Things that makes me happy .

1. Sunčani dani


Ovih dana baš i nemamo ovakvih. Dok pišem ovo napolju je provala oblaka. Predpostavljam da to utiče na to da mi sunce nedostaje još više. Sunčani dani me uvek čine srećnom, jer tada mogu da provodim vreme napolju. Letos sam živela napolju većinu vremena. Jednom sam spavala na terasi. Drugi put sam spavala na ljuljašci sa bff. Prosto volim toplo vreme. 


2. Kišni dani 


Okej, da. Kontradiktorno je prvoj stavki. Jasno. Ali iskreno, kada je vreme za kišu (a.k.a. jesen i jesen only) umem da uživam u njoj. Imate više o tome u OVOM postu.


3. Porodica i prijatelji 


Because, what's a life without them? 
Ali ozbiljno, nekako je sve zanimljivije kada ima sa kime da se podeli. 


4. Daleka mesta


Zavidim ljudima koji su svakog dana na drugom mestu. Zavidim svetskim putnicima. Onima koji su videli pustinje, jahali kamile, bili u kišnim šumama i imali žurku uz logorsku vatru na plaži. Ja ne mogu baš da se pohvalim takvim iskustvima, ali some day..


5. Dom


Koliko god želela da odem odavde i vidim svet, na kraju ipak želim da se vratim kući. Želim da vidim sve i upoznam nove ljude, ali uvek će moja roze kuća (da, imam roze kuću, ne onako drečavu doduše, već lepu nijansu) da mi bude draža od svakog hotela. Uvek će da mi nedostaje šuma u mom komšiluku i komšije koje testerišu u pola šest ujutru. 


6. Knjige


Oduvek sam volela knjige. Samo sam nekada čitala manje, nekada više. Sada, kada sam se opet vratila čitanju, shvatam koliko mi je to ustvari nedostajalo. 


7. Filmovi i serije


Ni jedna žurka, rejv, ma nikakav šit neće nikada moći da prevaziđe movie nights with friends. Ja sam osoba koja obožava da gleda filmove, ali nikada ne voli da ih gleda sama. Serije da, filmove ne. Zato sam poslednja dva leta provela svake noći, od tipa devet uveče do četiri ujutru, gledajući gomilu glupih filmova sa mojom kumom. Za ovu Novu godinu drugarice i ja jesmo igrale celu noć i zabavljale se i tako to, ali smo u pola četiri ujutru sve posedale na pod, na gomilu jastuka i gledale Romea i Juliju (poy za onog savršenog Romea, koje je, kako smo ustanovile, u nekim kadrovima ružan u nekima perf.). 


8. Priče


Priče su razlog zašto volim knjige, filmove i serije. Jer volim tuđe priče. Zato pišem. Priče me zabavljaju. Teraju na razmišljanje. One su jedna od mojih najomiljenijih stvari na svetu. 

9. Muzika


Preciznije, slušanje muzike. Niti umem da pevam, a Boga mi ni da sviram (umem da lupkam noktima po stolu, jer mi je zabavno kada pustim nokte da porastu, ali to je otprilike to). Ali zato me slušanje muzike uvek oraspoloži. Volim pesme i ritmove. Volim tekstove. Njih pogotovo. Ima toliko pesama koje me podsećaju na razne stvari (svi ih imamo, zar ne?). Prosto, thumbs up za muziku. 


Ako hoćete, ostavite mi u komentarima šta vas čini srećnima. Ako ste loše raspoloženi, možda će to da učini da se osećate bolje, nikad se ne zna. 

Takođe, ako želite da uradim post na neku specijalnu temu, napištite mi. U poslednje vreme nešto nemam ideja.

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. E znaci skroz te razumem u vezi vremena. Ja najviše volim leto (raspust), ali sta znam, zimi volim zimu, u prolece - prolece itd. S tim da u prolece mrzim jesen, a u jesen - prolece. Pogotovo ovu kisu tokom proleca. Volim u prolece neku temp. od oko 25 stepeni, leti toplo vreme 24/7, zimi sneg, u jesen kisu. A ne bre da usred decembra ogreje sunce a evo vec pre kraj marta sneg. Ili k'o prosle godine 20. aprila da pada. Da, to sam ti ja 😂 Sto se ostalih stvari tice, ponajvise me usrecuje muzika (bez muzike ne zivim) i filmovi sa prijateljima. I uvek sam pre za filmove nego neki rejv i te stvari. Ofc, super post kao i uvek ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ranije zimi volela leto, a leti zimu, ali sad se nesto promenilo u mojoj glavi pa leti volim leto a i zimi zimu (jej¿😂 ). Slazem se za ostalo sto si rekla ❤ Hvala na komentaruu ❤❤😊

      Избриши
  2. Slažem se u potpunosti sa tobom, samo moram naglasiti da kišne dane volim isključivo kada odmaram i kada ne idem u školu. Za sunčane dane i muziku živim bukvalno, to je možda dve stvari koje me najviše pokreću. Porodica i prijatelji se naravno podrazumevaju. Divan i jako inspirativan post, što je kod tebe uvek slučaj. ♥ ♥ ♥


    Things that all bloggers do :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvalaa ❤ Ja da li volim kisne dane zavisi od godisnjeg doba, inace ovako volim i da sam napolje po kisi, ne smeta mi 😂. Sad mi samo nedostaje sunce, jer prolece krece sutra a NAPOLJU JE SNEG 💩

      Избриши
  3. I kod mene je trenutno provala oblaka,tako da sanjam o toplom vremenu.Ma ja od decembra sanjam o letu,ali to je druga stvar.Takođe,bez muzike,odnosno slušalica ne mogu dan da preguram.Ne daj Bože da mi se pokvare slušalice!Sve u svemu,super post!❤😘

    Novi post na mom blogu:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao meni su jednom crkle slusalice bas pre nego da krenem u Beograd, mislila sam da cu da se ubijem 💩💩 Tako da te razumem definitivno hahah. Hvala na komentaruu ❤❤

      Избриши
  4. I mene iste stvari raduju, posebno gledanje filmova i serija, koje sam nažalost mnogo zapostavila ove godine zbog škole i mnogih drugih stvari :/ valjda ću to sve na raspustu nadoknaditi.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam od pocetka godine to neverovatno zapostavila. Filmove sam ranije gledala po pet na noc, a sada sam jedva toliko od pocetka godine 😣 Inace hvala ti mnogo na komentaru ❤❤

      Избриши
  5. Анониман20. март 2018. 02:21

    Odličan post, draga. :)

    Mnogo mi se sviđaju tvoji postovi u kojima nam pišeš o tome šta ti voliš, šta ti se desilo, nekako sve to umješ da fino prepričaš i dočaraš, i ja bukvalno sve i jednu riječ pročitam i uživam o njoj. Stvarno si jaako zabavna i ne gnjaviš sa svojim postovima, nego ih uvjek nekako ukrasiš i učiniš super zabavnim.
    I da, moram da pohvalim tvoje slike, super su :D

    Kao i uvjek uživala sam u čitanju. Sve pohvale z post.

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tvoji komentari mi posebno znace jer su uvek puni reci podrske ❤ Mnogo ti hvala, od srca ❤❤

      Избриши
  6. Ne mogu da opišem koliko rilejtujem na ovaj post. Bukvalno sve što si navela, tako je i kod mene. Stvari sa ove liste mogu jako da me oraspolože. Sunčani dani su sve, i jedva čekam da dođu, a opet i jesenji kišni dani mogu biti onako cozy i Tumblr. Porodica i prijatelji su mi takođe MNOGO važni. Putovanja obožavam, iako se nikad (tj. još uvek) nisam pomerila sa Balkanskog poluostrva, meni je ekstra i do Beograda kad odem, samo da se sklonim malo. Knjige, priče, muzika, filmovi i serije se ne moraju ni komentarisati- smatram da one gotovo svaku osobu mogu oraspoložiti i opustiti. PREDOBAR post, draga. Veliki pozdrav ❤️❤️


    http://jednostavnoana.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Heh, baš se primijeti da ovo vrijeme loše utiče na tebe. Ponestalo je one tvoje veselosti u tekstu. No, i bez toga napisala si odličan i potpuno realan post. I sama bih voljela da obiđem svijet i da sam svako jutro na drugom mjestu, ali da noć provedem u svom krevetu ^_^

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Primecuje se, a? Nekako me je bas ubedacilo iskrena da budem. Uskoro se vracam u normalu, obecavam hahah. Razumem potpuno sta hoces da kazes. Mnogoo ti hvala na komentaru ❤

      Избриши
  8. Predivan post draga! Jako mi se dopao tvoj blog, toliko da nisam mogla da izdrzim, a ne zapratim te! :)

    Poseti moj blog i ukoliko ti se dopada zaprati i ti mene :)❤
    Ovo je moj novi post https://pandawayofficial.blogspot.rs/2018/03/zaful-review-familly-package.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu