Squad goals - rly?

Pre neki dan sam skrolovala Instagramom (like we all do) i naišla na sliku koja me je definitivno naterala na razmišljanje. Koliko mojih postova kreće ovom rečenicom? Da, izgleda da su slike nešto što me definitivno inspiriše. 
Moving on. 


Ako nemate pojma šta je squad, proguglajte, 
Okej, dobro, neću da vas mučim. Squad je američki izraz za određenu grupicu ljudi koja se druži, izlazi, radi stvari zajedno, šta znam.. 

I sad bi na ovoj slici ove devojke trebale da budu wannabe svih tinejdžerki jer su se sve obukle isto u markirane trenerke, uzele svoje Louis Viutton torbe i natrtile se u kameru? Zato su goals? 

Da li su prijateljstva zasnovana na parama i zadovoljstvima nafuranih bogataša, ljudima cilj u životu? Zašto bi nešto tako fejk bilo bilo kome cilj? 


Veče kada sam naišla na onu sliku bilo je kada sam se tek vratila kući, rastavši se sa svojim squadom (minus jedna osoba, koja je taj dan izlazila sa dečkom, tako da joj je oprošteno). I ove devojke su me naterale da porazmislim kako ljudi u grupama stvarno provode vreme zajedno. 

Tog dana smo drugarice i ja trebale da izađemo u centar, ali jednu od nas nisu roditelji pustili, jer su pre toga imali užasnu svađu. Ali još uvek smo nas tri mogle da odemo. Međutim, svi za jednog, jedan za sve, zar ne? Umesto da se skockamo i pođemo u neki nabrijani kafić, desilo se sledeće.


Dogovorile smo se da nas tri odemo do kuće te četvrte i same ubedimo njene roditelje. Ona je moja komšika, tako da su te dve drugarice prvo došle do mene. Pozvale su me telefonom i rekle mi da izađem na terasu. Kada sam naivno to uradila, kao retardirane su me gađale grudvama, dok sam bila u pidžamama (Still love ya, though, no matter that you are bitches).

PS: Tada sam imala infekciju na oku, tako da sam izašla sa masnom kremom preko očiju, plus kapa, jakna i giganski džemper, jer sneg u martu.


Uspele smo na kraju da izvučemo četvrtu drugaricu iz kuće i umesto centra, kupile smo gomilu grickalica i otišle na stadion. Ili teren, ko to kako zove. To je jedno mesto u mom komšiluku, gde se održavaju utakmice. Većinu dana kada je lepo vreme provodimo na tribinama i u loži, ako je teren prazan. 
Tako da smo se u sred noći popele gore, a kada smo sve pojele lutale smo po naselju, posle čega smo se odvukle kod te drugarice kući i pustile random film. 


Gledale smo 'Don't breathe', koji je stvarno retardiran horor (nije strašan, mada smo i uprkos tome vrištale, jer je u filmu retardiran deda koji ne može da umre). Tada smo napravile gnezdo kokica i čipsa, jer je sve nekako poispadalo na krevet u mraku, dok smo gledale film. 

Poenta je da smo se stvarno zabavile. Tako da nisu potrebne markirane stvari, privatni avioni i insta-savršesnot da bi tvoj squad bio goals. Potrebna je samo grupa spontanih retarda.


To bi bilo sve što imam da napišem na ovu temu. Jednostavno ona slika me je iznervirala i morala sam da isprokomentarišem (znate taj osećaj?). Kako bilo, pišite mi u komentarima šta mislite o svemu ovome. Šta vi radite sa svojim squadom? Da li je i kod vas počelo proleće, jer kod mene KONAČNO jeste. Sunce, maj bejbe, I missed you so much,

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Aaa ou maj gad, ovo je stvrno goals 😍😍😍 Do skoro mi je najveći squad goal bio grupni rad na času... Da, to ti 100% je san svake tinejdžerke... Okej, ne preterujmo, stanje se popravlja, događaji se zaboravljaju, tako da mi je trenutni squad goal dobacvanje buđavom šargarepom na hemiji... Nego, da ne skrećem s teme, mene stvarno nerviraju te nafurane likuše što više imaju brendirane odeće nego pameti i njihovi squad- ovi, a ponajviše komentari ispod tih slika tipa "Squad goals" *bože, molim te da makar jednom ne napišem 'golas' umesto 'goals'!* Mislim, šta je jebeni goals u slici nekih napaljotki što se trte u Gučiju, Pradi i ostalom?
    Inače, moram da ti kažem nešto za šta garantujem da ne bi znala kad ti ja ne bih sad rekla... i kod mene je sunce (/Sunce, kako god)! 😂 Tj. bilo je dok nije pao mrak.

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahhaha hvala sto si mi rekla za sunceee 😂 Inace, znas da imamo isto misljenje ovom. Prada i Guci mogu da umru u sopstvenim govnima jer nikada nece da budu goals (isk ja uopste ne volim ovu rec, al ajde 😂). Hvala na komentaru ❤

      Избриши
  2. Great post :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/08/makarska-chorwacja.html

    ОдговориИзбриши
  3. Oduvek sam smatrala da je bitnije koliko se družiš i kakve uspomene stvaraš sa svojim društvom nego gde idete i kako se slikate. Postoje osobe sa kojima je i druženje na klupici u parku zabavno, i one sa kojima ni Njujork neće da ti bude zanimljiv. Lepa su ta putovanja, Gucci, Prada, sve to, ali nije lep pritisak koji takve slike stvaraju, da svi moramo biti isti i težiti da imamo društvo kao sa slike gore. Svako društvo i svaka uspomena je goals na svoj način. Ne postoji određene stavke po kojima ćeš biti "goals". Odličan post, i stvarno mi je drago što je neko progovorio na ovu temu. Ljubim te Ninocka, veliki pozdrav! :*

    http://jednostavnoana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tacno tako. Sa nekima mozes i na kraj sveta i da se smoris, a sa drugima popadas od smeha dok ides fo kontejnera da bacis djubre. Hvala na komentaruu ❤❤

      Избриши
  4. Ovu sliku sam zapravo videla na Instagramu,i pola sata sam se smejala jer nisam mogla da verujem kako su neki ljudi jadni.Što bi ti rekla,obučene u iste markirane trenerke,uzele svoje LV torbe,i natrtile se u kameru.Mislim stvarno mi ih je žao.Hvala Bogu da mi nismo toliko retardirani,i znamo šta je pravo prijateljstvo,i da materijalne stvari na to apsolutno ne utiču.Super post !❤

    Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bravo, to je upravo onaj stav kakav i ja imam. Drago mi je da makar na Bloggeru nema cinicnih osoba kojima su privatni avioni i Guci koferi smor i vise vole svoje prijatelje od toga. Hvala na komentaruu ❤❤

      Избриши
  5. Pre nego sto sam procitala do kraja, pocela sam da razmisljam o ovoj temi i dosla do istog zakljucka kao i ti! Nisu neophodne materijalne stvari za pravo uzivanje, vec ljudi i emocije! Materijalne stvari nisu nesto so nas duhovno ispunjuju! Mogu nas uciniti zadovoljnima ali ne i srecnima! Imas divan squad, koji moze biti svima squad goals, i budi srecna zbog toga, cuvaj ih! Divan post draga moja!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala ❤❤ Tacno to hocu da kazem. Mogu ljudi da imaju i cetiri kuce, ali dzabe kada nemaju sa kime da stvaraju uspomene u njima.

      Избриши
  6. Vau znači tvoj post mi je stvarno super jer onako svi stave slike kao ta i napišu goals, ali te cure ni po čemu nisu goals barem ne meni.. goals bi bilo kad se osobe zaista provedu najbolje, a ne objave to nigdje jer je to njihova uspomena koja im znači.. ali opet eto to je navodni goals današnjeg društva..

    ccuteggirls.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo. Po cemu bi one bile goals? Ne mogu da verujem da zaista postoje ljudi kojima su ovakve osobe/fotografije cilj.. Hvala na komentaru ❤

      Избриши
  7. Genijalan post! Kao prvo, blago tebi kakve drugarice imaš! Divno je vidjeti da još uvijek postoje djevojke koje nisu izvještačene i iskompleksirane, već znaju šta je normalno i koje su prave vrijednosti. Vi ste pravi primjer savršenog squada. Svaka vam čast. I svaka tebi čast što si pisala ovako o ovoj temi, uživala sam čitajući post i apsolutno se slažem sa svim što si napisala. Ja nemam svoj squad goals, nažalost, jer živim u mjestu gdje je toliko iskompleksiranih i zlih djevojakaa.. Ali nećemo sad o tome. Čuvaj prijatelje sa kojima se tako dobro zabavljaš. ♥♥♥


    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala na lepim recima ❤ Na kraju krajeva imati squad nije toliko ni vazno, sve dok imas makar jednog pravog prijatelja koji ce da bude uz tebe ma sta se desavalo.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu