Najbolje scene iz filmova i serija - fangirl time

Nemojte sada da se pravite da nikada niste skočili sa stolice kada ste gledali neku scenu i počeli da vrištite u sebi (ili naglas, ako ste seljanka kao ja). Ako niste, žao mi je. Mora da je tužan osećaj. 
Štajaznam, meni je zabavno da se uživim u serije i filmove. That's my thing. Kinda. 
Ne bih ja mnogo da dužim sa ovim uvodom, jer svi znamo već o čemu će da bude ovaj post, tako da hajde odmah da pređemo na poentu. 
Samo da smislim kojim ću redom da vam predstavim sve scene...
Sekund. 
...
Okej, got it. 

1. Now You See Me 2 - scena sa kartom 


Ako izuzmemo duboko razočarenje zato što se drugi deo filma 'Now You See me' ne zove 'Now You Don't', onda je ovo jedan od genijalnijih nastavaka u istoriji filmografije. 
Mene je ova scena kupila kod celog filma. Toliko je genijalno snimljena i urađena. Poenta je da četiri Jahača pokušavaju da ukradu čip (koliko se sećam), koji je sakriven u karti. 
I BUM. 

2. Pretty Little Liars - Hana i Kejleb, scena sa tušem


'PLL' ima punih sedam sezona, ali ni jedna scena ni u jednoj epizodi nije ni blizu toliko genijalna koliko je ova. To je prosto činjenica. 
Dakle, ovo je u vreme kada Hana krije Kejleba u kući. I šta se dešava kada Hanina majka uđe u kupatilo u kome se Kejleb tušira, a Hana se slučajno zadesila tu da uzme telefon. 
Duplo BUM. 

3. 2 Broke Girls - Luis


Ako obožavam humor iz neke serije, to su '2 Broke Girls' (i HIMYM, ali to je druga priča). Prosto likovi iz te serije vam se uvuku pod kožu. Kraj. Kao na primer, kada su dobili novog konobara (dušičku), pa sam ovu scenu puštala svaki dan na yt sledećih nedelju dana. 

4. Pirates Of The Caribbean: At The World's End - Venčanje Vila i Elizabet


Prošle su dve godine od kada sam prvi put gledala ovaj film. I tada i sada imam isti stav. Ovo venčanje je goals, i niko ne može da mi kaže drugačije. Ko još ne bi hteo da se venča na brodu, po oluji, dok se mačuje sa gomilom mrtvaka? Bitch, please. 

5. SKAM - Scena sa autom


Okej! Ja sam trash. Priznajem. Ali ova scena mi je jedna od omiljenih u celoj seriji. Sva ta muzika... slou moušn... Kris... Da. 

6. SKAM - Još jedna scena sa autom, ali ova je iz zadnje sezone


Hej, ako pričamo o 'Skamu' i autima, ne mogu a da ne ubacim i ovu legendarnu scenu na spisak! Don't judge me! Jer ovo je prosto ona klasična 'The boys are back' scena. I love those boys.

7. Teen Wolf - 'Scott, you're my brother' scena


Ma daaaajte. Niste mislili da ću da izostavim ovo. Ako iole pratite moje postove znate da je ova scena život. I Skot i Stajls su život. Za ovu scenu plačem svaki put. Ako ne fizički svaki put, onda makar psihički, jer je Stajls nešto što nam svima treba u životu. Bby (srce emoudži).

8. Shadowhunters - Prva scena prve epizode prve sezone


Alek u ovoj sceni je sve što mi treba u životu. Kraj diskusije. 
Ali ozbiljno, ova scena (PESMA) kupuje ljude kada počinju da gledaju seriju. Sve je toliko moćno i genijalno. 

9. Shadowhunters - Malec scena sa venčanja


Čak i kada nisam gledala Shadowhunters, ova scena mi je bila svuda po Instagramu. Nemam pojma kako, ali izgleda da je izazvala haos posle premijere ove epizode. Iskreno, nije da ne vidim zašto. Ova scena JESTE haos, hteli ljudi to da priznaju ili ne. Tako je romantična i divna iii sama činjenica da Alek zaustavlja svoje venčanje i ode da poljubi Magnusa... FANGIRL TRASH - ne osuđujte me. 

10. Teen Wolf - Stiles Stilinski


A što se ovog zadnjeg tiče. Da... Nema na čemu. 



Ovo je bilo tako zanimljivo za pisanje! Mnogo volim sve ove scene i za sve sam izvrištala, tako da, nadam se da vam se dopada moja selekcija. Pišite mi u komentarima da li sam izostavila neku koja je vama omiljena. Želim vam srećan prolećni i snežni dan (kakav je danas kod mene).

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Hahahhaha, a što se ja tek znam uživiti pa to je ludilo. Mene mama često grdi zbog toga, pa ponekada se i naljuti. Zna se desiti da žena dođe i ispriča se, a da ja nemam pojma ni da je bila. Još kasnije mi govori kako sam joj kimala glavom i govorila ono "aham" kada me pita da li je registrujem 🤣🤣🤣. A o padovima u filmu da i ne pričam. Koliko sam puta pala sa njima mislim da sam sve kosti polomila 😁😁😁😁

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko sam puta pala sa njima da mislim da sam sve kosti polomilaa 😂😂😂 Ahhahaha moja zivotnaa. Jasno mi je potpuno o cemu pricas 😂😂

      Избриши
  2. Odlican post :D Takodje se vrlo uzivim kada gledam filmove ili serije.. I slazem se da je u PPL ono najjaca scena... :D

    2 Nova posta
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Jaoo Pirati sa Kariba!Ta scena mi je omiljena u celom filmu,plakala sam kad sam je prvi put gledala.A one scene iz PLL-a ću se uvek sećati 😂.❤
    Just Bebe

    ОдговориИзбриши
  4. Jao baš si me oraspoložila! Ona gore scena iz PLL mi je najdraža iz cele serije!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  5. I reality love "Broke Girls" .

    Giulia
    http://bigiublog19.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  6. Jooj *o* meni lično omiljena scena je iz ''Teen Wolfa'' a i čitava epizoda hotel California, toliko je emotivna i predobra epizoda, kao i čitava serija. Što se tiče ''Shadowhunters'', mislim da sam ja jedina koja ne šipuje Magnusa i Aleka

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takodje mi je to jedna od omiljenih epizoda, kao i cela treca sezona uostalom. Predpostavljam da nisi jedina, i meni je trebalo malo da se naviknem, ali sada ih obozavam 😊❤

      Избриши
  7. Aaaa Shadowhunters... Prva scena je zakon, a Izzy je premoćna tamo! Kad sam rewatchala sam odmah skužila da je Alec gay jer je tvrdio da Izzyna perika nije plava, več platinasto plava. Iako je scena s vjenčanja bila moćna, ipak ih ne shipujem toliko koliko Clace i Rizzy <3

    Dobila sam vodene kozice za 13 rođendan : moonstears

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahah definitivno je prva scena najjaca. Ja sam Clace mnogo vise volela u prvoj sezoni nego u drugoj, iskreno. Pojma nemam zasto. Hvala na komentaru inace ❤❤

      Избриши
  8. Ako postoji osoba koja je čula za sve serije, a nije pogledala ni 1% njih - to sam ja. 😂 A pogledala sam onaj pvi isečak iza SKAM- a pre mesec dana (razmišljala sam da gledam seriju pa sam pogledala neke isečke, ali sam na kraju ipak odustala jer me je mrzelo (ima puno epizoda, jbg) 😂) i scena je stvarno preejaka 💖💖

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahhahahah jasnoo. Ali brzo se gleda jer su epizode po 15-20 minuta. Ja sam tipa trecu sez odgledala za jedan dan. Hvala na komentaruu ❤❤💓

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu