Point of view - brand new photos bby

Jedna potpuno random činjenica. Upravo je pola deset uveče, a ja se na sav glas derem Hey Violet - Break My Heart  i samo je pitanje trenutka kada će mi neko ući u sobu i gađaće me viljuškom u glavu. Da, toliko lepo pevam, deco moja. 

Elem, za današnji post imam jedan od onih kakve jaaaako volim. Pojma nemam zašto. Ali volim da se bavim fotografisanjem, tako da ćete to, hteli, ne hteli, morati da gledate na mom blogu još neko vreme. Sada je krenulo moje voljeno proleće (kada to kažem, uvek se setim jednog lika iz Zvončice, kom je proleće takođe omiljeno godišnje doba), tako da sam dobila neku posebnu inspiraciju. 


Primetićete do kraja posta da će biti mnogo fotografija neba i sunca, jer sam prosto opčinjena činjenicom da više nema onih tmurnih oblaka. Koji će da se pojave sutra ponovo, jer najavljuju kišu, ali dobro, nema veze sad. 


Ove dve slike su slikane u školi, kada smo tri dana radili projekat za neko takmičenje, pa smo dve drugarice, jedan tip iz treće godine i ja pravili prezentaciju u biblioteci, umesto da idemo na časove. Neću da lažem, to su bila baš zanimljiva tri dana. 


Ovo je sam fotografisala kada sam bila u selu. Tamo sam bila čitava dva dana, od kojih je jedan i po padala kiša. Ali za vreme ta dva sata, kada je bilo lepo vreme, drugarica i ja smo se fino islikale na svim mestima koje smo pronašle da su dobra za slikanje (a.k.a. sva mesta u mom selu, iz nekog razloga).


A ovde imamo Bucka i moju nogu. Bucko je porodično kuče u selu, koje je nešto najfinije i najveća dušička koja postoji. Fight me.
Inače pozdrav za moje omiljene, raspale starke, koje su lepo upale sa leve strane. 


Hajde da nastavimo sa životinjama. Why not? 
Upoznajte našeg papagaja. Nisam njegov najveći fan, iako je on... ona, šta god... očajnički trudi da mi se dopadne. Ili sam ja makar ubeđena u to. Ali tako mi s stalno visi na glavi, u tanjiru, na nogama kad sedim... smarač. 
Dobro... nije smarač. 
Toliki. 


Još jedna slika iz moje škole. Ah.. prednosti kada ste na četvrtom spratu većinu dana. Malo je mutnjikava, jer je slikana kroz prozor, čisto ako se neko pita. 


Ovo sam slikala kada smo se drugarica i ja vraćale iz škole. Ovakvu fotografiju želim da napravim već dugo, dok su bili oni kišni dani, jer mi je mnogo kul kada se od reflekcije svetlosti na putu napravi ovakva duga. Tako da sam zaustavila pola saobraćaja, sine moj, da bih ja lepo dobila svoju sliku. I kažite, zar ne izgleda stvarno moćno?


Ovo su tehnički slikale moje drugarice, ali ispalo je toliko kul, tako da sam morala da ubacim. Te noći smo bile na krovu neke zgrade u centru, tako da je cela atmosfera na fotografiji ispala stvarno moćno. 


Ova je poslednja, majke mi! 
Još jedna slika neba za kraj. Da li ste provalili da nekada napišem slika, a nekada fotografija? Iako znam da je pravilno da se kaže fotografija, sviđa mi se ovako da menjam. 
O, inače, ovo je slikano iz mog dvorišta, čisto ako se neko pita. I bio je jedan od prvih prolećnih dana. 

Da li sam vas smorila sa nebom u ovom postu? Nema mi pomoći, okej? Tako je lepo vreme uticalo na mene. Nateralo me je da idem naokolo sa telefonom i škljocam. Ovo nije ni polovina onoga što sam ja ustvari fotografisala ovih dana. U svakom slučaju, kako vam se čini? 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Ove slike su tako tumblr,girl.Ja takođe obožavam da slikam,iako moje slike nisu profi kao tvoje,ali ne znam,srećna sam kad to radim.Ja imam ovakav post još iz marta,ili februara,nije bitno,i nikada ga nisam objavila jer...ne znam,možda ga sad objavim,ko zna.Sjaajan post!❤

    Moj blog:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moje slike profi? Hahahaha jao pa hvala, iako pojma nemam sta radim 😂😂 Definitivno ga objavi ❤❤

      Избриши
  2. Slike su predobre i jako mocne.Volim da fotografisem i bas zbog toga mi se ovaj post izuzetno dopao.Takodje mi se svidja tema posta,jer je nisam cesto vidjala.💖

    http://sweet-dreams-14.blogspot.com/



    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova treca slika je slicna jednoj mojoj, isto zalazak sunca na selu. I ostale slike su prelepe. Takodje volim da fotografisem. Definitivno nas nisi smorila, samo nastavi da slikas sta ti padne napamet i podeli bar delic toga sa nama!❤

      Избриши
    2. Hahahah hocuu ❤ Hvala na komentaruu ❤❤

      Избриши
  4. Aaa kako kuul 😍 Ne znam da li sam pre rekla, ali ja mnooogo volim da slikam neke tako lepe slike i verovatno zato prosto obožavam ovu rubriku. Inače, omiljene su mi ona sa papagajem (kolko je ono stvorenjce meni slatko, dušička mala 😍), i ona dugica od benzina na putu, a i ona noću... ček ne mogu da se odlučim 😂 Btw, kako ste uspele da izađete na krov? Mislim, valjda je zaključan? Imam iskustva sa krovovima zagrada i uvek su me dočekivali zaključani pa sam morala da cimam nekog dedicu što živi pored izlaza na krov da mi otvara, jer mi navodno trebaju slike za neki projekat, bla, bla, bla (čovek ladno poverovao) 😂


    Novi postovi: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahahha jaoo ne znam na koji deo komentara prvo da odgovorim 😂😂. Prvo za papagaja, i dalje nismo bas i ljubavi, ali dobro, navikavamo se jedno na drugo 😂. A krov ove zgrade nije zakljucan, jer je.. ugh ne znam kako da ti objasnim. U pitanju je kao neko gradiliste. Javi se na insta ako hoces instrukcije kako da dodjes do gore hahah 😂😂 Mnogooo ti hvala na komentaru ❤❤

      Избриши
  5. Slike su predivne! Nisi jedina koja hoda s mobitelom okolo i slika skoro sve!! :P

    Visit me at:
    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post :) Uvek me nasmejes svojim komentarima sta god da je u pitanju.Samo nastavi sa super postovima :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. TO BREE "BREAK MY HEART" 😍😂, HAHHAHA MOJ ČOVEK😂. Fotografije su prelepe, ova druga mi se posebno sviđa. I ja obožavam da fotografišem, a pogotovo nebo, mada, iskrena da budem, retko ih objavljujem😂. Super post draga❤

    https://jednostavnoana.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan post i drago mi je što svoju ljubav dijeliš s nama i ja mnogo volim fotografisati :D Uglavnom, najviše mi se dopada ova fotografija sdugom na cesti i ja već dugo vremena pokušavam da to fotkam, ali mi se nikako ne da xd

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je uvek bilo glupo da stanem na sred ulice i slikam dugu na putu, al' sad mislim se,sta me pa briga 😂 And the rest is history.
      Hvala na komentruuu ❤❤

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu