"Prostor između" - Moja Wattpad priča

Priču možete pročitati OVDE. Da odmah završimo sa tim, jer znam da ću da zaboravim da vam ostavim link, ako to ostavim za kraj teksta.

U životu nisam bila ovoliko nervozna (a Jelena mi je predavala fiziku (ispričaću vam jednom zašto je biti nervozan na njenim časovima sveopšta pojava)). Ne mogu da verujem da je onoliko ljudi dobro odreagovalo na post u kome sam pisala o tome kako želim da objavim svoju prvu priču na Wattpadu. 
Vau
Stvarno se nadam da će vam se onda priča i dopasti, jer danas, na petak 13. (zvuci fanfara i bubnjeva iz 'Šreka' u pozadini) sam je konačno objavila
Pa.. prvo poglavlje za sad. 

Čoveče, imam toliko toga da vam napišem. Uvek kada pišem postove, osećam se kao da se spremam da pričam sa društvom, a ne zapravo kucam neki tekst. Pojma nemam zašto. 

Ovo je dakle COVER za priču: 


Priznajte da se niste mnogo iznenadili kada ste videli tirkiznu kosu... Znam vas u dušu. A ako se stvarno niste iznenadili, znate i vi mene.

RADNJA

-Šta ustvari toliko mrziš kod njih? -pitao je, pogledavši me pognute glave.
Sporo trepćem i gledam u stranu. -To što misle da mogu da nas poprave. -podigla sam ruke, dok sam hodala unazad. -Nama ne treba popravljanje! To što smo drugačiji ne znači da smo pokvareni!
--------------------------------------------------------------------
"Ovo je priča o devojci koja živi po svojim pravilima.
Ona je buntovnik i njen cilj je da živi život najbolje što ume.
Ali da li je ona oduvek takva?
Kako je njen život izgledao pre godinu dana?
Istina je da ne zna ni ona.

A sada joj se čini da svi ljudi kojima je okružena nešto prećutkuju."
Hej, bolje od ovog nisam mogla da sastavim.
Nisam preterano dobra u skraćivanju onoga o čemu se radi u knjigama. Tako da sam sinopis 'Prostora između' svela na... to.
Priča je generalno drama. I, Bogu hvala, nije jedna od onih 'nesigurna devojka i loš dečko', kakve ne mogu očima da gledam.
Ova priča je posvećena svim mojim weirdosima, koji se s vremena na vreme osećaju drugačije. To je okej. I ja se osećam tako. Ljudi ne treba da se plaše da budu drugačiji, već da budu isti kao svi ostali.
Želim da vam ovom pričom pokažem da šta god da vam se dešava u životu, niste sami. Naša blogerska zajednica je mesto gde ste uvek dobrodošli, kada se osećate kao da ste sami na svetu. Ako nemate sa kime da pričate, ja sam uvek tu.
Pisala sam je od 23. jula 2017. do 6. aprila 2018. , a sve vreme dok sam pisala pravila sam plejlisu sa pesmama koje su me inspirisale. Volim da kažem da su pesme ustvari napisale ovu knjigu, jer to zaista i jeste tako. One su bile jedina stvar uz koju sam mogla da se skoncentrišem.
Ako želite, plejlistu možete da poslušate OVDE.
Što se tehničkih stvari tiče, priča će imati sve ukupno 43 dela, koja ću (nadajmo se) objavljivati jednom nedeljno.
Tako da eto. Toliko sam uzbuđena oko činjenice da vam konačno predstavljam svoju knjigu. Stvarno se nadam da ćete joj dati šansu i da će vam se dopasti. Volela bih da pročitam vaše komentare, koliko ovde, toliko i na Wattpadu, i da čujem šta mislite o prvom poglavlju. Mnogo bi mi značilo svačije mišljenje. Ukoliko imate bilo kakva pitanja o knjizi, slobodno pitajte, kao i uvek.
Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Aaaa ovo je preeeedobro! Ponosna sam na tebe ❤❤❤ A naslovnica je nerealno dobra. 😍 Počela sam da čitam i bukmarkovala sajt, čisto da prvo vidim post ❤ Inače, ova rečenica na početku "Jedino se mi čujemo u komšiluku" (tako nekako) toliko opisuje meneee 😂 Dok sam bila mala, to mi je bilo ko "dobar dan". 👽

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahahah jaoooo hvalaaaa ❤❤❤❤
      Nadam se da ce ti se dopasti ❤❤❤😊😊😊

      Избриши
  2. Okej, presrećna sam, preponosna, vrištim! Briga me i za probni prijemni i za sve, odmah idem da čitam! Coverom sam oduševljena, predobar je i primamljiv, a bezbroj puta sam rekla da obožavam način na koji pišeš, pre svega jer je jako originalan i verujem da će mi se i ovo dopasti. Javljam utiske definitivno 💜💜💜
    P.S. Obavezno da nam ispričaš nešto o toj fizičarki, imam i ja jednu sličnu😂

    https://jednostavnoana.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Omg hvalaaaa ❤❤❤❤ Jedva cekam da cujem utiskeee ❤❤😊😊😊😊
      I hocu, definitivno 😂😂

      Избриши
  3. O maj gad!!!!!Ne,nisam vrisnula u sebi kad sam videla naslov posta!Girl,congratulations,napisala si knjigu,i sad je FAKING objavljuješ na Wattpadu!!!!!!Ponosna sam na tebe k'o da si mi rod rođeni,😂.Idem sad da čitam,i još jednom,čestitam ti!❤

    Novi post na mom blogu:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Girllll mnogo ti hvalaaaa ❤❤❤ Placem od ovih komentara hahahah Javi mi utiske obaveznooo 😊😊❤❤❤

      Избриши
  4. Mnogo mi je drago što si se odlučila da počneš da postavljaš svoju knjigu na wattpadu! Sigurno ću je pročitati čim nađem malo vremena!
    Mnogo mi se sviđa tvoj blog! ♥
    My blog: Alexanic

    ОдговориИзбриши
  5. Pročitala sam poglavlje još ujutro i jako mi se svidjelo, ali sam željela da mogu sve sagledati. Stvarno mi se sviđa priča i jedva čekam sljedeće poglavlje. Toliko mi je zakon što je junakinja buntovnica da ne mogu opisati. Oduševila si me totalno! :) <33

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo hvala ti mnogooo ❤❤ Mnogo mi je drago da ti se svidjaa ❤❤😊

      Избриши
  6. Jedva ju čekam staviti u library i početi ju čitati. Tako mi je drago što si ju odlučila podijeliti s nama. :)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr/2018/04/ne-budi-debil.html - novi post

    ОдговориИзбриши
  7. Prica je odlicna . 👌
    Raduje me sto ce biti u nastavcima .
    Uvod u pricu koja ce nas voditi kroz knjigu je odlican i mnogo obecava . Jedva cekam nastavak pa da vidim u kom pravcu ce se dogadjaji dalje odvijati . 💖

    mojstilikombinacije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Aiiii... tako mi je drago da si odlučila priču podjeliti s nama!!! Idem je odmah pročitati! Ja za svoju priču još nisam sto posto sigurna da li da je objavim ili ne, ali dvoumim se još uvijek, tako da mi je jako drago da si ti odlučila to :* Kiss
    Novi post -> Peany

    ОдговориИзбриши
  9. Super post draga, jedva čekam da pročitam, mnogo sam uzbuđena. Drago mi što će biti i nastavaka da uživam čitajući. <3

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post, jedva cekam da procitam pricu... ^_^ <3

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Aiiii, znam da si me odmah obavestila kad si objavila knjigu, i da sam je odmah pročitala, ali ja se osećam nekako uzbuđeno, radosno što si ovo podelila i na blogu. Inače, svaki 13. petak više neću pamtiti po lošim događajima, već po tebi, hahaha.

    Adda'sLife

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oooo po meni?? Pocastvovana saaam ❤❤ Hahhahhah mnogo ti hvalaaa, znas koliko si mi pomoglaa ❤❤😊😊

      Избриши
  12. Great post!

    Would you like to support each other by following? Let me know <3

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post.Prica mi djeluje odlicno i mislim da ce biti sjajna.<3

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu