Najava za Q&A - i to smo dočekali

Od mog prvog i poslednjeg Q&A posta je prošlo... dosta? Opa, šest meseci. E pa, ako je tako, da li ste raspoloženi za novi? Da li uopšte volite ovakve postove? Meni su iskreno stvarno zanimljivi. I za pisanje i za čitanje. 

Hajdemo ovako, OVDE možete da pogledate pitanja od prošlog puta. Tako da budite ponovo kreativni, pitajte šta god vam padne na pamet.. Makar i bilo najškakljivije pitanje ikada (ovih dana sam upućena u takva pitanja, jer se samo od njih sastoji igranje 'istina izazov' sa mojim drugaricama u tri ujutru). 


Da li sam upravo ubacila gif Dženifer Lorens? Ona je među prvima na listi glumica koje mi idu na živce. Podsetite me da vam nekada obrazložim tu listu, iako nema mnogo smisla. Deep down umem da budem stvarno hejter.. 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. E,i meni Dženifer opasno ide na živce.Ne znam zašto,ali mi je vrlo antipatična.Da se vratim na pitanja :
    1.Koji ti je omiljeni ukus sladoleda 😂
    2.Najveći blam koji si ikada doživela
    3.Kako su tvoji reagovali na tvoje farbanje? (Pitam jer planiram i ja to da uradim,nekad,pa im reakcije možda budu slične 😂.)
    4.Kako planiraš da provedeš leto?
    Eto ga,nemam više kreativnosti 😂.Jedva čekam da čujem odgovore.❤

    Novi post na mom blogu,i najava za prvi Q&A :Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uhh meni je ona antipaticna jos od Igre gladi.. Nmp sto. U svakom slucaju, hvala na pitanjima <33

      Избриши
  2. -Da li si ikada imala fan stranicu na internetu o nekoj poznatoj ličnosti?
    -Šta očekuješ od novog albuma Avril Lavigne?
    -Koliko si serija pogledala ili počela da gledaš ove godine?
    Jedva čekam taj Q&A post! Pozdrav :*


    http://jednostavnoana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. E drago mi je da nisam jedina koja je bila ubeđena da se kaže "škatljivo", ne "škakljivo". međutim, "škakljivo" je. 😂 Nego, nebitno to sad... Obožavam Q&A- eve. I da ih sama radim, ali i da postavljam pitanja. Dakle:
    1. Top 5 poznatih ličnosti (bilo čime da se bave) koje te najviše nerviraju u poslednje vreme?
    2. Top tri tebi najlepše poznate ličnosti?
    3. Kakvu muziku si slušala dok si bila mala i kako si počela da slušaš ovo što sad slušaš?
    4. Jesi li se u bilo kom momentu pokajala što si upisala ppš ili se makar zapitala da li je to bilo dobro za tebe?
    5. Najodvratnija hrana koju si probala?
    6. Najveća slučajnost koja ti se desila u životu?
    7. Jesi li se ikad sprdala s nekim preko interneta (Omegle i ostalo)?
    8. Nešto najlepše što ti se dogodilo zbog bloga?
    9. Je l' veruješ u Boga?
    10. Omiljeni film i serija?

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ozbiljno se kaze skakljivo? Pa ja sam prosvetljena phahhahah, Hvala ti na pitanjima <33

      Избриши
  4. Ne znam da li sam jedina, ali ja obozavam da pisem Q&A postove.😂
    Evo nekih pitanja i nadam se da se ne ponavljaju:
    1. Koju manu bi promenila kod sebe i zasto?
    2. Da li si religiozna?
    3. Koji je tvoj dream job?
    4. Opisi svoj prvi poljubac, ako si ga imala (trazila si nesto skakljivo pa sad vidi sta ces😂).
    5. Koje osobine kod drugih ne volis?

    Novi post na mom blogu:
    Aleksandrascorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istoo, mnogo su mi zanimljivi i za pisanje i za citanje. Hvala ti na pitanjima <33

      Избриши
  5. Анониман30. јун 2018. 12:10

    Q&A postovi? Bili i ostali jedni od mojih omiljenih postova. Nisam baš kreativna u postavljanju pitanja, ali uvek nastojim da pitanja budu što bolja, i da budu više nego obična.
    1. Koliko citata imaš na zidu tvoje sobe?
    2. Jesi li ikada pojela nešto pokvareno?
    3. Najzanimljiviji prenk koji si ikada uradila?
    4. Voliš li više pisati na Wattpad-u ili na Bloggeru?
    5. Čitaš li priče na Instagramu i šta misliš o tome?

    Jako sam se potrudila da pitanja budu što škakljivija, tako da nadam se da nisu previše glupa i da ćeš moći odgovoriti na njih.

    adda-s-life.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Obožavam kada neko pravi Q&A, obožavammmm.
    Evo par pitanja:
    1. Da li tvoji roditelji znaju da pišeš i kako su reagovali kada si im rekla?
    2. Gledaš li crtane još uvijek i koji ti je omiljeni?
    3. Kako bi reagovala kada bi ustala sutra ujutru i vidjela mail da moraš obrisati blog?
    4. Zmija ili gušter?
    5. Koliko dugo pišeš za blog?

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'