Reakcija na prvu epizodu Stranger Things-a (!!!! pretending like it's not a big deal)

Tek sam juče odgledala prvu epizodu Stranger Things-a. Streljajte me! Gee.
Znam da uveliko kasnim, jer su svi živi selebritiji to već čekirali, kao i masa drugih ljudi, ali eto. Ja uvek kasnim, to smo već ustanovili. Sa 'Pirati sa Kariba 1' sam kasnila oko 14 godina, tako da je ovo još i super. 


Dakle, u trenutku kada sam ovo pisala nisam imala pojma prvu stvar o seriji. Samo sam znala da me Majk i Eleven duševno nerviraju. 
Tako da su ovo bukvalno prvi utisci. 


*Oke, za početak imamo pokvaren tv. Oduvek sam se pitala da li kada u seriji treba da bude pokvaren tipa televizor, da li ljudi kupe novi pa ga pokvare, ili nađu već pokvaren ili samo glume da ne radi ili šta...


*Ova snajka je kučka, Znači već vidim kakva je grozna. Vidi ga dušička jadna. Hteo da joj da poslednje parče pice.

*A ne, neću. Pa ne ovajjj. Baš slatko detence. Vratite ga bre! 


*Momenat ćutanja ta one koji su 'Stranger Things' preveli kao 'Tuđinska opasnost'. 


*Vidi ga, matzaaa. To je to sesi meso koje hrče. 

*Ovo sa biciklama je takav 'It' vajb.

*Pa sine moj, školski nasilnici su prokleti kliše još od tipa 'Mean girls-a'. Da li bi ljude ubilo da smisle nešto novo? 


*Jao, pa evo je ona iz 'Riverdejla'. Kako se zvaše beše? Nešto na B.. ili na P. Ili beše R? Ma ljudi, ajde ko se seti nek mi napiše u komentarima. Meni je stao mozak skroz.

*Kaže policajac da je dosadan grad, nikad se ništa ne dešava... Yup. Tako sve počinje. KADA SI U HOROR FILMU. 

*Iskreno, u ovoj seriji znam samo kako se zovu Eleven i Majk, jer mi duševno idu na živce. A sad i Vila, jer je dušička, a i ono, nestao je. 


*Ova scena sa ovim lampama i odelima je takav 'Dosije X' pomešan sa jednom epizodom 'Kesla' vajb.


*Jao vidi, Tejlor Svift. Šalim se, ŠALIM SE, volim ja Tejlor. 
Ali ovo sine stvarno podseća na neke zmije (nisam sigurna da li su), a ona je sama kriva, što sad ljude zmije asociraju na nju

*E sad znam kako se svi zovu. Dastin, Majks, Vil i Lukas. Jej. 

*Mislila sam da mi se učinilo, ali likuša stvarno pogledom zaustavi ventilator. #011


*Jadan kucooo. E glupe li žene. Sve što treba da ljudi rade u hororima je da slušaju kučiće. Oni osećaju natprirodne stvari. Naučila iz 'Conjuring-a', da.


*Nensi me nervira hardcore. Selka. I da, ne volim Majka, ali on i Vil su mi posle ove rečenice na listi BrOTP-jeva. 

*Ajaaao, volim ovu dečicu. 

*Inače, je l' Eleven zna da priča? Ne pitam onako bičerski i sarkastično, nego me stvarno zanima.

*Leeej, upuca ga. A štooo.. Bio super čikica. 


*Kako su snimili dao ovaj dečko nema zube? Verovatno postoji objašnjenje na internetu, ali mene mrzi da guglam..

*Da li sam to samo ja, ili je Stiv stvarno (stvARno) ružan? Mislim deluje kao duša od čoveka, ali izgleda kao žaba sa krestom (hvala Aninoj babi i mom tati što su mi rekli kako se ovo zove) od Pevca.


*Vaaa. I nasli su Eleven. Kul.


Ovaj post je prekucan iz beležaka, jer sam prvu epizodu gledala pre nekoliko dana. U trenutku kada pišem odjavu, već sam na drugoj epizodi druge sezone. I prvo, ne znam da li više ne mogu da verujem da sam hejtovala Majka ili da ga sad OBOŽAVAM. Dušička malecnaaa. 

Da li gledate Stranger Things, kao pola populacije uostalom? NEMOJTE DA MI SPOJLUJETE NEŠTO U KOMENTARIMA AKO STE ZAVRŠILI DRUGU SEZONU. Ako ne gledate još ovu seriju, definitivno preporučujem. Pogotovo jer je prekjut priča o dečijem prijateljstvu, ali i ovako ima jako dobar storilajn. 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Hvala na preporuci,pocecu kad ne budem imala puno da ucim , napisi review na kraju sezone (tipa sta si ocekivala..)Inace cula sam za ovu seriju,sjajan post :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cim zavrsim drugu napisacu svoje misljenje definitivno 😊😊 Nadam se da ces odgledati seriju ❤

      Избриши
  2. Svi živi to gledaju,što znači da ja ne gledam.Sad kad si i ti napisala post o tome,stvarno ću morati da pogledam o čemu se radi.Super post!❤

    Visit my blog:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahah to je i rekla moja bff. Kada svi gledaju njoj ne pada na pamet. To sam i ja mislila u pocetku, ali stvarno je dobra serijaaa hahah. Nadam se da ces da je pogledas :))

      Избриши
  3. Skroz te razumem što se početka posta tiče. Znači ja uvek ono što se gleda '14 gledam '18 i tako to. Uglavnom nisam u toku ili mi se ne gleda jer baš svi to gledaju (logika) 😂 Počela sam juče (ili prekjuče, ne sećam se, pomešali su mi se dani jer sam bila budna all night long) da gledam seriju i pošto meni reklame užasno idu na živce, još kad je iskočio neki deda sa dlakavim pivskim stomakom i žilama po stomaku i kaže kao "Smršao sam 15 kg, bla, bla, bla..." a nakon toga sam videla da mi se popalilo još 500 tabova u pozadini, Život mi se smučio i rešim ja da skinem seriju preko Torrenta. E sad još titlove da skinem (ako ih ima, ako ne - nema veze) i nastavljam da gledam. 😂 Odličan postt ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lelee tebi zanimljivije dok pustis seriju nego sama serija 😂😂😂 paaa nadam se da ce da ti se svidiii hahaha

      Избриши
  4. Hahahah odgledala sam obe sezone i smejem se dok citam ovo!! Ja takodje dok sam gledala prvu epizodu zapitala sam se da li je ta mala Eleven mutava ili je nesto drugo u pitanju. Meni se dopada serija, procitala sam da su inspiraciju pronasli u raznim filmovima poput onog IT, sto je meni okej. Jedino mi se iskreno ne dopadaju one cudne zivuljke demopsi ili sta vec koje se nikako ne poklapaju sa celim dozivljajem u seriji. Sve ostalo mi se bas svidja, i odlicni glumci s obzirom da su vecina deca. P.S. sjajan post, pisi jos malo o seriji kad odgledas sve..:) <33

    Dear Miss Modern: Mesečne preporuke | Instagram: @https.katt

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni su ti demposi bas visak.. Mislim kapiram zasto su tu i sve, ali nekako mi se ne uklapaju sto ti kazes 😂😂 Inace pisacu deff vise o seriji kada je zavrsim 😊 Hvala mnogo na komentaruu ❤❤

      Избриши
  5. Odličan post, jako zanimljivo i neobično urađen! Obožavam tvoje reakcije (piši ih češće xd) i verujem da je serija ekstra. Inače i ja mnogo kasnim sa serijama i filmovima ("Titanik" nisam gledala još uvek tkddd), razumemo se 😂❤❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam Titanik prvi put tek letos gledala 😂😂 (i plakala 3 sata ali Boze moj..). Inace mnogo ti hvalaa ❤❤😊

      Избриши
  6. nisam jos pogledala, ali svi govore da je dobro pa mislim da bi trebala :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Volim gledati strane serije. U pravu si da svi samo o konkretno ovoj seriji pričaju, ali ja sam je počela gledati, odgledala par minuta i iz nekog razloga nisam bila oduševljena, vjerovatno seriiji trebam dati drugu šansu. Tvoji komentari su vrh :'D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahahah to se i meni desilo, ako mi verujes. Drugarica i ja smo gledale u 5 ujutru 15 minuta prve epizode i smorile se, ali posle sam se odlucila da gledam opet ispalo superr 😂😂 Javi utiske ako odgledas ❤❤

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu