How I See Myself As A Fictional Character - (i WHI slejuje once again)

Da li ste ikada pročitali naslov koji više vrišti urla ja? Samo pitam.. 
Pre nego da počnem sa postom, imam još jedno pitanje. Koliko puta do sada je moj post krenuo sa rečenicom 'Ovo sam videla na We Heart It-u i izgledalo mi je genijalno.'?
...
Znate šta? Bolje nemojte da odgovorite na to. 

Ali da, ovo sam videla na WHI i ostala oduševljena. Tag How I See Myself As A Fictional Character se trenduje među tekstovima na toj aplikaciji već danima i nisam mogla da odolim, a da ga ne uradim i ja. 

Mislim da već kapirate poentu posta iz samog naslova, a ako ne, idite na WHI i tražite objašnjenje negde među tekstovima. 

Ime: 

Ebigejl
Nisam morala mnogo da razmišljam o ovome. Ime koje mi se u poslednje vreme dopada iz nekog razloga je Ebigejl. To ime sam prvi put čula kad sam bila mala, jer je moj tata gledao seriju (trenutak za brzo guglanje imena serije) 'NCIS', a omiljeni lik mu je bila Ebi Šuto. Ebigejl iz te serije je luda kao struja. Obožavala sam je kao mala, iako nisam mnogo pratila seriju. Ali Ebi je meni i tati uvek ostala kraljica. 
Tako da to ime uvek vezujem za nju.


Izgled: 

Možda je dobila ime po gotičarki sa crnom kosom, mnogo tetovaža i stvari sa lobanjama, ali kako ova Ebigejl izgleda je definitivno malo drugačije. 
Jedna od mojih neostvarenih želja je da imam dugu sivu kosu. Iskrena da budem, pojma nemam zašto, ali mi to izgleda toliko kul. Druga stvar koja mi sada iskreno ne smeta, ali kada sam bila mala stvarno sam želela da sam od tate nasledila njegovu sivu boju očiju. Ipak, onaj gore je imao malo drugačije planove za mene, ali kada bih bila lik iz knjige, definitivno bih imala sive oči. 


Stvar koja mi se dopada sve više kako vreme prolazi, su pirsinzi na ušima. Iskreno, to je u poslednje vreme krenulo da mi bude jako kul. I poslednja stvar koja je prepoznatljiva za Ebigejl su njene jake, tamne obrve, kao što imaju, recimo Lili Kolins ili Kara Delevin. 

Stil: 

U principu njen stil se mečuje sa njenom ličnošću. Prilično je opičen i kežual. Obožava da nosi pocepane teksas stvari (farmerke, jakne, šortseve, haljine... pretty much everything), široke grafik majice, sa old school slikama likova iz stripova, natpisima itd. Voli čizme do članaka, sa pertlama i debelom štiklom (što zvuči jako čudno, ali imate sliku dole). U principu, skontali ste poentu.


Ličnost (quotovi po kojima živi):

Ebigejl je neverovatno tvrdoglava osoba i živi kako joj se ćefne. Kada namerači da uradi nešto, to se i desi, bez obzira na sve. Strastveni je borac za ljudska prava i veruje da ljudi ne mogu da se osuđuju po nečemu što ne mogu sami da izaberu. Trudi se da bude jaka, šta god da se dešava, i u većini slučajeva je prilično opuštena. 


Mesto gde živi:

Živi u stančiću iznad nekog slatkog kafića, gde ima malu terasu punu cveća. Ako ste ikada gledali film 'Mortal Instruments: City of Bones' onda imate predstavu kakav je stančić unutra, samo se setite Klerinog i Džoslinog. Ima mnogo prozora, bele zidove i... prilično je sve ostalo šareno. Sa mnogo detalja i boja. 


Šta voli: 

Ona je takva da je ne drži mesto. Voli da je stalno u pokretu. Pogotovo da šeta kada pada kiša. Voli gužvu i da se zabavlja. I obožava da otkriva nove stvari, ide na nova mesta i jednostavno uživa u životu.



Iskreno, ovo je bilo stvarno zabavno, 
Ako pratite moj blog, onda znate koliko volim da pišem, i kontam da znate i to da sam do sada napisala par knjiga. Tako da stalno smišljam nove likove. That's what I do. Ali nikada nisam pisala o liku koji je sličan kao i ja. Naravno, svi oni imaju neke elemente moje ličnosti, drugačije ne bih mogla da se potpuno stavim na njihovo mesto dok pišem, ali niko nije 100% ja, naravno. 
Tako da, kada bih ja bila lik iz knjige, pretpostavljam da bih bila... ovakva. 

Iskreno, volela bih da još neko među vama uradi ovaj tag. Mnogo me zanima kako bi to ispalo. Stvarno mi je zabavno da čitam verzije ljudi na WHI. U svakom slučaju, pišite mi vaše mišljenje o ovome u komentarima. 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Анониман13. мај 2018. 10:23

    OMG! Koliko sam ovo viđala po We Heart It-u, koji je u poslednje vreme postao najveći izvor inspiracije za postove. Jako mi je drago što si ga uradila, jer je ovo meni jako zanimljivo. Hmm, što se tiče tvog karaktera, simpatičan je. Dopada mi se što ima sivu kosu, koja je perfektna.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
  2. E,jel ti poznat onaj osećaj kada vidiš neku super kul ideju za post,i stvarno želiš da napišeš takav post,ali si onda like:naah,pogledaću još 10 epizoda MF,i onda ću lupati glavom o zid,pitajući se šta bi bilo da sam uradila onaj zadatak na pismenom iz matematike? Tako sam i ja videla ovu temu za post,čak našla i potencijalne slike za njega,ali,nisam ga još napisala.Btw,samo sam čekala da ti napišeš ovakav post,jer si već napisala toliko genijalnih postova na WHI temu.Tako si dobro opisala ovu Ebigejl,da sam bukvalno počela da je zamišljam u glavi.I veliiiki thumbs up za sive oči. ❤❤

    Novi post na mom blogu:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na gde nije poznato.. That's my life, bitch. Ali ipak se na kraju nakanem da napisem (posle jedno mesec dana)😂. Hvala na komentaruu ❤❤

      Избриши
  3. Super post.Tema je predobra i nisam je cesto gledala.A Ebigejl si super opisala.Djeluje mi kao jako cool osoba,a od svega sto si nabrojala u vezi nje,njena licnost mi se najvise dopada,jer je slicna mojoj.<3

    ОдговориИзбриши
  4. Bože, ovo je genijalno! Jako mi se dopada post, a slike su fenomenalne. Ebigejl (inače i ja mng volim to ime) deluje kao odlična devojka, rado bih se družila sa nekim takvim xd (kad bi postojao xd). Super post! ❤


    https://jednostavnoana.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Ovaj post je odličan i veoma originalan. Mnogo voolim gledati scifi, ali mi nikad nije palo na pamet da sama smislim kako bih ja izgledala kao neki takav lik. No, najviše se poistovječujem sa djevojkom iz ''Suicide Squad'' zaboravih joj ime :'D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni meni ovo nikada ne bi palo na pamet da nisam videla na WHI. Ljudi stvarno imaju dobre ideje za postove 😂😂
      Jao Harli Kvin 😍 Iskreno uopste ne volim SS, ali mi je njen mejkap i dalje jedan od omiljenih 😂

      Избриши
  6. E ovo je stvarno kul. Pogotovo stil ove likuše kojoj sam jedva pročitala ime a kamoli da ga zapamtim (skrolovanje do vrha strane)- Ebigejl. A i oči, iskreno. Inače, nisam znala da ljudi mogu da imaju sive oči, ali mi sad ekšli zvuči dosta dobro. Sve u svemu, sviđa mi se Ebigejl. Manje - više bih je slično napravila (napravila? osmislila...) ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno dusu bih prodala za sive oci, ali okeej, naucila sam i da zivim sa ovim mojim 😂😂 Hvala ti mnogoo inacee ❤🐔

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu