This is me - Challenge

Uh... Heeeej, ljudi. 
Nije me bilo neko vreme, ako je iko uopšte primetio. Znam da ja jesam. Čudno je to, kada tako naglo izađem iz svoje rutine, jer sam pre ovoga objavljivala postove na svaka 2-3 dana.
Ovih dana sam probala da pišem, znate. Imam nekoliko postova u pripremi. Ali ni jedan nisam imala snage da dovršim. Ili fale slike, ili tekst, ili mora da se prekuca iz beležaka na telefonu. Ili je samo, znate... bullshit.
Šta se ustvari desilo.. obećavam da ćete da dobijete ceo post o tome za nekoliko dana.

A pre toga imamo ovo. Videla sam ovaj čelendž (izem ti čelendž. Jedino čelendžing u vezi ovoga bilo je traženje svih slika) na 'WHI', gde uostalom crpim svu svoju inspiraciju i izgledao mi je kao fin post za povratak.

Ovo su dakle kolaži slika mojih omiljenih stvari... i generalno svega što je deo mene. Ma pojma nemam kako ovo da objasnim. Uostalom, kapirate, je l' da? Da. 


1. STYLE 



2. COLOUR



3. PASSIONS



4. AN ANIMAL



5. FOOD



6. PERSONALITY



7. DREAMS & GOALS



8. BOOK



9. TV SHOWS



10. LIFESTYLE



I to bih bila ja u slikama. 
Ako hoćete, slobodno prisvojite ovaj čelendž. I onako sam ga ja prisvojila od nekog drugog. A i mislim da je kul predstaviti sebe, svoje omiljene stvari, ciljeve, strasti.. šta već, kroz slike. 

U komentarima mi napišite šta god želite. Nemam pitanja ovog puta. Vidimo se u sledećem postu... koji god da je. Moraću da dovršim neki definitivno. 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Mnogo mi se dopadaju slike podsetila si me da odaaavno nisam koristila WHI, uglavnom u zadnje vreme samo na Pinterestu pretražujem a profil mi "skuplja prašinu".. Hvala ti na tome haha! Divan post <3


    Today: Casual

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah, ja imam svoje periode kada sam više ili na WHI ili na Pinterestu. Hvala ti inacee <33

      Избриши
  2. Jaooj, kako je ovo dobra ideja. Hahaha, mislim da sam saznala mnogo toga o tebi uz pomoću ovih slika, tako da mislim da je ovo mnogo korisno, jer kako kažu 'slika govori više od 1000 reči'.
    Sigurno ću uraditi ovaj challenge, tako da očekuj da će neki od sledećih postova na mom blogu biti upravo o ovome.

    ОдговориИзбриши
  3. Ou maj gad! Ja ovo moram da radim. Znači, oduševljena sam idejom. Inače, slike su fenomenalne i imamo puno poklapanja, tako da ću morati da se trudim da ne ubacim iste slike kad budem pisala post. 😂 E da, što se tiče početka posta, definitivno sam primetila da te nema, znaš već i sama (bilo je jako teško pretrpeti nedelju dana, gore - dole, bez tvog humora i generalno stila pisanja), a u vezi beleški sa telefona, možeš da ih kopiraš i pošalješ sama sebi na mejl, u dm, bilo gde. Ja to radim i mnogo mi je lakše. Usput, ako ne koristiš google photos, možeš i to da probaš jer tako ne moraš da prebacuješ sčliak sa fona na komp nego samo otvoriš sajt googlephotos.com i downloaduješ ih odatle. Ja bar tako radim i lakše mi je. ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooj hvala sto se trudis da mi olaksas hah <33 Def cu da iskoristim neke tvoje taktike (kako mi ide na zivce sto ne mogu da stavim nekog kasvetnog smajlija, jer sam na laptopu)

      Избриши
    2. Uu imam i za to rešenje 😂. Možeš preko ovog sajta: https://emojipedia.org/ da ih prekopiraš. Samo kucaš u search koji hoćeš (npr. lol 😂; heart eyes 😍 itd.)

      Избриши
    3. Eeee hvalaaaa hahahhaha. Spasavas mi zivot sadd (skoro) 😂😂

      Избриши
  4. Mi smo jako slične, razlika je samo u hrani (i ja volim pizzu itd. ali ne smijem nista mliječno, a alergicna sam na rajčice). :)

    How did all my dreams turn into the nightmares : moonstears

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo, a meni su to dve omiljene stvari. Ja bih jela bilo sta samo da na sebi ima sir i paradajz 😂😂 Inace, mnogo ti hvala na komentaru ❤❤

      Избриши
  5. Stvarno super post! Super ideja! Sviđa mi se mnogo sve o tebi i u većini smo dosta iste, pogotovo hrana i snovi haha! :D


    Ako možeš, pogledaj moj novi post - > http://teenorchild.blogspot.hr/2018/02/my-week-i-need-motivation.html

    ОдговориИзбриши
  6. Stvarno jako zanimljiv i kreativan post. Uzivala sam citajuci i u slikicama.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Welcome back bitch!Sasvim je opravdano što nisi bila toliko aktivna na blogu zbog onoga što ti se desilo.Još jednom ti želim brz oporavak!Post je super,imam manjak inspiracije u poslednje vreme,pa ću možda da ukradem temu.Odlično!❤❤

    Visit my blog:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks bitch ❤. Slobodno ukradi, znam kako ti je. Ni ja bas ne pucam od inspiracije sada. Inace, hvala ti mnogoo ❤❤

      Избриши
  8. Post je odličan! Našla si predivne slike, oduševljena sam. Imamo dosta toga zajedničkog. Veliki pozdrav ❤❤


    http://jednostavnoana.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Divan psot i sam način da iskažeš i da nam se bolje predstaviš, fotke su prredivne. I ja gledam i volim navedene serije :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  10. Svidja mi se tvoj stil ;) ako hoces mozemo zapratiti jedna drugu :)

    sonyasabo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu