Gettin' out of my comfort zone - soooo this happened..

Opa, prošli post je ima skoro 100 pregleda. Nisam sigurna kako to da shvatim, s obzirom na temu posta... ali ono, izgleda da vam se dopalo kako se blamiram. It's fine with me. 

E ajdemo sad sa tematikom ovog posta. Dakle, juče se desila ta dugoočekivana life changing (skoro) stvar. Takvi događaji u životu sa sobom vuku toliko neprospavanih noći i razmišljanja koja počinju u 90% slučajeva 'Šta ako...'.
Zašto se to dešava? Jer smo pre neke velike promene u našem životu u nekoj vrsti metaforičkog balona. To čudo se zove zona komfora. Po definiciji, zona komfora je psihičko stanje kada se osećamo najsigurnije. Kada smo u zoni komfora uvek igramo na sigurno, radimo ono što nam je poznato i što volimo.


Zvuči dobro, a?
Postoji samo jedan problem... Vaša zona komfora će vas ubiti.
Ako vi konstantno radite svari gde se osećate najsigurnije, bez da preduzimate rizike, isprobate nešto novo i nastavite da živite (svesno ili podsvesno) u strahu, porazmislite gde će vas život odvesti? Da li ćete se sa osamdeset godina prisećati kako ste u toplini doma sedeli i blejali na telefonu ili kako ste onaj put smogli snage da prvi put progovorite sa osobom, koja vam je kasnije postala jedna od najboljih prijatelja?


Ljudi upravo zbog tog usranog straha propuštaju prilike da urade nešto što su oduvek hteli, pa se posle kaju. Kajanje je najgori deo kod ostajanja u zoni komfora. Osećaj da si mogao da uradiš nešto više sa sobom, ali nisi, jer si se plašio.

  • Nisi otišao na more, jer imaš strah od odlaženja iz kuće. 

Tako si propustio nezaboravnu nedelju, izpunjenu zabavom, novim mestima, drugim ljudima i jakom energijom.

  • Nikada nisi smogao snage da se javiš osobi koja ti se sviđa, jer se plašiš negativnog odgovora. 

Tako si izgubio možda šansu da imaš još jednu divnu osobu u svom životu.


Šta se mene tiče, ta rečenica bi glasila ''Nikada nisi obojila kosu u drugu boju, jer si se plašila reakcije okoline.''. Samo što ja nisam dozvolila da ona dobije svoje ''Tako si propustila...''.
Toliko dugo sam htela da promenim boju kose. Samo što mene nisu privlačile normalne boje, kao što su plava (blondi) ili crna. Ja bih više volela zelenu ili roze. Ali ona koja mi se najviše dopadala bila je svetlo ljubičasta ombre kosa.

Tako da se ovo desilo:


Ne mogu da verujem da sam stvarno ovo uradila. Da, ofarbala sam se u ljubičasto. To je bio ogroman korak u mom izlaženju iz zone komfora. Da je bilo teško, naravno da jeste. Ne deluje tako, ali odluka da potpuno promeniš svoj izgled ume da bude jedna od težih u životu. Od trenutka kada sam zakazala farbanje, toliko puta mi je palo na pamet da pozovem frizerku i otkažem termin. Da joj kažem da ja ovo ne mogu, nisam dovoljno hrabra da preuzmem ovakav rizik.


Sa jedne strane, farbanje kose u retardiranu boju ne deluje toliko strašno. Kosa k'o kosa, jaka stvar. Sa druge strane, tu su uvek razmišljanja kako će me od sad ljudi gledati? Šta ako me osuđuju? Šta ako pomisle da sam sektašica? Šta ako se više ne sviđam onom dečku? Šta ako se pokajem posle što sam ovo uradila? ŠTA AKO...?
Srećo, još jedno 'Šta ako..' pitanje će da te ili ubije ili otera u Toponicu.
Pa šta ako te ljudi osuđuju? Šta ako misle ko zna šta o tebi? Da li te zaista toliko zanima njihovo mišljenje? Šta sad, nećeš noćima da spavaš, jer te neko čudno pogledao na ulici? Bič pliz.


Je l' se tebi sviđa? Uradi to. Šta te briga šta ostali misle. Oni koji te stvarno vole, ostaće uz tebe, pa makar i obrijala potpuno glavu i probušila sedamnaest pirsinga. Ostali mogu slobodno da se teraju.

Sa takvim razmišljanjem sam ušla u taj salon i uradila ono što sam toliko dugo htela. I pogodite šta? U životu nisam dobila toliko pozitivnih reakcija na nešto. Na instagramu su mi se javljali ljudi sa kojima nisam tri reči progovorila u životu, samo da mi kažu koliko im se sviđa ova promena.


Moja poenta je da nikada ne smete da dozvolite da vas mišljenje drugih ljudi natera da ne uradite nešto što stvarno želite. Ljudi će uvek da pričaju, naravno. Makar i da budete najsavršenija osoba na svetu, naćiće se neko ko će da vas osuđuje, na primer, zašto što ste protraćili ceo život zbog želje da ništa ne pogrešite.
-------------------------------------------
Tako da opušteno, živite život po sopstvenim pravilima. I bežite iz svoje zone komfora što brže možete. Ne idite baš na samoubilačke misije, ali počnite malo da rizikujete. Ništa neće da vam fali. Dobićete samo mnogo zanimljivih priča i uspomena. I promise. 

Do sledećeg puta!
N. 

Коментари

  1. Wow!Kosa ti je ooodlicna.Mislim da i ja imam neke velike predrasude kada zelim da uradim nesto NOVO.Bas prije neki dan sam razmisljala da sam mogla da promjenim boju kosee i da napravim neku veliku prommjenu.ALi mislim da o tome ne treba da se dugo razmislja. :)

    https://olivanda.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pretpostavljam da si u pravu da treba da se razmislja o tome. Ipak bojenje kose nije mala stvar. Ali ja sam sine razmisljala jedno godinu i po pre nego da sam se usudila da je ofarbam konacno hahah Samo nedaj da te strah spreci, ako je to ono sto stvarno hoces. Kosa raste, tako da nije strasno ako napravis katastrofu hahah

      Избриши
  2. Znaci,svaka cast na postu.Bilo je krajnje vrijeme da neko napise nesto na slicnu temu.I naravno,bravo za odabir boje.Vidjela sam na instagram i dopada mi se promjena koju si napravila sto se tice boje kose.Odusevljena sam kako ti stoji.Ista stvar je sa mnom bila,ali sto se tice otvaranja bloga.Medjutim,stisnuala sam zube i na kraj to uradila.I ne kajem se,naprotiv.Mislim da si iznijela odlicnu poruku putem ovog posta,a to je da zivimo zivot po svojim pravilima,bez obzira na tudje misljenje,koje je zapravo samo misljenje i nista vise od toga.<3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno sam ponosna kada procitam price kao sto je tvoja o blogu. Drago mi je da ti se dopada promena, takodje hahaha <33

      Избриши
  3. Okej, nije normalno koliko sam ja oduševljena ovim tekstom.
    Mene generalno nerviraju previše konzervativni ljudi, pogotovo kad su u pitanju stvari tipa boja kosa, odeća i sl. Šta tebe jebeno briga u koju boju će neko da se farba ako nemaš ništa s tom osobom? A tek ono kad čujem na ulici "Vidi ovu sa zelenom kosom, Toponica se ne zaključava baš uvek" i slično... Znači ne mogu, već ludim na samu pomisao.
    Uglavnom, ne obaziri se na debile. Imaš nerealno lepu kosu, predobro ti stoji i što je najbitnije, tebi se sviđa. Go girl. ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. BRATE IMAMO ISTO MISLJENJE. Ja odlepim kada vidim da neko osudjuje ljude samo zbog jebenog izgleda.
      Inace, hvala ti mnogoo <3

      Избриши
  4. Ovo je prelepo! Sećam se da si još davno ovo želela da uradiš, ali nisi, A SAD KONAČNO JESI. JAKO MI SE DOPADA, najiskrenije moguće ovo govorim, fantastično je i kvalitetno urađeno, baš baš izgleda sjajno! Tačno znam taj moćan i fenomenalan osećaj kada vidiš da se i ljudima okolo sviđa. Čak i ako je potrebno povremeno se isključiti od tih uticaja okoline, ipak prija kada joj se dopadne ono što i tebi. Sjajno, prelepo, YOU GO GIRL <3

    Novi post :) | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno uživam u pozitivnim komentarima hahah <3
      Mnogo ti hvala inače <3 <3

      Избриши
  5. Složila bih se da zona komforta može biti zeznuta, ali mi je drago da si je ti na ovakav način pobijedila, ja sam uvijek za neke lude boje kose, za odjeću koju niko ne nosi, za muziku koju niko ne sluša, jer zašto bih bila isti kao i svi, kada mogu biti drugačija, kada ja mogu biti JA. Tvoja kosa izgleda prelijepo i već sam fotke vidjela na instagramu, znam kolika ti je želja bila imati ljubičastu kosu, jer si često pisala o tome i drago mi je što ti se želja ispunila :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post sa savrsenom porukom! Svaka ti cast, kosa ti je p r e l e p a *_*
    Ako zelis svrati do mog bloga posto po drugi put pisem na malo drugaciju temu poput ove :)
    http://anastasijakostic.blogspot.com/2018/06/sami-smo-tvorci-svoje-srece.html

    ОдговориИзбриши
  7. Izuzetan post draga, svaka čast! Definitivno se slažem sa svime što si navela, i smatram da bi svi trebalo da sledimo tvoj primer. A kao što ti rekoh na Instagramu, kosa ti je prelepa, ja sam oduševljena, zaista! Gledala sam u one slike 15 minuta, mnogo mi se dopada stvarno.


    http://jednostavnoana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu