Helou Evrovizijo 2018. - dobrodošla, srećo (collab)

Opa, ovo je prvi dupli collab na mom blogu. S tim da sam oko 50% ustvari sigurna da je 'dupli collab' uopšte validan izraz. Dopustite da vam pojasnim malo. Ovo je zajednički post sa još dve osobe, a ne samo jednom, kakve sam inače radila. E tako. Jasno sad? Jeste. 
Dakle, ovog puta sam sarađivala sa Anama (jedva sam čekala ovo da napišem, iskrena da budem), koje su obe među moijm omiljenim blogerkama. I naravno, kontam da svi znate na koje osobe mislim, ali radi formalnosti: 
  1. Anastasija sa bloga -The Girl Named Ana
  2. I Ana sa bloga - Jednostavno Ana
A to što se osećam kao izrod u ovom collabu (Nina, drago mi je), to je već neka druga tema. 
Naravno, znate koliko ih obe obožavam i koliko su im blogovi genijalni, tako da ne moram da vam kažem da ih zapratite, jer to već naravno radite. 


E sad, Ani je pre neki dan palo na pamet da, pošto sve volimo da komentarišemo muziku, uradimo specijalan post na temu ovogodišnje Evrovizije, gde je svaka izabrala po pet zemalja, čije će pesme da komentariše. 
E dobro, kad smo ušli u tematiku posta, možemo da krenemo sa glavnim delom. 


Španija 

Amaia y Alfred - Tu Canción




Kada smo se dogovarale oko collaba, jedina stvar koju sam odmah znala je da hoću Španiju. Jer, kao što ste vrlo verovatno provalili, ako ste ikada videli bilo koju moju plejlistu, obožavam špansku muziku (i jezik i mentalitet i kulturu generalno). Tako da sam se stvarno nadala da će ova pesma da mi se dopadne. 
Ali...
Ljudi ovo je čist smor. Toliko dosasdna pesma, da ja skoro dosadniju nisam čula. Pored toliko genijalnih pesama, ljudi izaberu propali rimejk prababine uspavanke. Pa, mislim stvarno... 
FEJL.

Portugal 

Cláudia Pascoal - O Jardim



Lii likuša ima roze kosu. Divno. 
Okej.. pesma traje već skoro minut i i dalje je jedina stvar koja mi se sviđa ustvari njena kosa. 
...
Ima li ovo čudo refren? Ne. Ne, nema refren...
Okej... 
I idemo dalje. Ne bih ja više da komentarišem...
Update: Moja bff kaže da je jedino za šta je dobra ova pesma, to da se ponavljaju reči koje peva ova snajkica (zanimljivo je, probajte)


Švedska

Benjamin Ingrosso - Dance You Off




JES. Konačno dobra pesma! Pa to, sine! 
Nije sad da bih je pevala na sav glas, dok trčim gola po gradskom trgu, ali ono, super je. U poređenju sa prošle dve... Okej, imajući njih u vidu mislim da su zvuci koje pravi centrifuga melodičniji. 
Sve u svemu, bravo Švedska, zarazno, sviđa mi se. Thumbs up. 


Ujedinjeno Kraljevstvo

SuRie - Storm



Taman posla da ne iskomentarišem UK. 
Uh.. majko mila, pa i ova je dosadna. Čak je nisam ni čula do kraja, koliko me je smorila. Ušla sam da vidim Češku (koja je razbila, moliću lepo, ono je prezarazno). 
Mislim, nije loša, ali iskreno,.. Pa brate, dosadna mi je, šta da kažem. Postaću metalac posle ovoga. 

Moldavija

DoReDos - My Lucky Day - Moldova




TO SREĆO. 
Tek traje desetak sekundi, ali čula sam trube, tako da dosadno nije definitivno. 
Bravo, ova je genijalna! Najbolja do sad (i jedna od dve dobre..). Toliko je pesma za veseljake (moj papagaj je upravo propevao).. divno. Pa brate, sa ovim se ide na Evroviziju (i u kafanu u tri ujutru), a ne sa trista jednim načinom da se otpeva tugomoljka. 

Potpuno nebitna informacija: A ovaj čikica iz spota me podseća na onog plavog, žgoljavog iz Kim Opasnić, for some reason. 


Šta se mene tiče, Evrovizija propade ove godine. Eh.. Mada, setimo se samo naše Beovizije, gde sam ja izvrištala koliko sam se smejala, za 60% onih pesama. Pa, preostaje nam da čekamo i vidimo. Iskreno se nadam da su se samo meni pale najdosadnije tri pesme na takmičenju i da su ostale bomba. 

Inače, ljudi, da li pratite Evroviziju? Imate li već svoje favorite? Meni su ove trubice gore super. O i Češka. Nisam sigurna koja beše Ana komentariše nju, ali sigurno nećete ostati bez detaljnog mišljenja. 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Inace ne pratim evroviziju hahah, ali sada sam poslusala ove pjesme i najvise mi se svidjela pjesma Spanije, kao i spot. Lijepa tema za post :) <3

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je Spanija malo dosadna, iskreno, ali ima par koje su mi super ove godine. Sve u svemu, jedva cekam Evroviziju 😂 Hvala na komentaruu ❤❤

      Избриши
  2. 'Pa brate, sa ovim se ide na Evroviziju (i u kafanu u tri ujutru), a ne sa trista jednim načinom da se otpeva tugomoljka.' E to! Meni se nije pala ni jedna kasvetna pesma u tom smislu. Mislim, lepo je sve to otpevano, ali ja stvarno to ne planiram da slušam... Tako da očigledno nisu samo tri najdosadnije pesme, nego još 5 mojih
    A što se ostalih pesama tiče, poslušala sam neke, mada su sve većinom žalopojke... Sviđa mi se Grčka 2005. i Ukrajina 2004. A ove godine, sviđaju mi se Češka i Izrael (nisam sve čula, možda ima još nešto što valja)
    Btw, super si odradila svoj deo ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedne godine je meni Evrovizija bila genijalna. Mislim da to bese pretprosla ili tako nesto, gde su bile stvarno neke zarazne pesme. Ali proslogodisnja je bila smor 💩 Nadam se da ce da bude zanimljivije ove godine, i da su sr samo nama pale mukice od pesama 😂

      Избриши
  3. Svake godine gledam Evroviziju, ali ove godine verujem da će Češka pobediti, jer ona ima jednu od najboljih pesama, a možda i najbolju. Ne znam šta se dešava, ali ove godine neke države koje skoro uvek imaju najbolje pesme, su odabrale pesme koje su potpuna katastrofa.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno se slazem!! Ceska je jedna od retkih dobrih. Nadam se da ce da budu jos neke zabavne.. smorile me zalopojke vise 😂

      Избриши
  4. Odličan post, draga! Bukvalno smo imale istu reakciju za Španiju, očekivala sam nešto u najmanju ruku poput Saše Kovačevića a oni poslaše ovo, što em nije zanimljivo em nema veze sa Španijom. Delim mišljenje i za Portugal. Provalila sam da UK, iako imaju svetski dobre i poznate izvođače, uvek pošalju neku krajnje glupu pesmu na Eurosong, ali uvek imaju direktan plasman u finale, tako da boli njih uvo. Šveđani uvek imaju predobre pesme, setimo se samo "Euphoria", "Heroes" i "I can't go on" koje se zapravo čuju nekad nakon Evrovizije (čak se više vrte i od pobedničke pesme), a takav je slučaj i ove godine. Spot je takođe super. A Moldavija me svake godine sve više i više oduševljava, jako zarazne i egzotične pesme.
    Hvala puno što si prihvatila da radiš collab sa nama, ovo je bilo predivno. Nadam se da ćemo još više sarađivati u budućnosti ❤❤❤


    https://jednostavnoana.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, mislim da je sve razocarala Spanija ove godine. Takodje podrzavam i sve ostalo sto si rekla. Hvala tebi sto si predlozila collab, moracemo uskoro da ponovimo ovo ❤❤😍

      Избриши
  5. Jako mi se dopada tema posta! Za Španiju sam i ja očekivala nešto mrvicu posebnije, ali eto, čini se da smo svi razočarani. Češka mi je favorit ove godine, a ovo što smo mi poslali isto neću ni da komentiram jer mi je sve nešto monotono i bezveze. Slažemo se kod svake pjesme :)

    Novo: xshoppingholicx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo tako. Pa videcemo kako ce ispasti sve na kraju. Hvala na komentaru ❤❤

      Избриши
  6. Nisam neki ljubitelj evrovizije,jer su vecina pjesma koje se tamo pojavljuju previse dosadne,za moj ukus,mada ima i onih koje su ok ili cak odlicne.Tema posta mi se dopada,jer je originalna.Super post.<3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pretpostavljam da si vecinom upravu, ali mislm da se svake godine provuce neka zanimljiva 😊😊❤

      Избриши
  7. Ova pesma sto je Spanija izvodi mi je par dana stajala na pocetnoj na jutjubu. Po komentarima su svi bili kao odusvljeni u fazonu vauu, a ja se smorila na 5 sekundi od pocetka. Umeju oni mnogo bolje. Ni ostale nisu bile preterano zanimljive, jedino Moldavija genijalna, nikad ranije nisam videla nista u tom fazonu na Evroviziji. Kao i vecini favorit mi je Ceska:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imamo iste favorite 😊😊 A za Spaniju.. majko mila, razocarenje godine

      Избриши
    2. Kao mala sam zajedno sa sestrom ostajala kasno da bih videla ko će pobediti,što znači da sam pratila Evroviziju,i bila upućena u pesme zemalja.Sada je iskreno,i ne pratim,jer su mi pesme jedne godine bile tako smor,da sam zaključila da je Evrovizija propala.Možda se i varam,ne znam.Definitvno ću gledati ove godine,pa možda promenim mišljenje.Super post!❤❤

      Novi post na mom blogu:Just Bebe

      Избриши
    3. Mislim da svake godine moze da se probere neka pesma, ali slazem se da je vecina dosadna. Pa, nadam se da ce ove godine biti zanimljivije 😊 Hvala na komentaru ❤

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu