My name in colors

Zašto 'WHI' ima tako aesthetically pleasing postove, čije ideje moram da ukradem? Ne osuđujte me, okej? 
Dakle, poenta današnjeg posta je ispisivanje vašeg imena u bojama. Dakle nađete neku boju koja počinje na po jedno slovo iz vašeg imena i napravite jedan finačak kolaž od toga. Prešs. 

N - Navy Blue 



I - Indian Yellow


N - Neon Green 


A - Ash Grey


Jedva sam našla i boje na engleskom, a kamo li na srpskom, tako da je ispalo kako je ispalo. 
Inače, da li sam spomenula koliko obožavam da pravim ove kolaže? Sećate se mog posta o Character Boardovima? E i dalje sam navučena na to. Ovo je prilično slično, samo što su ovo više aeshtetic boardovi. Ali to je to. 

Znam da je ovo bio kratak post, ali mi se mnogo dopala ideja, tako da sam morala da ga uradim, a i kontam da ljudima treba predah od mojih kilometarskih postova, ako ih iko i čita. Pišite mi u komentarima kako ste, šta ima novo, da li vam se dopada ova ideja.. I tako dalje. 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Анониман6. март 2018. 01:53

    Odličan post, draga.
    Mnogo mi se sviđaju tvoji kolaži, stvarno ti dobro ide sa tim. :)
    Ja uvjek pročitam do kraja tvoje posove, zato što si jako zabavna, i super pišeš.
    Sve pohvale za post. :)

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost

    ОдговориИзбриши
  2. Ma we heart it postaje definicija aestethica.Videla sam ovaj čelendž,ali me je iskreno mrzelo da tražim slike.A,i da imam neko dugo ime,pa i da napišem zanimljiv post,ovako šta da radim sa 4 slova?😂 Super postt ❤❤

    Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ono, imamo isto ime pa sam ja radila sa 4 slova hahaha. Meni bas bilo zabavnoo 😂😂 Inace hvala tii ❤❤

      Избриши
  3. Auuu ukrade mi ideju za post 😂 Videla sam isto to na WHI- u juče, čini mi se (možda prekjuče) i htela sam da pišem, ali i sama znaš koliko mi je dugo ime, tako da je to skoro pa nemoguća misija i presedela bih celu noć tražeći boje (slike ćemo lagano 😂), ali svakako bih se žrtvovala. 😂 Uglavnom, fin post, slatke sličice i to tako. O da, još nešto, nisam znala da postoji indijsko žuta boja , ali me mnogo podseća na pesmu OMG Camile Cabello 😂

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahahahh izvini sto sam ti ukrala idejuu 😂😂 Za indijsku boju nisam ni ja znala, ali sam nasla na Vikipediji hahah

      Избриши
  4. Woow! Ovo je predobro, haha! Mogla bih i ja probati <3 Boje su preprepre *-*
    NOVI POST -> Peany

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман7. март 2018. 04:36

    Joooooj, imam preveliku želju da uradim ovaj tag, ali neću ga uraditi ovog puta, jer imam planirane druge postove. Ali zato ću možda uskoro raditi Character Board post. Tako da, mnogo mi se dopada ideja za post, a smatram da je WHI kao jedan veliki okean sa inspiracijom.

    Poslednji post na mom blogu je Filmovi koje sam pogledala u poslednje vreme #2 , a ako do sada nisi, postavi pitanja za Q&A: It's Q&A Time!

    ОдговориИзбриши
  6. Veoma zanimljiv post, a i originalan, nisam nigdje viđala ništa slično.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, draga! Jako interesantna ideja, i mogu da kažem da te sve ove boje na neki način, bar po mom mišljenju, a upoznala sam te dosta dobro za ovih par meseci koliko pratim tvoj blog. Inače, kao i uvek, pronašla si odlične slike, moram pohvaliti to. Pozdrav! ❤

    ОдговориИзбриши
  8. Možda jesi "posudila" ideju s WHI, ali nema veze jer si mene oduševila temom i jer nikad prije nisam vidjela nešto slično na nijednom blogu. Zato, stvarno mi se svidjela ideja i boje su diiiiiivne!

    Lajk za jedan drugačiji post u našoj maloj blogerskoj zajednici! :)))

    Poljupci iz Hrvatske!

    What's up, Ivy?
    Instagram

    ОдговориИзбриши
  9. divno, najviše mi je prijala ova žuta boja, ali pravo osveženje :) sviđa mi se! <3

    Novi post :) | Instagram

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu