Underrated Artists - životni tekstovi

Liii, prošli post je bio jubilarni stoti na mom blogu. Objavila sam sto postova do sad? Ludilo. Pa, sto jedan je omiljeni broj moje sestre, tako da bi i ovaj post trebao da bude poseban. Kinda
Iskreno, pojma nemam koliko će da bude poseban, ali jeste jedan od onih postove koje sam jedva čekala da napišem. 


Dakle ovaj post će da bude o potcenjenim umetnicima. Odnosno muzičarima koji su fenomenalni i koji zalužuju mnogo veći broj pregleda i fanova. Da bar imaju mene kao agenta, koliko ih promovišem kod polovine ljudi koje poznajem... grdne pare bih zaradila. 
Elem, idemo redom.

Hey Violet

Ana sa bloga Jednostavno Ana je kriva za ovo. Odmah da se zna. Naravučenije, Ana, kraljice, hvala ti kao bratu što si mi ih otkrila! 
U pitanju je bend čiji su se članovi menjali tokom godina, ali sada ih ima četvoro, čini mi se. Mada ih je bilo petoro u trenutku stvaranja njihovog poslednjeg albuma. 



U svakom slučaju, njihove pesme... njihovi tekstovi... Ja sam opsednuta. Ono je toliko dobro. Jedino sam ovako lično shvatala Holsine tekstove do sada, tako da možete da zamislite koliki je mindfuck bilo za mene kada sam krenula da slušam Hej Vajolet. 

Moje omiljenje njihove pesme: 

Blackbear

Zašto ovaj tip nije popularniji? Njegove pesme su tako zarazne. Obožavam kako imaju skroz drugačiji zvuk nego ostale. Mislim da bih nešto njegovo mogla da prepoznam bilo gde. Tekstovi su mu tako rilejtbl (koja je uopšte reč na srpskom za ovo?). Genijalan je. 


Pesme koje su me kupile: 

Kygo

Kod ovog lika me je kupila jedna jedina pesma i zbog nje bih mu prodala dušu. Tačka. Nemam pojma kako sam naišla na to prvi put uopšte, ali jesam i Bogu hvala da jesam. Ustvari znam kako sam. Tražila sam neke nove pesme i... zapala sam u mračne kutke pesama sa Jutjuba. Mislim, šalim se, naravno da nisam, iako doduše jesam našla par prilično sektaških pesama sa užasno uznemirujućim pesama. 



Ali njegove nisu takve, definitivno: 
  • This Town - to je pesma koja mi se tako uvukla pod kožu i to SAMO zbog teksta. Taj tekst... živote. Genijalno
  • Stranger Things - a kod ove me je privukao naziv, samo zbog one serije, ali na kraju ispade stvarno dobra pesma

Okej, imam ih samo troje na listi, a post je već predugačak. Pretpostavljam da iz ovoga možete da zaključite da inače previše pričam, a? Da, verovatno. U svakom slučaju, kao što ste možda primetili, odavde sam najviše opsednuta Hej Vajoletom, pa mi je tako i album za April njihov 'From The Outside'. Prešsnes. 

Da li vi znate neke umetnike koje želite da mi preporučite? Jer ja imam gomilicu tih 'neotkrivenih' koji su prejjaki, tako da očekujte uskoro i drugi deo ovog posta. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Od pomenutih umetnika nisam cula samo za Blackbeara. Za Hey Violet sam tek nedavno saznala i jos nisam poslusala njihove pesme. Za Kyga odavno znam, takodje ti preporucujem da poslusas pesmu 'It ain't me' koju je snimio sa Selenom Gomez. Zanimljiv post:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eee čula sam tu pesmu, ne mogu da verujem da je nisam ubacilaa. Genijalna je. Mnogo ti hvala na komentaru inače <33

      Избриши
  2. Od svo troje, čula sam samo za Hey Violet, mada nisam čula ništa od muzike, tako da defintivno moram da poslušam nešto ❤️❤️ Hvala na preporukama ❤️❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
  3. Okej, obožavam te! Pre svega, hvala ti puno i mnogo mi je drago što ti se dopao bend "Hey Violet", oni su stvarno ekstra, a kao što reče ti "O.D.D." je odlična pesma. Blackbeara i Kyga takođe obožavam, i definitivno zaslužuju više pažnje. Drago mi je što imamo sličan muzički ukus, jer kao što rekoh, volim sve ove izvođače. Ljubim te draga ❤❤❤


    https://jednostavnoana.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ne znam kako da ti zahvalim sto si mi ih otkrilaa 😂😂 Znaci opsednuta samm ❤❤

      Избриши
  4. Sjajan post, draga moja. Odslušala sam sve navedene pesme od Hey Violet i sve su fantastične, ali treća definitivno podseća na PLL.

    Adda'sLife

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ali realno, ja cim sam cula bila sam u fazonu pll. Tacka.
      Hahah hvala ti na komentaruu ❤❤

      Избриши
  5. Odličan i veoma originalan post, da bduem iskrena ne slušam toliko stranu muziku i nisam čula za ove pjevače/ bendove, ali ne sumnjam da su odlični umjetnici :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu