje od tebe, laptopu kad god je uključen, svesci čim je otvorena ili van tvoje blizine... Inače, meni to majka radi hmm.. pa, često i to me uvek istera iz takta jer pobogu, ne krijem kodove za nuklearne bombe tu! Šta misliš da ćeš da nađeš? A onda se ljudi čude što sve držim pod šifrom. Pa nije čudno. Nju hajd' i nekako da razumem, kao majka mi je, ali generalno smo okruženi takvim ljudima! Bez obzira na to da li im je neko rod ili ne, nema veze, bitno da iskopaju nešto. Šta? Ni sami ne znaju. Bitno da oni moraju da pogledaju. Ili recimo kad vide koristiš laptop/telefon , kucam nešto, gledam, bilo šta odmah te pitaju šta radiš, pa ti se nabiju u ekran, posmatraju znači ono... Ili fora, kad te vidi da se loguješ, ubiće da ti vide šifru, makar te i jedva poznavali, makar i nikad ne ušli na taj profil. MAda sumnjam da neće da uđu. Čak i ako te ne poznaju! Pitam se kako je moj blog opstao godinu dana pored ovakvih ljudi... Iritantno do bola... Znači, skroz te razumem

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao ja da sam pitala ovaj komentar. Ali najjace mi je kad gledam u telefon i smejem se i odma me moji pitaju 'Aaa sto se smejeees? S kim se dopisujes😏😏?' A ja tipa citam komentar na blogu ili gledam kako se neko ispaljuje po instagramu..
      Sta ih toliko zanima stvarno mi nije jasno 💩💩

      Избриши
  2. Sjajan post, draga moja Ninice. Žao mi je zbog toga što ti se desilo, i nadam se da se ovo više neće ponavljati. Nadam se da ćemo nekada držati tvoje knjige u rukama i čitati ih.

    New post is on my blog:Adda's Life

    ОдговориИзбриши
  3. Ne verujem.Znam kako se osećaš,jer i sama pišem,a bila sam u sličnoj situaciji nedavno.Neki ne mogu da shvate da postoji nešto što je samo tvoje.Ne znam da li je to znatiželja,ili šta već,ali ih nešto privlači,neka magnetna sila,da malo čačnu po tome.E,sad,ne samo što možeš da povrediš tu osobu,nego je to i nepristojnost bre!Narušavanje privatnosti!To se odnosi na sve,a ne samo na tekstove.A meni je 1000 puta bilo gore kad sam to doživela.Osetila sam nepoštovanje.Drago mi je što si napisala ovaj post,jer nekima očigledno treba lekcija o privatnosti.❤

    Visit my blog:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas sam se razmisljala da li da ga objavim, ali sam onda shvatila, sto ti kazes, da nekima verovatno treba lekcija o privatnosti, kao sto je recimo trebala mojoj sestri.. 💩 Znaci strasno, koliko ljudi ne mogu da postuju necije stvari..

      Избриши
  4. Odličan post, draga.

    Stvarno je grozno kada ti neko dira tvoje privatne stvari i zabada nos tamo gdje mu nije mjesto, i eto iz tvoje priče se vidi koliko samo loših stvari to može da donese. Svima nam je potrebno bar malo privatnosti.
    Sve u svemu, odličan i vrlo originalan post. Sve pohvale. :)

    Želim ti prijatan dan.

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  5. Bravo, potpisujem svaku reč koju si napisala :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu