3 ideje za fotografije kakve morate da rekreirate

Otkad sam bila small bean volela sam da se slikam. Ne želite da vidite kako je to izgledalo. Jednostavno ne želite. Ali poenta je  da mi je to ceo život bilo zabavno. Makar i ispadala ružno i kao da imam sedam kila više, koga briga. Svo to sređivanje i traženje zanimljivh mesta za slikanje.. sve to mi je stvarno zanimljivo. 
ALI.
Da, ima ga uvek. 
Ali, ponekad svi izgubimo inspiraciju. I to je činjenica. Hoćemo da se slikamo i spremni smo, ali jednostavno ne ide. Nemamo ideju kako. 

E zato sam tu ja i moji neborjani sati koje sam provela na instagramu u potrazi za zanimljivim fotografijama koje bih mogla da rekreiram. Tako da sam ih sada svrstala u tri kategorije, koje su mi se najviše dopale. 

1. Fotografije na suncu


Ovakve fotografije ste sto posto viđali negde. Ja ih obožavam. Tako su tople i nekako hepi. Mnogo mi se dopada kako lepše sve izgleda na suncu. Sudeći da je lepo vreme konačno ovde, ovo je totalno izvodljivo. A možete samo da zamislite kako je meni bilo kada sam nailazila na ovakve fotografije dok je napolju vejao sneg. Ludilo. 

2. Fotografije očiju


Zvuči čudno, ali ne biste verovali koliko je ovo ustvari popularno. I iskreno, vidim zašto. Izgleda mnogo kul. Pogotovo ako se iskombinuje sa prvom stavkom. Ovakve slike će vam najbolje ići ako znate da pravite dobar eye mejkap i ako su vam lepo počupane obrve (ne pitajte zašto naglašavam ovo).

3. Fotografije sa žičanom ogradom


Ahh. Moja omiljena stavka. Slike sa ovakvom ogradom su tako badass i genijalne. Samo treba da nađete dobru ogradu i na konju ste. Uz neki zalazak sunca u pozadini ili tako nešto tumblr možete da napravite stvarno dobru fotografiju. 


Ovo su samo tri ideje, ali ako želite još, pišite mi u komentarima. Nadam se da sam vas makar malo inspirisala. Ako odlučite da stvarno rekreirate nešto odavde, pošaljite mi kako je ispalo na instagram (@_ninoocka_). Volela bih to da vidim. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Auuu,ja predlažem da ovakve postove pišeš svakog meseca,znaš,da bi pomogla nama koji vec mesecima pravimo neki ,,feed".Prva ideja mi izgleda zanimljivo,drugu sam isprobala ranije,ali to nije dobro ispalo,at all,a ova treća mi izgleda najbolje,i rado bih je probala,ali postoji mala začkoljica.Gde da nađem žičanu ogradu?!😂 Hvala na pomoći,svakako.❤

    Novi post je na mom blogu:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
  2. Ajmee... već toliko dugo radim eye fotku, ali nikako da dobro uslikam, uvijek ili imam loše počupane obrve ili loš makeup. Također sada kad je toplije vrijeme planiram raditi što više fotka na suncu, mislim da mogu odlično ukrasiti feed ;) Oh, da bar i dalje pišeš ovakve postove!!!
    Novi post -> Peany

    ОдговориИзбриши
  3. Okej, ti meni čitaš misli, ili...? Bukvalno sam za prekosutra zakazala post "Ideje za tumblr selfije u spring vajbu" 😂 Nego... Fotografije na suncu sam danas probala. Nije baš na suncu, pored terase, je, ali kako imam ogradu na terasi, sunce pravi senku koja pada tačno na mene, i slika je ispala nerealno dobro, ali mi je zid u toj sobi u boji kajsije, a feed mi je beo, pa sam izbeljivala pozadinu, ali je ispalo loše jer mi kosa leti na sve strane, pa sam deset puta ispravljala da ne izgleda izveštačeno i slika je skroz izgubila kvalitet, tako da ništa od objavljivanja. Makar je bela. Što se oka tiče, obožavam te slike, i skontala sam da bolje ispadaju sa blicem (na mom telefonu, za ostale ne tvrdim) i skopala si malo oči, ali nema veze, super su. I ono sa žicom je prekul, samo je fora da nažeš neku adekvatnu žicu sa dobrom pozadinom, a ne fazon komšijina ograda. I to sam probala na Zlatiboru, i objavila sam tu sliku. Nije san snova, ali je okej.
    I da, za kraj, mnogo dobar post i ako budeš imala inspiracije, definitivno piši još ❤️❤️❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahahha jaoo citala sam tvoj post malopre. Hvala ti mnogo na komentaru <3

      Избриши
  4. Mislim da je ovo odličan post za sve nas koji volimo da iamo dobre fotografije i feed općenito. Meni se toliko sviđaju fotografije sa suncem, kao sjenom, ili kako da to već opišem. Uglavnom mnogo mi se dopada post, voljela bih da napraviš i drugi dio

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  5. Nekoliko puta sam pokušala da napravim dobru sliku oka, ali sve su bile užasne, jer sam ja totalno fail kada je u pitanju makeup oka, a obrve još uvek ne čupam, tako daa.. Možeš zamisliti kako je loše ispalo. Inače, jako dobar post, mnogo mi se dopada.

    ОдговориИзбриши
  6. I ja sam takođe osoba koja obožava da se slika i rekreira fotografije, tako da mi je ovaj post odlično došao, pogotovo sada kada je lepše osvetljenje napolju i samim tim slike ispadaju lepše. Iako sumnjam da će ispasti ovako Tumblr i lepe, definitivno ću probati da rekreiram neku. Super post, pozdrav draga 💞❤


    https://jednostavnoana.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Nemaš pojma koliko si mi pomogla sa ovim postom! Otkako sam dobila aparat, toliko želim da se slikam i da druge slikam, ali prosto nemam inspiracije niti znam na kojoj lokaciji bih mogla da se slikam. Definitivno ću iskoristiti nešto od ovoga! Odličan post! ♥
    https://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu