Dear ex-best friends - one year later

Au čoveče. Ne mogu da verujem da je prošlo skoro godinu dana od svega...
Razlog zbog kog pišem ovaj post je jer znam da makar jedna osoba koja će da ga pročita, imala je/ imaće nekad u životu prilično sličnu situaciju.
Situaciju kada će odjedom najbolji prijatelji postati bivši...

Ovo se desilo pre skoro godinu dana, tako da sam prošla kroz sve žive emocionalne statuse, pre nego da sam ostala potpuno hladne glave, i mislim da je definitivno pravo vreme da pričam o tome. 

Da bismo imali neki kasvetan pregled posta, podeliću ga u nekoliko delova. 

Moja priča

Već par minuta pokušavam da sklopim dve godine prijateljstva u par rečenica, ali ne polazi mi nešto za rukom. Okej, hajde da počnemo od glavnih aktera. U sedmom i osmom razredu imala sam dva dobra prijatelja (da, to zvuči kao dobar početak). Kako je vreme prolazilo, sve više smo se družili, i na kraju smo došli do toga da smo moja najbolja drugarica, njih dvojica i ja postali squad (NE želite da čujete kako smo se zvali... Jeste bila samo zebancija, ali sine...). Nas četvoro smo se stalno družili, izlazili, sedeli zajedno u školi, jer smo svi išli u isto odeljenje, živeli smo jedni kod drugih. I naravno, išli smo zajedno na maturu. 
A oko nedelju dana posle mature... Pa, znate onaj osećaj kada mislite da vam je neko prijatelj, a ono govno u celofanu? Okej, nemojte da odgovorite na to. 


U svakom slučaju, posle jednog stvarno čudnog izlaska, dobila sam poruku od jednog od njih dvojice, sa kojim sam iskreno, uvek bila bliža. Sve je počelo jednom porukom posle ponoći. U vreme kada smo se stalno dopisivali. Ko bi rekao da je to bio poslednji put. 
Neću da ulazim u detalje svađe, potpuno je besmisleno, ali poenta je da sam se te noći osećala kao da sam sama na svetu. Oko tri ujutru smo završili dopisivanje i ozvaničili raspadanje squada, posle čega sam ugasila telefon, sela i... plakala. 

(ovo je strana iz mog tadašnjeg dnevnika. Tekst koji sam napisala te večeri)

U tom trenutku moja bff još uvek nije znala šta se desilo, a ja još uvek nisam imala hrabrosti da je pozovem, jer ono što mi je rekao, itekako se ticalo nje. 
Tako da sam bila sama. 
U takvim trenucima su postojale osobe koje bih zvala. Ali te osobe su ovog puta bile one koje zaslužne zašto se osećam tako. 

Faze u raskidu prijateljstva:

1. Isplakaćete svoju dušu, i ne, ne preterujem

To je prosto tako i ne može da se izbegne. Boleće. Biće tužno i užasno neko vreme. Ubrzo posle  svađe ja sam otišla iz grada na nekoliko dana, i kada sam se vratila, odmah sam izašla da se vidim sa bff. Obe smo i dalje bile nikakve, jer čudno je to koliko gubtak prijatelja može da te pogodi. Ipak smo se dugo družili. U svakom slučaju, to je bio stvarno depresivan izlazak, jer smo skontale da nas sve podseća na vreme koje smo provodili zajedno.
Patetično, a? 
Naravno da jeste. Pomirite se sa činjenicom da ćete biti patetični jedan period. 

2. Imaćete želju da ih udavite u njihovim sopstvenim govnima

Volela bih da kažem da je ovo zabavan deo... pa.. doduše vremenom postane zabavno. Ali na početku prouzrokuje samo mnogo bubuljica zbog nerviranja. 
Dakle, ovo je onaj deo kada ste besni na njih. Više nema suza, ali zato ima urlanja u jastuke, vrištanja, psovanja, otkrivanja novih psovki i načina da se slikovito iskažete svoja osećanja ...

Vrhunac ove stavke u mom životu bio je kada sam se sa vrha brda uglas sa sestrom drala refren pesme 'Fuck Fake Friends' od Bebe Rexe. Okej, taj deo je bio zabavan. 


3. Iiii konačno ste došli do stavke kada je počelo da vas boli dupe za sve

Mislim da nećete ni da primetite kada ovaj deo dođe na red. Zaboravićete na svoje bivše prijatelje. Odjednom klupa pored reke, na kojoj ste blejali u sred noći, postaće samo još jedna klupa, pored koje niste ni primetili kada ste prošli. 
Možda će trebati malo vremena pre nego da ova stavka dođe, ali obećavam, doćiće. 

(Okej, ovo je apdejt u dnevniku, nekoliko nedelja kasnije. I da, u jednom delu imate koji je bio naziv squada... Postoji sasvim nor... objašnjenje. Postoji objašnjenje za to, ali sada je u principu nebitno.)

----------------------------------------------------------
Prošlo je godinu dana od cele drame. Svo četvoro smo otišli u različite srednje škole. Najbolja drugarica iz priče je i dalje moja bff, i verovatno to neće da se promeni, jer smo osuđene jedna na drugu. Što se njih tiče, jednog nisam videla mesecima, a drugi... sa njim se viđam u busu s vremena na vreme. Javimo se jedno drugom, porpičamo, ali... promenio se. Vidi se da nismo u najboljim odnosima, što će verovatno i da ostane tako, jer... istina je da ne mogu da verujem u šta se pretvorio. To jednostavno više nije taj dečak kog sam poznavala. 
Sada je stranac. 
Obojica su mi postali samo... stranci. 


Ako prolazite kroz ovakav period, verujte mi, biće bolje. Ne kažem to tek tako. Kažem iz iskustva. Istina, moraćete da prođete kroz one tri faze, nema pomoći tu. Ali posle toga, biće vam svejedno. Naćićete bolje prijatelje. To je sigurno. Ne sekirajte se. 

Do sledećeg puta
N.

Коментари

  1. Stvarno je tužno što se to dogodilo, ali si barem saznala pravu istinu i odmaknula se prije nego bi postalo gore. Ja sam prije manje od 5 mjeseci saznala grozne stvari o jednoj osobi i od jedne od boljih prijateljica mi je postala ništa. Nažalost, imala sam dosta iskustva s lažnim prijateljima, jer je blago rečeno da su me cure u razredu ogovarale, a neko vrijeme i izbjegavale. Tek su u sedmom se počele baš družiti sa mnom i rekle mi "mi smo tek sada shvatile da ti nisi loša osoba", nakon samo 7 godina. Dobro jedna je uvijek bila više manje uz mene. Ali prvu pravu i najbolju prijateljicu sam susrela na treningu i već godinu dana smo si najbolje i kako kažu i moji i njezini "uskoro neće ni na wc jedna bez druge". Ako išta imaš svoju BFF i ona će uvijek biti uz tebe. :) <33

    Fantastiko World - škicni ako želiš i upoznaj Nikića

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ponekad je jednostavno bolje imati jednog pravog prijatelja, nego mnogo laznih. Neki to nauce na tezi nacin, na zalost, ali mora i to da se prodje. Drago mi je da imas takvu osobu pored sebe, kao sto je tvoja bff❤❤

      Избриши
  2. Iskreno,zao mi je zbog toga sto ti se desilo.Znam kako je to kad ti osoba kojoj si najvise vjerovala zabode noz u ledja.Od takvih se samo treba udaljiti.Meni je licno bolje i da sam sama,nego da provodim vrijeme sa prijateljima,koji to uopste nisu.Post je super i lijepo je sto si svoje iskustvo podijelila s drugima,koliko god ono bilo bolno.Moze pomoci nekome.Uostalom,lose stvari nas cine jacima i zato na njih ne treba gledati negativno,vec se suociti s tim.<3

    https://sweet-dreams-14.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Apsolutno se slažem sa time da nas loše stvari čine jačima. To je jedino dobro što proilazilazi iz njih. Hvala ti mnogo na komentaru <3

      Избриши
  3. Odlično je što si podelila ovu priču sa nama, jer se svi nađemo u ovakvoj situaciji pre ili kasnije. Jako mi je žao što se to desilo, i verujem da ti je bilo mnogo teško. Ali ko zna zašto je to dobro. Jako poučan, iskren i lep post, draga💖

    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Žao mi je zbog tvog lošeg iskustva, ali tako to inače biva poslije mature i završetka škole, školski prijatelji nas zaborave. Ili se posvađamo s njima, ili prekinemo kontakt itd, ali sve se većinom svodi na isto, a to je da prijateljstvo prestaje i traje samo tokom školovanja, a rijetki su oni koji opstaju. Što se tiče ovih faza meni je najdraža zadnja, ali baš kad mene počne boliti dupe oni bi se pomirili :'D bar je to slučaj kod mene bio, ne znam kako je za tebe xd Sve u svemu odličan post i iskren kao i uvijek

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iz osnovne ja sam u kontaktu ostala samo sa svojom bff i drugaricom sa kojom idem u školu sada. Tako da u pravu si, neka prijateljstva se prosto završavaju posle osnovne. Hvala ti mnogo na komentaru <3 <3

      Избриши
  5. 'Govno u celofanu?' Imamo poprilično sličan ukus za nazivanje stvari. Moja osnovna škola je btw 'govno s belom fasadom'. Verovatno jer je bela fasada nešto najlepše u vezi nje. Pritom ne volim ni tu belu fasadu. 😊 Oh i to samo zbog ljudi koji se nalaze u njoj. Specijalno mesto tu zauzimaju upravo te 'najbolje drugarice'. Najjače ono što danas zvanično postajete bff, a za nedelju i po niste više bff. Je l' pojam 'bff' promenio značenje a da ja ne znam? Best friends forever? FOREVER?

    Prošla sam kroz isto nakon skoro dve godine druženje (četri meseca je falilo da budu 2 god.) Tako da da, razumem sve što si rekla. Specijalno one faze. I ono plakanje. Možeš li da veruješ da je ta likuša poslala mojoj sestri poruku i pitala je šta radim, i sestra joj odgovorila da mi je muka, na šta joj je ova rekla 'Možda se prejela govana'. Mislim brate, koliko nsiko treba da padneš da to kažeš za osobu koja je do juče htela sve da da za tebe? I da, to je bila prva faza. Dakle plakanje.
    Druga faza se manje - više poklapa. Bila sam toliko besna da sam joj provalila u fejsbuk i instagram profil i pročitala joj sve razgovore ikad da vidim šta je govorila o meni i da otkrijem neku njenu tajnu da mogu da joj se osvetim (ona me je, btw, izdala). I iako sam našla pogodne stvarčice, škrinšotovala itd. nastupila je treća faza. Bukvalno je počelo da mi se jebe i za nju i za ono što mi je uradila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Brate ljudi kao dotična koju si spomenula mi se majke mi gade. O i iskreno se nadam da nikada necu da ti se zamerim hahah. U svakom slucaju, drago mi je da se razumemo. Hvala na komentaru <3

      Избриши
  6. Svako nestane iz zivota sa razlogom. Tako da ja se uopste nisam potresala sto se tice toga kada sma se udaljavala od nazovi "prijatelja". Jer ja sam uvek smatrala samo da su mi roditelji jedini prijatelji i brat. Sve ostalo, okej prijatelji smo, ali sam spremna sve da ocekujem od njih. Tako da vremenom se to shvati i postane tako, jednostavno postanes svestan da prijateljstva iz detinjstva su samo to prijateljstva iz detinjstva. Retkost je to da imas pravog prijatelja koji ce te saslusati u pola noci. Ja imam drugaricu iz osnovne skole i dan danas se druzimo, sada cak mnogo vise nego pre jer su nas neke situacije u zivotu spojile i zaista sam ponosna na to nase prijateljstvo. Tako da glavu gore, mnogo prijatelja ce doci i proci. Samo budi optimista i ne dozvoli da se zbog drugih osecas lose. Uvek sebi budi na prvom mestu.. ^_^

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Posle te svađe pokazalo se ko je uvek bio tu za mene. Igrom slučaja, posle toga sam upoznala još neke ljude, koji su mi sada kao porodica. Tako da verujem da pravo prijateljstvo postoji, samo u životu ponekad nailaziš na pogrešne ljude.. Hvala ti na komentaru, naravno <3 <3

      Избриши
  7. jako mi je zao zbot toga ali gledaj samo pozitivno bolje sad da te je neko razocarao nego posle 10 ili 20 godina. nacices negog slicnog sebi koji ce te postovati i tebe i vase prijateljstvo, a mozda jedonstavno ste se odaljili i to je takodje okej :) Ko zna zasto je to dobro veruj mi.

    moj novi post je na blogu
    https://highheelpoodl.blogspot.com/2018/06/pastel-pink-skirt.html
    ako nisi molim te pogledaj moj novi video
    https://www.youtube.com/watch?v=gHrOaUoM8J0&feature=youtu.be

    ОдговориИзбриши
  8. Ovaj tvoj tekst me je baš pogodio, jer sam i ja imala raskid prijateljstva pre skoro godinu dana. I volela bih da su kod mene bila iste faze kao kod tebe, ali nisu. Prvo me nije zanimalo apsolutno ništa, pa sam plakala, vrištala, bila depresivna, pa me opet nije zanimalo. Inače, devojka i ja živimo u istom selu, celu četvrtu godinu srednje me je prozivala, hvala Bogu sad je gotovo, i družile smo se ceo život.
    Što se tiče teksta, savršen je, tema je savršena i pogađa u srce.
    http://lenaaalifestyle.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu da verujem da sam tek sad videla ovaj komentar. Drago mi je da si se pronasla u tekstu i stvarno mi je zao zato sto si morala da prolazis kroz to.. ❤

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu